Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla menee kuukautisten aikana maha kuralle? :(

Vierailija
30.08.2017 |

Mulla on kuukautisvuodon alkua edeltävänä päivänä jo turvotusta ja ilmavaivoja. Kuukautiskipu sitten aiheuttaa sen, että maha on kuralla ja turvottaa ihan sairaasti.

Muita joilla vatsavaivoja kuukautisten aikana? Oletteko löytäneet mitään hoitokeinoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hoitaa tarvitse, ihan normaalia kehon toimintaa.

Vierailija
2/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Siis menkkoja edeltävänä päivänä juurikin maha turpoaa, ja tulee ripuli. Ja sitä ripulia kestää kaksi ekaa päivää, ja sen jälkeen on ummetusta menkkojen loppuun asti. En ole itse keksinyt tähän mitään apua, otan myös ohjeita vastaan jos jollain on sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tulee sellainen vaihe, kun mahaan kertyy ilmaa hetkessä ihan kauhea määrä, kuuluu sellainen vähän kurniva ääni suolistosta muutaman sekunnin välein. Tätä kestää jonkun aikaa ja maha turpoaa hetkessä. Sitten tulee kauhea ripuli, ovulaation aikana sama lievempänä. Itse en hoida muuten kuin että otan Imodiumia tms. ettei olisi niin paha se ripuli. Ei kai siihen muuta.

Vierailija
4/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuukautisten aikana erittyvä hormoni aiheuttaa tuon ja on normaalia. Itsellänikin on tuo aina.

Vierailija
5/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko muilla huonoa/etovaa oloa menkkojen aikaan? Mua kans turvottaa, vatsa on normaalia löysempi ja sit vähän etoo. Etominen on hyvin lievää eikä koko aikaista, mutta silloin tällöin huomaan oudon olon.

Vierailija
6/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. En oikeastaan syö mitään kuukautisten aikana ripulin ja ilmavaivoja takia.

Tuli tuossa kokeiltua pillereitä. Jatkuvasti tiputtelua ja jatkuva ripuli. Sitten kun lopetin ja turvotus katsosi oli painokin tippunut monta kiloa.

Vierailija
7/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ripulille vetää usein ekana päivänä, joskus jatkuu pidempäänkin. Imodiumia ei uskalla vetää kovin usein koska sitten pamahtaa niin umpeen ettei saa mitään ulos viikkoon. Itsellä tosin IBS niin varmasti reagoi helpommin senkin takia.

Joskus luin että kohdun supistelu laittaa usein vipinää suolistoonkin, eli sinällään normaaliahan se on, joskin raivostuttavaa huonoon saumaan osuessaan :D

Vierailija
8/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan tuota ripulia menkkojen aikaan, mutta olen niin tottunut siihen ettei sitä juuri enää noteeraa.

t. kohta 50 v nainen

Vierailija
9/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota kanssa. Ja oli myös alkuraskaudessa, minkä vuoksi kävin työterveyshuollossa. (Mies)lääkäri väitti kiven kovaan, ettei ripuli voi mitenkään liittyä raskauteen. Oli epäileväisen näköinen kun kerroin, että on mulla aina ollut ripulia kuukautisten aikaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän