Laatukellot.fi Varokaa
Tilasin laatukellot.fi sivustolta kellon. Lähes kolmen viikon kuluttua tilauksesta sain postissa väärän kellon. Asiakaspalvelu heillä on onnetonta. Yhteydenottoon vastaaminen kestää jopa kaksi päivää ja yleensä vastauksessa ei edes vastata kysymyksiin. Toivotetaan vain hyvää päivän jatkoa ja muuta turhanpäiväistä. Uuden lähetyksen saa kuulemma vasta kun väärä tuote on palautunut heille(meneeköhän se sama 2,5vkoa sinne+ uuden lähetys toiset 2,5vkoa) Palautus vaikuttaa olevan myös asiakkaan vastuulla. Eivät tunnu luottavan lainkaan asiakkaaseen. Laskun eräpäivä erääntyy ensi viikolla ja laskua ei voi kuulemma mitätöidä ennen kuin väärä tuote on heillä. Heidän lähettämänsä kello oli vieläpä 3 kertaa halvempi kuin se mitä olin heiltä tilannut. Varokaa kyseistä huijarifirmaa!!!
Kommentit (39)
Himberg kirjoitti:
Suosittelen, on ihan normaali nettikauppa ?
Tilaukset ja lähetykset tietty aina kestää oman aikansa. Jos kiire, kivijalka kauppaan ostoksille.
Ei mitään valittamista Laatukellot.fi yrityksestä.
vitsin murjaisit :D
Tämä juttu olla aikasemminkin täälä, juu ei oo demettiaa
Oliko tämä se Martinan miehen kello kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se Martinan miehen kello kauppa?
Miksi ei? Itse olen tilannut 3 kappaletta.
Tilasin kellon kyseisestä paskasta tammikuun alussa. Sen jälkeen laitoin useita kertoja tilauksen peruutuksen (löysin samanlaisen kellon kivijalkakaupasta ja viidessä päivässä), mutta lähettivät siitä huolimatta kellon minulle huhtikuun puolivälissä. Laitoin viestiä, että haluan palauttaa sen käyttämättömänä ja laatikkokin avaamatta (niillä on 90 päivän palautusoikeus). Ei mitään vaikutusta. Tulikin lasku kellosta ja eräpäivä 30.4. Heh. En aio maksaa ja annoin asian Euroopan kuluttajakeskuksen hoidettavaksi. Tämmöinen hurrihuijari kyseessä.
Tilasin kellon kyseisestä paskasta tammikuun alussa. Sen jälkeen laitoin useita kertoja tilauksen peruutuksen (löysin samanlaisen kellon kivijalkakaupasta ja viidessä päivässä), mutta lähettivät siitä huolimatta kellon minulle huhtikuun puolivälissä. Laitoin viestiä, että haluan palauttaa sen käyttämättömänä ja laatikkokin avaamatta (niillä on 90 päivän palautusoikeus). Ei mitään vaikutusta. Tulikin lasku kellosta ja eräpäivä 30.4. Heh. En aio maksaa ja annoin asian Euroopan kuluttajakeskuksen hoidettavaksi. Tämmöinen hurrihuijari kyseessä.
En luota. Ostin oman Leijona kelloni kultasepän liikkeestä ja tuoshan on 6v.myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tag Heueria ei tilailla nettikaupasta. 😀
Mutta Tag hauereitä ehkä tilataan?
Tein tilauksen viikonloppuna ja tyhmänä luin kommentit vasta tilauksen jälkeen. Peruin heti tilauksen kommenttien lukemisen jälkeen niin eilen tuli viesti että valitettavasti kello on lähetetty jo eteenpäin eikä peruutusta voi tehdä. Nyt vähän ahdistaa että mitähän sieltä on tulossa. Oma vika jos persiilleen menee. Onko kukaan selvittänyt että onko kellot aitoja?
Mikä ois tolle kaupalle parempi nimi?
Vierailija kirjoitti:
Tilasin joitain vuosia sitten sieltä kellon ja sain juuri sitä mitä tilasin. Ei ongelmia.
Terveisin: Laatukello.fi
Sain sen mitä tilasin. Mietin vain että mistä tiedän onko kello aito vai ei....
Huono kokemus. Lupasivat toimittaa kellon 2-5 viikossa. Kysyin 8 viikon jälkeen tilannetta. Vastaus oli englanniksi ja että ei ole tietoa toimitusajasta. Tarjosivat jotain vastaavaa mallia. En suostunut siihen ja pyysin hyvittämään rahat. Nyt sitten odotellaan niitä.
Älkää ostako kelloa ne ovat jäljitelmiä eikä aitoja merkki kelloja siksi hieman halvempia kuin alkuperäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Oman tilauksen sijasta tuli joku tusinakello ja palautuksen sekä rahojen saamisen kanssa turaantui yli 2 kuukautta. Tämä tosin oli v. 2010. Olen sen jälkeen ostanut vain laadukkaisista kotimaisista yrityksistä (Tillander, Lindroos, Stockmann).
Huomatkaa muuten myös, että laatukellot.fi tai siis uret.se siviston kautta EI ole takuuta ollenkaan tuotteille!
Myykö noi muuten "high end" -merkkejä, eli Rolex ja siitä eteenpäin? Muistaakseni Jaeger LeCoultren edustus suomesta löytyisi mutta en saa päähäni että mistä.
Kyllä Suomesta JLC:n ja Rolexin edustus löytyy. Oman Rolexin hain Vaasan Hovisepiltä. Seuraavaksi onkin JLC kiikarissa ja sen takia joudunkin lähtemään oikein isoolle kirkoolle, missä tietääkseni on Suomen ainoa edustaja. Nimeä en muista, mutta googlen haulla löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tag Heueria ei tilailla nettikaupasta. 😀
Tagiin nyt ei kannata laittaa rahoja muutenkaan.
Suosittelen, on ihan normaali nettikauppa ?
Tilaukset ja lähetykset tietty aina kestää oman aikansa. Jos kiire, kivijalka kauppaan ostoksille.
Ei mitään valittamista Laatukellot.fi yrityksestä.