Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnittelu niille, joilla on täydellinen kumppani!

Vierailija
30.08.2017 |

Itse en koskaan onnistunut löytämään sellaista, jonka kanssa kaikki parisuhteen osa-alueet toimisivat kunnolla.

Yhden kanssa oli mahtavaa seksiä, mutta siitä ei muuten tullut mitään. Toisen kanssa ei seksi toiminut kunnolla, mutta oli muuten hyvä olla. Jne jne.

Tosin näyttää olevan niinkin, että nämä "täydelliset" paritkin monesti eroavat. Jos erotaan, niin ei ollutkaan täydellistä..?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koulutustaso ja huippuseksi on yhtä kuin täydellinen kumppani:DDD No kukin tyylillään.

Vierailija
22/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ihmetyttää se ristiriita, että toisaalta sanotaan, ettei saa etsiä täydellisyyttä vaan pitää hyväksyä ne virheet, mutta sitten jos joku valittaa, että elämä ja arki on yhtä takkuamista, kuitenkin ollaan kuorossa huutamassa, että mitäs otit tuollaisen miehen, ei minun mieheni ole tuollainen. Eli pitääkö etsiä täydellisyyttä vai pitääkö hyväksyä ne virheet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelu niille, joilla on tai on edes ollut joskus kumppani (täydellinen tai epätäydellinen). Te sentään ootte saanut nautiskella läheisyydestä, minulla ei sitä iloa ole ollut kunnia kokea.

Vierailija
24/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "täydellinen" kumppani ja suhde. Meillä on melko erilaiset koulutustaustat ja ammatit (mies duunari, minä maisteri), asumme eri paikkakunnilla, tapaamme lähes joka viikonloppu ja välillä viikollakin, olemme olleet yhdessä kaksi vuotta, olemme yli 40-vuotiaita. Seksi on ihan ok eikä sitä ole joka viikko. Mies on kiltti, hauska ja turvallinen. Emme kumpikaan halua muuttaa yhteen, koska meillä on molemmilla omat kodit, työt ja elämät. Täydellistä!

Vierailija
25/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täydellinen kumppani: rakastaa, rakastelee loistavasti, ajattelee minun etuani, antaa minulle kaiken mitä tahdon, jämäkkä, hauska, antaa minun olla täysin oma itseni, on itse aito ilman naamioita, syvällinen, älykäs...

Mutta: av-mamman mukaan hän ei ole täydellinen kumppani. Hän käyttää nuuskaa, ja on yrittäjänä tehnyt konkurssina eli on Luottotiedoton.

Ei ole täydellistä ihmistä. Minä en ole, ja sinä et sitä ole. Älä siis etsi täydellistä, vaan etsi sitä, mikä sinulle on tärkeintä parisuhteessa. Loppujen kohdalla anna periksi ja katso sormien välitse.

Vierailija
26/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä ei ole olemassakaan. Jokaisessa meissä on vikamme.

Kyllä on olemassa.

Mun mies on täydellinen. Riidellessäkin hän on täydellinen idiootti.

Vierailija
27/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikinpuolin hyvä mies. Hyvä isä ja parisuhde voi hyvin. On hänelläkin kuitenkin niitä huonoja puolia joista joskus väännetään, ihan niin kuin minullakin. Mutta monesti olen kyllä ajatellut että sielunkumppanin olen löytänyt.

Tuo kuulostaa siltä, että olet vain "tyytynyt" kumppaniisi paremman puutteessa..

Tiedän pariskuntia, jotka ovat kuin vastarakastuneita vielä 10 vuoden jälkeen. V-tuttaa katsella sitä övereiksi vedettyä kuhertelua.

Hah! Nyt ei voi sanoa muuta kuin että olet pahasti hakoteillä. :) Minä en ole "tyytynyt" mieheeni. Niin kuin sanoin tai ainakin tarkoitin niin todella olen löytänyt itselleni kumppanin, itselleni parhaista parhaimman kaikinpuolin. Ja tiedän mieheni ajattelevan minusta samoin. Ei ole päivää ettenkö ajattelisi tässä arjen keskellä kuinka häntä rakastan ja arvostan.

Kirjoitukseni ehkä vaikutti sinusta tuolta mitä kirjoitit, koska siinä ei ollut sitä hitonmoista hehkutusta onnestamme. :)

Vierailija
28/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on henkinen yhteys äärettömän vahva ja osataan kertoa toisillemme kaikki kaikesta ja jos on paha olla, ei tarvita edes sanoja.

Mies varsinki on tosi hellyydenkipeä, joten haluaa olla kainalossa tai muuten vaan ihokosketuksessa.

Seksi on aivan mahtavaa, kaikki vaan toimii ja kumpikin huomioi kummankin toiveet.

Tottakai riidellään, mutta sekun kuuluu vain ihmissuhteisiin. Riidat sovitaan aina tosi nopeesti ja mitään ei jätetä hampaankoloon.

Isyydestä en vielä tiedä, mutta kai se jotain kertoo kun puolivälissä tuleva isukki on ostellu enemmän vauvatavaraa kun äiti 😉

Vierailija
29/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä pitäisi itse olla parempi puoliso, jotta voisi saavuttaa sen hyvän parisuhteen. Meinaan täydellinenkään kumppani ei sitä yksinään tee.

Me aloitimme kaikesta muusta kuin täydellisestä. Aika kaukana oli edes hyvästä monta vuotta. Yhdessä työstämällä omia ongelmiamme ja yhteisiämme olemme saaneet luotua suhteen ja arjen, joka on haaveiden ja unelmien täyttymys.

Kuitenkaan onneksi kumpikaan tämän parisuhteen osapuolista ei ole niin naiivi, että kuvittelisi toisen olevan aina esimerkiksi parhaimmillaan (siis täydellinen). Saamme olla omat itsemme, hyvine ja huonoine puolinemme.

Vierailija
30/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tosin täydellistä kumppania ei ole olemassakaan. Tarvitaan vain riittävästi ymmärrystä, kärsivällisyyttä ja paljon rakkautta, molemminpuolisesti.

Vierailija
31/31 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit ovat juuri näitä, jotka ovat tyytyneet johonkin keskinkertaiseen parisuhteeseen ja sitten uskottelevat, että muilla on kaikki yhtä huonosti :D Että parempaa kumppania ei voisi olla ja alapeukuttavat kaikki kommentit, jotka kyseenalaistavat heidän huonon suhteensa :)

Se, että ei ole löytänyt täydellistä kumppania ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi olemassa.

Olen naimisissa sen oikean kanssa, mutta ei se mikään täydellinen kumppani silti ole. Johan se elämäkin kävis tylsäksi =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan