Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppauksen iloista =)

Vierailija
04.04.2006 |

Mä olen täällä aikasemminkin hehkutellut kappausta mutta nyt on taas pakko kertoa!! Alkuun paino putosi vajaassa 2 viikossa 5kg. Sitten painonpudotus lakkasin mutta.... kiinteytyminen on alkanut!!! Tissit kasvaa (missä muussa dietissä voisi käydä näin???) vyötärö ja reidet kaventuu ja yllätys yllättys mä entinen lattaperse olen saamassa ihanan pyöreän pepun!! Ihmettelin et miksi housut kiristää ja tuntuvat oudoilta vaikka kaikki puolituntemattomatkin kehuvat hoikistumistani, mut sehän johtuukin siitä että lihakset ovat saaneet kunnon ravintoa ja nyt mun läskilättäperse on muuttumassa pyöreämmäksi ja kiinteämmäksi. Onneksi ostettiin eilen kuntopyörä... se varmasti lisää tämän dietin tehoja. Mä olen hurmioitunut!!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvin mukana palan sokeria.

Jätin sen nyt pois.

Samoin söin ruisleipää,jossa ei tosin ollut valk.

vehnäjauhoja...mutta jätin sen myös pois.

Katsotaan viikon päästä mikä on tilanne...

Vierailija
22/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähdin ostamaan uusia farkkuja, koska vanhat roikkuivat päällä rumasti. Yllätys oli suuri kun vedin jalkaani 40 kokoa olevat housut ja ne oli ihan liian ISOT! Ei auttanut kun hakea kokoa 38 olevat farkut, jotka siis olivat ihan sopivat!!

En ikipäivänä olis uskonut, jos joku olis tullut mulle kk sitten kertomaan et kuukauden päästä käytät kolme numeroa pienempiä housuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 8kg ois pudotettavaa,nyt

karppausta takana 4 viikkoa ja pari kiloa

tippunut.

Aloitin eilen myös vatsalihasliikkeitä (pilates),

jos nuo loputkin kilot saisi karistettua...

Nyt on paino jumittunut,mutta periksi en anna.

Missä nuo omat hh voisi laskea,ja miten?

Vierailija
24/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ihmepikadieetti. Kannattaa ennen aloittamista perehtyä asiaan kunnolla, www karppaus info, on hyvä alku.

Vierailija
25/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aloitin viikko takaperin ja nyt kattellaan miten käy ;)

Vierailija
26/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. karppauksella 103 kg -> 62 kg ja olo parempi kuin koskaan :)

Vierailija
27/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puolitoistavuotias karppi ;) Saldo on nyt -20 kg. Tasapainottelin tuossa reilut puoli vuotta ja aloitin nyt motivaation jälleen löydyttyä karistamaan viimeiset 10kg. Tsempillä mennään ;))

Vierailija
28/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen karpannut kuukauden ja muutaman kerran on tullut törkeä karkkin himo kun lapset ovat lauantaipussejaan mutustelleet mut onneksi pikku lipsahdusten jälkeen on karppauksessa helppo palata taas ruotuun :)

-ap

Vierailija
29/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te teette, kun karppaatte? ette syö lihaa vai? no mistä saatte kaikki vitamiinit?

Vierailija
30/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höystettynä sienillä, pähkinöillä, juustoilla ym maitotuotteilla NAM =)

Vierailija
31/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin vasta tietoa karppauksesta, mutta nyt palan halusta päästä kokeilemaan!

Vierailija
32/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko karppauksessa hedelmät kokonaan kiellettyjen listalla? Vai voiko syödä esim 1 per päivä? On nimittäin sen verran kätevä välipala, että sille vaikea löytää korvaajaa...

Vierailija
33/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, että mitä jumppaa olen harrastanut, kun peppu on kiinteä ja pyöreä entisen läskin lättänän sijaan. En siis mitään muuta kuin normaaleja kävelylenkkejä. Kyllä syy on ruokavaliossa.

Vierailija
34/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis idea siinä, että monipuolisesti? mitä ei saa missään tapauksessa sitten syödä? kuuluuko karppaukseen urheilu?