Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laatukellot.fi Varokaa

Vierailija
30.08.2017 |

Tilasin laatukellot.fi sivustolta kellon. Lähes kolmen viikon kuluttua tilauksesta sain postissa väärän kellon. Asiakaspalvelu heillä on onnetonta. Yhteydenottoon vastaaminen kestää jopa kaksi päivää ja yleensä vastauksessa ei edes vastata kysymyksiin. Toivotetaan vain hyvää päivän jatkoa ja muuta turhanpäiväistä. Uuden lähetyksen saa kuulemma vasta kun väärä tuote on palautunut heille(meneeköhän se sama 2,5vkoa sinne+ uuden lähetys toiset 2,5vkoa) Palautus vaikuttaa olevan myös asiakkaan vastuulla. Eivät tunnu luottavan lainkaan asiakkaaseen. Laskun eräpäivä erääntyy ensi viikolla ja laskua ei voi kuulemma mitätöidä ennen kuin väärä tuote on heillä. Heidän lähettämänsä kello oli vieläpä 3 kertaa halvempi kuin se mitä olin heiltä tilannut. Varokaa kyseistä huijarifirmaa!!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Oman tilauksen sijasta tuli joku tusinakello ja palautuksen sekä rahojen saamisen kanssa turaantui yli 2 kuukautta. Tämä tosin oli v. 2010. Olen sen jälkeen ostanut vain laadukkaisista kotimaisista yrityksistä (Tillander, Lindroos, Stockmann).

Huomatkaa muuten myös, että laatukellot.fi tai siis uret.se siviston kautta EI ole takuuta ollenkaan tuotteille!

Vierailija
2/39 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. Oman tilauksen sijasta tuli joku tusinakello ja palautuksen sekä rahojen saamisen kanssa turaantui yli 2 kuukautta. Tämä tosin oli v. 2010. Olen sen jälkeen ostanut vain laadukkaisista kotimaisista yrityksistä (Tillander, Lindroos, Stockmann).

Huomatkaa muuten myös, että laatukellot.fi tai siis uret.se siviston kautta EI ole takuuta ollenkaan tuotteille!

Joo huomasin, että väärän kellon mukana laatikossa ei ollut minkään näköistä dokumenttia tuotteesta. Takuukortista ei tietoakaan. Ihme, että tällaiset firmat saavat yleensäkkään toimia. Hyvä, että sait lopulta rahasi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän pitäisi lähettää oikea kello välittömästi ja palautuksen maksaa yritys. Ei ollut sinun vikasi että sait väärän kellon.

Vierailija
4/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän pitäisi lähettää oikea kello välittömästi ja palautuksen maksaa yritys. Ei ollut sinun vikasi että sait väärän kellon.

näin myös kuvittelin. eivät enää vaastaa edes kyselyihin. paskan myivät

Vierailija
5/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myykö noi muuten "high end" -merkkejä, eli Rolex ja siitä eteenpäin? Muistaakseni Jaeger LeCoultren edustus suomesta löytyisi mutta en saa päähäni että mistä.

Vierailija
6/39 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi myyvän ainakin rolexia.kuka hullu tuolta nyt uskaltaisi tilata mitään noin kallista

Vierailija
7/39 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen lopputulema: Viikkojen odottelun jälkeen sain ilmoituksen että tuote on myyty loppuun. Olipa suuri yllätys. Laskun mitätöinnistä ei vieläkään mitään vahvistusta. Tilauksesta on tähän asti tullut itselle vain kuluja ja paljon työtä sekä kulutettua vapaa-aikaa. Älkää hyvät ihmiset sortuko tähän huijari yritykseen!!!

Vierailija
8/39 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisätään vielä edelliseen. Tarjosivat minulle täysin vastaavaa tuotetta. Hinta vain pompsahti yli kolminkertaiseksi alkuperäisestä. Siitä sitten lupasivat nimellisen -20e alennusta ikään kuin hyvitykseksi. haistakoon kukkanen sanaon minä

Vierailija
9/39 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin ostaa vajaan 400 euron sveitsiläisen kellon sieltä pojalle lahjaksi. Maksu Visalla. Pari kuukautta meni ja kelloa ei kuulunut. Välillä tuli viestejä, että ei ole tietoa toimitusajasta. Tänään peruutin tilauksen, siihen tuli vastaus nopeasti - lupauksella että luottokortilla näkyy muutaman päivän kuluessa palautus. Mielenkiintoista nähdä kauanko siihen kestää vai pitääkö laittaa Visan kautta nopeutusta.

Kello oli siis tilaushetkellä "varastossa", mutta ilmeisesti varastossa ei todellisuudessa ole juuri mitään, vaan kaikki tilataan vasta kun asiakas on jo maksanut.

Ei mitenkään suositeltava kokemus.

Vierailija
10/39 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tuohon yritykseen, en ole heiltä tilannut. Jos haluaa ostaa hieman laadukkaamman merkin kellon, kannattaa etsiä sopiva malli valmistajan sivuilta ja tilata se sitten merkin kotimaisen edustajan kautta. Suomalaiset merkkiliikkeet välittävät kellon valmistajalta ostajalle edullisemmin, nopeammin ja luotettavasti (takuut ja huolto ym.) verrattuna ulkomaisiin nettikauppoihin. Jos merkkiliikettä ei ole omalla paikkakunnalla, heitä voi pyytää lähettämään sen postissa kotiosoitteeseen. 

Vierailija
11/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse laadukkaan Tag hauerin kello tuli nopeasti tuote oli sitä mitä pitikin. Olisko nää nyt vaan kommentteja sellaisilta ihmisiltä joilla maksu tai luototus ei ole onnistunutkaan???

Vierailija
12/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TaraOlivia kirjoitti:

Ostin itse laadukkaan Tag hauerin kello tuli nopeasti tuote oli sitä mitä pitikin. Olisko nää nyt vaan kommentteja sellaisilta ihmisiltä joilla maksu tai luototus ei ole onnistunutkaan???

Ei, vaan nämä ovat kommentteja ihmisiltä, jotka ovat jo maksaneet mutta eivät ole saaneet tilaamaansa kelloa.

Että terkkuja vaan sinne Laatukelloon. Damage control ei toimi ihan tällä tavalla.

Vierailija
13/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut tuolta 3 kelloa (muistaakseni tässä noin 6 vuoden sisällä). Lähetyksen saapumisessa on kestänyt jonkin aikaa, olisiko ollut parisen viikkoa tai vähän päälle, mutta muutoin tuotteet ovat olleet oikeat & ehjät & kuvailujen kaltaiset. En ole palauttanut, joten siitä en osaa sanoa.

Vierailija
14/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tag Heueria ei tilailla nettikaupasta. 😀

Vierailija
15/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joitain vuosia sitten sieltä kellon ja sain juuri sitä mitä tilasin. Ei ongelmia.

Vierailija
16/39 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hyvin kalliin kellon sieltä 2vk sitten. Omaa tyhmyyttäni kun en lukenut tätä palstaa ensin.

Kelloa ei muka ole heillä ja rahojen palautus tapahtuu paytrailin kautta jonka ensin pitää saada kyseessä olevan summan verran tilityksiä asiakkaalle ennenkuin mä saan rahani. Olipa todella paska kokemus :(

Vierailija
17/39 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetin hömelö tilaa noin kalliin tuotteen netistä? Ei voi syyttää kuin itseään, jos antaa jonkun "laatukellon" huijata itseään. Koska te ihmiset opitte, että aina on koko joukko niitä jotka ovat valmiita viemään rahanne ilman pienintäkään tunnontuskaa? Ostakaa kivijalkakaupasta niin näette mitä saatte ja teillä on tiedossa paikka mihin voi valittaa jos aihetta on.

Vierailija
18/39 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.1.2019 tilasin Michael Korssin kellon ja maksoin heti. Kello tuli fedex toimituksella kotiin 29.1. Kello se minkä tilasin. Toimitus kesti hetken, mutta sain sen minkä tilasinkin.

Vierailija
19/39 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näköjään yrittäjä on pesiytynyt tänne kirjoittelemaan positiivisia palautteita. :)

Tuo on ihan yleinen business, jossa ideana on lainata ihmisiltä rahaa tekaistulla nettikaupalla ja vitkutella palautuksen kanssa mahd. pitkään (osa ei jaksa pyytää rahojaan edes takaisin).

Tuota ilmaista lainarahaa käytetään sitten kovatuottoisen pikavippibusineksen pyörittämiseen.

Vierailija
20/39 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta tietävä... kirjoitti:

No nyt näköjään yrittäjä on pesiytynyt tänne kirjoittelemaan positiivisia palautteita. :)

Tuo on ihan yleinen business, jossa ideana on lainata ihmisiltä rahaa tekaistulla nettikaupalla ja vitkutella palautuksen kanssa mahd. pitkään (osa ei jaksa pyytää rahojaan edes takaisin).

Tuota ilmaista lainarahaa käytetään sitten kovatuottoisen pikavippibusineksen pyörittämiseen.

Ahaa! Tämä avasi mun silmäni! Me kamppailtiin American Jeans nimisen huijarifirman kanssa leviksistä jotka oltiin tilattu ja maksettu ( 2 kpl ) mutta jotka ei koskaan tulleet. 2kk ja lukematon määrä s.posteja ilman että mitään tapahtui. Vasta kun uhattiin tehdä rikosilmoitus niin pulju palautti rahat. Ei oltu tajuttu lukea arvosteluja netistä kun vasta jälkeenpäin ja siellä kyllä varoitettiin tästä firmasta. Ihmettelin mikä se niitten motiivi oli toiminnalleen mutta sinähän sen nyt kerroit. Kiitos siitä, osaan nyt varoa vastaavia entistä enemmän kun ymmärrän että taustalla systemaattinen huijaus.