Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeästi erilaiset

Vierailija
29.08.2017 |

Kohta se alkaa, keskustellaan täällä! :) Odotan mielenkiinnolla millaisia tyyppejä nähdään.

Kommentit (426)

Vierailija
181/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tatuoidusta Sarasta tuli mieleen kaikki tatuoidut, jotka "haluaa erottua massasta" ja se on muka hienoa. Makunsa kullakin. Varsin epävarma kuitenkin tuntuu olevan eläessään sitä massasta poikkeavaa elämää. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei ole jatkuvasti defenssit päällä.

Varmaan vaikeaa olla itsevarma jos arvostellaan kokoajan... Miten hänellä muuten oli defenssit päällä, itse en ainakaan huomannut?

Vierailija
182/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi kiinnostamaan ne Saran eläimet joiden kanssa elää.

Ovatko tyyliin koiria/kissoja vai kenties lampaita, lehmiä, hevosia tms?

Sitä ei kai mainittu, miksiköhän?

Ja kuljeskeleeko oikeasti talvipakkasilla kovastikin metsässä alastomana vai oliko se vain teatteria dokumenttia varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inspiroiva ohjelma. Ja niille ihmisille jotka kritisoivat ohjelmaan osallistuneita: omapahan on näiden ihmisten elämä - ehkä joku päivä te ja minäkin vielä uskalletaan olla aidosti omia itseämme ja elää sen mukaista elämää. Kaikki alkaa siitä kun lakkaa tuomitsemassa itseä ja muita - jos ketään ei satuta tietenkään.

Entä jos minä olen aidosti oma itseni juuri kritisoimalla toisinaan muita?

Se ei ole oikeutettua. On hyväksyttävää olla aito itsensä vain jos ei toiminnallaan loukkaa muita. Haukkuminen, jonka sinä verhoat sanan kritisoiminen alle, ei ole hyväksyttävää toimintaa. Hyvä lähtökohta on vanha viisaus "Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan". Sinä tuskin haluaisit että muut hakkuvat sinua, joten älä sinäkään hauku muita. Näin opetti äiti minulle jo lapsena ja hyvä että opetti.

Loukkasit minua kun sanoit noin :( Toimintasi ei ole hyväksyttävää!

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Ahaa, eli ilkeilyn voi sittenkin oikeuttaa! Arvasin että oli vaan sanahelinää ;)

No jos haluat, että sinulle ilkeillään, voit toki jatkaa muille ilkeilyä. Sitähän tuo sanonta tarkoittaa. Ei sitä, että ilkeily olisi oikein tai hyväksyttyä. Niin vain tuppaa käymään, että ihminen saa sellaista kohtelua kuin itse antaa toisille. Se on täysin ansaittua. Oikeutettua ilkeys ei ole siltikään. Ilkeilyä et saa oikeutetuksi vaikka kuinka yrität kääntää mustan valkoiseksi.

Vierailija
184/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inspiroiva ohjelma. Ja niille ihmisille jotka kritisoivat ohjelmaan osallistuneita: omapahan on näiden ihmisten elämä - ehkä joku päivä te ja minäkin vielä uskalletaan olla aidosti omia itseämme ja elää sen mukaista elämää. Kaikki alkaa siitä kun lakkaa tuomitsemassa itseä ja muita - jos ketään ei satuta tietenkään.

Se ei ole oikeutettua. On hyväksyttävää olla aito itsensä vain jos ei toiminnallaan loukkaa muita. Haukkuminen, jonka sinä verhoat sanan kritisoiminen alle, ei ole hyväksyttävää toimintaa. Hyvä lähtökohta on vanha viisaus "Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan". Sinä tuskin haluaisit että muut hakkuvat sinua, joten älä sinäkään hauku muita. Näin opetti äiti minulle jo lapsena ja hyvä että opetti.

Ahaa, eli ilkeilyn voi sittenkin oikeuttaa! Arvasin että oli vaan sanahelinää ;)

Nyt meni kyllä sanonnan tulkinta niin metsään kuin olla ja voi. 

Vierailija
185/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tatuoidusta Sarasta tuli mieleen kaikki tatuoidut, jotka "haluaa erottua massasta" ja se on muka hienoa. Makunsa kullakin. Varsin epävarma kuitenkin tuntuu olevan eläessään sitä massasta poikkeavaa elämää. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei ole jatkuvasti defenssit päällä.

Varmaan vaikeaa olla itsevarma jos arvostellaan kokoajan... Miten hänellä muuten oli defenssit päällä, itse en ainakaan huomannut?

Aika hyökkäävää hänen käytöksensä oli. Tuli sellainen olo, että yksikin poikkipuolinen sana niin saa turpaansa häneltä. Taisi sanoakin, että lyö, jos joku arvostelee. Hyökkäävyys on yksi defenssi, joten minusta aika selkeä tapaus tuon suhteen. 

Vastakohtana esimerkiksi Harri, josta suorastaan paistoi se, että on sinut itsensä ja maailman kanssa. Häntäkin on takuulla arvosteltu ja arvostellaan edelleen (ihan tässä ketjussakin vaikka kuinka paljon), mutta ei hän lyömisestä puhunut. Hän voittaa ihmiset puolelleen ihastuttavalla persoonallaan. Siksi hänen ei tarvitse uhkailla väkivallalla tai muutenkaan todistella olemistaan. Toisin kuin tämä Sara teki. Harri vain tyynesti on sellainen kuin on. 

t. ei tuo jolle vastasit

Vierailija
186/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuljeskeleeko oikeasti talvipakkasilla kovastikin metsässä alastomana vai oliko se vain teatteria dokumenttia varten?

Sanottiin, että hänellä on koiria ja kissoja. Itsekin niistä jotain mainitsi. Olikohan niin, että on päästänyt klaaniinsa kolme ihmistä ja kissansa ja koiransa. 

Vierailija
187/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsi koirat ja kissat.

Vierailija
188/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat, että sinulle ilkeillään, voit toki jatkaa muille ilkeilyä. Sitähän tuo sanonta tarkoittaa. Ei sitä, että ilkeily olisi oikein tai hyväksyttyä. Niin vain tuppaa käymään, että ihminen saa sellaista kohtelua kuin itse antaa toisille. Se on täysin ansaittua. Oikeutettua ilkeys ei ole siltikään. Ilkeilyä et saa oikeutetuksi vaikka kuinka yrität kääntää mustan valkoiseksi.

Niin ja sitten ilkeilijälle ilkeilijällekkin saa ilkeillä ja ilkeilijän ilkeilijän ilkeilijälle. Hienoa maailmaa olette rakentemassa! Silmä silmästä jne.

Itse en ole tässä ketjussa ilkeillyt, mielipiteeni kirjoitin, mutta en haukkumalla.

Vierailija
189/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten ilkeilijälle ilkeilijällekkin saa ilkeillä ja ilkeilijän ilkeilijän ilkeilijälle. Hienoa maailmaa olette rakentemassa! Silmä silmästä jne.

Itse en ole tässä ketjussa ilkeillyt, mielipiteeni kirjoitin, mutta en haukkumalla.

En kertonut omasta toimintatavastani, vaan siitä, miten asiat yleensä menevät. Sen kyllä allekirjoitan, että ilkeilijät ym. ansaitsevat samanlaista kohtelua kuin itse antavat muille. Samoin kuin ystävälliset ansaitsevat ystävällistä kohtelua. En sääli yhtään, jos ilkeilijä saa vastaukseksi ilkeilyä, vaikka se ei minusta olekaan oikea tapa toimia. 

Vierailija
190/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri vaikutti kivalta, sinut itsensä ja maailman kanssa. Jaana ei kestäisi kilometrinkään juoksulenkkiä ilman sydänkohtausta. Sara inhottava, epävarma teinin tasolle jäänyt öykkäri.

Vierailija
191/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo

Vierailija
192/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

191 ja 192, kiitos!

Meidän tvssa on aina välillä häiriöitä eli se kohta on mennyt minulta ohi.

Vierailija
193/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa? Tämä tulee tänään KAHDESTI uusintana Neloselta, ensimmäinen uusinta vielä parhaaseen katseluaikaan. Kiinnostava ohjelma, mutta voisi tämän pakkotuputuksen takia laittaa boikottiin. En muutenkaan tajua tätä nykyistä ohjelmapolitiikkaa, jonka myötä telkkarista ei tunnu tulevan koskaan mitään järkevää.

Vierailija
194/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se kirurgi oli, joka suoritti tämän kielenhalkaisutoimenpiteen ? Oliko Husin plastiikalta vai ihan privaattihommissa, steriilejä hanskoja siinä kovasti yritti pukea " oikein". Kamera kuvasi siinä jo hieman muualta:). Jonkunlaisen toimenpidepöydänkin oli aikaansaanut, hyvä niin. Kieltä ei puhdistettu.Niin, eli se siitä kirurgista sitten :) Ei voi kuin ihmetellä tätä lävistyshommaa.

Mutta Harri on ihana.

Vierailija
195/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan lähelle joku tuntematon pystyy/saa Saraa mennä ennenkuin hän lyö?

Metsässä jos häneen törmää (alastomana varsinkin) niin harva kovin lähelle uskaltautuisi.

Vierailija
196/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pappi on kuvittava,valepappi,pihalla ku lumiukko

Vierailija
197/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unforgettable kirjoitti:

Harrista. Hän on oikeasti syvällinen puhuja ja pidetty ihminen.

Varmasti varsinkin niiden luona jotka eivät tunne raamattua eivätkä halua tehdä parannustakaan.

Vierailija
198/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan lähelle joku tuntematon pystyy/saa Saraa mennä ennenkuin hän lyö?

Metsässä jos häneen törmää (alastomana varsinkin) niin harva kovin lähelle uskaltautuisi.

Varmaan tarkoitti jos hänen lähelleen menee uhkaavasti tms. Tuskin ystävällisiä ihmisiä huitaisisi. Ehkä on kokenut jonkinlaista väkivaltaa ja valmiina puolustamaan itseään jos joku tulee haastamaan riitaa. Niitä uhkaavia riidanhaastajia kun oikeasti on; narkkarit, jotkut nuoret, humalaiset jne.

Vierailija
199/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pappi on kuvittava,valepappi,pihalla ku lumiukko

Niin,taidat,sinäkin,olla,kun,et,osaa,kirjoittaakaan

Vierailija
200/426 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unforgettable kirjoitti:

Harrista. Hän on oikeasti syvällinen puhuja ja pidetty ihminen.

Varmasti varsinkin niiden luona jotka eivät tunne raamattua eivätkä halua tehdä parannustakaan.

Onko sinulla antaa jotain perusteluja väitteellesi?

Vai ihan ulkonäön ja tyylin perusteellako päätät noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi