Tietääkö kukaan minkä pituinen Irwin Goodman oli? Häiritsee!
Tietääkö kukaan edes, että oliko lyhyt vai pitkä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt oli. N. 170cm pitkä arvioltani
aika pitkä arvioksi, mutta entäs se irwin?
Jossain benny goodmanin (klarinetinsoittaja takavuosikymmeniltä) ja john goodmanin (näyttelijä) pituuksien välillä ilmeisesti.
Taas ollaan nähty ja tiedetään. Vastaukset kertovat että kukaan ei ole edes nähnyt. Heikki Kinnunen on tasan 180 senttinen ja Irwin on tässä huomattavasti kinnusta pidempi.
Jaaha..linkki ei toimi, mutta katsokaa youtuubista paha yskä missä Irwin on niin saatte vastauksen. Minä olen 187 cm ja Irwin oli minua pidempi koska olemme kasvotusten jutelleet
Suosittelen, että kysyt hänen lapsiltaan. On heiltä varmaan pahempiakin asioita kyselty.
Tästä asiasta on muistaakseni ennenkin keskusteltu. Muistan, koska entinen työkaverini hoiti Irwiniä ennen hänen kuolemaansa.
Irwin oli noin 183cm (jalkineista riippuen). Eli ei pitkä eikä lyhyt.
Irwin Goodman oli tarkalleen 184cm pitkä. Hänen elämäkertakirjassaan luki pituus/paino.
uuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää nykyään?
Kärsineeltä. Ei ole varmaan paljon enää lihaa luiden ympärillä.
Nyt joku tosikko oli poistattanut täältä ketjun "Kuinka pitkä Irwin Goodmanilla oli".
Olen jostain saanut sen käsityksen, että olisi ollut yli 190 cm.
Hattu päässä ja bootsit jalassa näyttikin varmasti yli 190cm.
Myös Cisse-vainaa (Hurriganes) oli samanpituinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku tosikko oli poistattanut täältä ketjun "Kuinka pitkä Irwin Goodmanilla oli".
5cm
Joku 180 senttiä.
Katsokaa kuvia ja vertailkaa pentele!
Spede Show - Irwin Goodmanin haastattelu
tee tuo video hakuna niin näet pituuden
Spede oli 183cm ja Irwin on tuolla videolla noin sentin pari (kengät jalassa) Spedeä pitempi joten kyllä tuo 184 taitaa pitää paikkansa.
4)
BornSeptember 14, 1943 in Hämeenlinna, Finland
DiedJanuary 14, 1991 in Kotka, Finland (heart attack)
Birth NameAntti Yrjö Hammerberg
Height6' 0" (1,84 m)
Tärkeä törkee keissi tämäkin case.
Tässä vastaus. Irwin oli pituudeltaan 184 cm ja hänellä oli kaunis ruumiinrakenne. Myös Topi Sorsakoski oli 184 cm, Topilla oli melkoisen pitkät jalat.
Enempää en tiedä pituuksista, mutta nämä. Molemmissa miehissä oli tyyliä.