Ylpeästi erilaiset
Kohta se alkaa, keskustellaan täällä! :) Odotan mielenkiinnolla millaisia tyyppejä nähdään.
Kommentit (426)
Juuri nähty ja kaikkihan noista on ihan omia valoisia ja ihan mielenkiintoisia persoonia. Kenestäkään ei jääny sellaista friikki mielikuvaa.
Ei ollut mikään kirurgi, vaan lävistäjä joka on myöhemmin itsekin kyseisessä ohjelmassa roikkumassa "lihakoukuista". En nyt muista nimeä mutta oli siinä tatuointi-ohjelmassa missä oli Sini Ariel.
Vierailija kirjoitti:
Se pappi on kuvittava,valepappi,pihalla ku lumiukko
Sinustahan tässä pitäisi olla huolissaan.
Vai onko sinulla jotain tietoa joka ei ohjelmasta välittynyt?
Epäilen.
Ärsyttää tämöset ihmiset jotka oikein kuvittelee että " aijai oon niin erilainen, kattokaa ny mua" Haluavat päästä vielä telkkariinki itteänsä mainostamaan. Kaikki ihmiset on erilaisia. Ja sitten noi vielä haukkuvat muita ihmisiä "massaksi" vaikka jokaisessa on kuitenkin jotakin erilaista. Surkea ohjelma!
Minua kerta toisensa jälkeen hämmästyttää, miten halukkaita jotkut ihmiset ovat tuomitsemaan toisia ihan pelkän ulkokuoren takia. Minulle on aivan kertakaikkisen sama miltä ihminen näyttää, miten ulkonäköään muokkaa,tai millaisten esteettisten mieltymysten mukaan pukeutuvat JOS ihminen on vain hyväsydäminen, avarakatseinen eikä vahingoita muita. Sillä kuorella ei ole mitään todellista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämöset ihmiset jotka oikein kuvittelee että " aijai oon niin erilainen, kattokaa ny mua" Haluavat päästä vielä telkkariinki itteänsä mainostamaan. Kaikki ihmiset on erilaisia. Ja sitten noi vielä haukkuvat muita ihmisiä "massaksi" vaikka jokaisessa on kuitenkin jotakin erilaista. Surkea ohjelma!
Kuitenkin kiinnosti sinua niin paljon, että katsoit ja vielä tulit kommentoimaan tänne. Erikoinen tapa ilmaista että ohjelma on surkea. Itse toimin sellaisten ohjelmien kohdalla niin, että suljen tv:n enkä ajattele ko. ohjelmaa enää ollenkaan. Helpottaa kummasti kun ei väkisin tarvitse itseään surkeudella kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Haukkuivatko he muita?
Totta että jokainen ihminen on erilainen ja jokaisessa on jotain omanlaista mutta ovathan nuo valtavirrasta poikkeavia, sitä on mielestäni turha kiistää.
Ohjelmassa on erityisen erilaisia ihmisiä jos niin sopii sanoa.
Emmehän me kaikki ole samassa määrin tai samalla tavalla erilaisia, jotkut ovat enemmän kuin toiset, toisilla se näkyy olemuksessa, toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Jaana on?
viisvitonen ainakin oltava.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko huvittava vai kuvottava? Minusta hän ei ole kumpaakaan. Mistä päättelet että hän olisi valepappi, aika raju syytös.
Ja hän on enemmän "sisällä" kuin suuri osa ihmisistä.
Hänhän oli erittäin seesteinen ja aito.
Hän muuten piti aiemmin (nyt ei kai aikataulut enää anna myöten, en ole varma) pubi-iltoja. Ei itse nauttinut alkoholia mutta meni sinne aina tiettynä viikonpäivänä, vei evankeliumia ja mahdollisuutta keskustella ja rukoilla sinne missä ihmiset ovat, pois kirkosta ja muista ns pyhistä paikoista ja eikös Jeesus tehnyt juuri niin?
Kuinka moni "tosipappi" tekee niin ja vetää aerobictunteja, pitää avoimia ovia ja tekee siis työtänsä suurella sydämellä kelloa ja säätyä katsomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuivatko he muita?
Totta että jokainen ihminen on erilainen ja jokaisessa on jotain omanlaista mutta ovathan nuo valtavirrasta poikkeavia, sitä on mielestäni turha kiistää.
Ohjelmassa on erityisen erilaisia ihmisiä jos niin sopii sanoa.
Emmehän me kaikki ole samassa määrin tai samalla tavalla erilaisia, jotkut ovat enemmän kuin toiset, toisilla se näkyy olemuksessa, toisilla ei.
No se metsänainen ainakin haukkui muita ihmisiä "massaksi" Minun mielestä toi on haukkumasana. Varmaan se ei ole tutustunut näihin massa-ihmisiin ja voinut todeta, että jokainen heistä on myös erilainen, vaikka heillä ei ole naamassa kilokaupalla lävistyksiä ja tatuointeja. Olen tavannut lähipiirissäni näitä ihmisiä, ja netissäkin, jotka kokevat olevansa niiiiin erilaisia muita, mutta samaa ihmismassaa ovat hekin. Ei heissä ole mitään erilaista kuin muissakaan.
Harri on kultaisen oloinen vaikka ne käsittämättömät kulmakarvat vois jättää tussaamatta...
Ne "naiset" oli oksettavia. Mun mielipide, saa vapaasti olla eri mieltä. 😄 En haluais olla kilometriä lähempänä moisia friikkisirkuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko huvittava vai kuvottava? Minusta hän ei ole kumpaakaan. Mistä päättelet että hän olisi valepappi, aika raju syytös.
Ja hän on enemmän "sisällä" kuin suuri osa ihmisistä.
Hänhän oli erittäin seesteinen ja aito.
Hän muuten piti aiemmin (nyt ei kai aikataulut enää anna myöten, en ole varma) pubi-iltoja. Ei itse nauttinut alkoholia mutta meni sinne aina tiettynä viikonpäivänä, vei evankeliumia ja mahdollisuutta keskustella ja rukoilla sinne missä ihmiset ovat, pois kirkosta ja muista ns pyhistä paikoista ja eikös Jeesus tehnyt juuri niin?
Kuinka moni "tosipappi" tekee niin ja vetää aerobictunteja, pitää avoimia ovia ja tekee siis työtänsä suurella sydämellä kelloa ja säätyä katsomatta?
Niinpä, kenestähän aikanaan sanottiin "mikä syömäri ja juomari, syntisten ystävä"? Tässä Vesilahden kirkkoherrassa nähdään aito pappi, laumansa kaitsija ja paimen.
Siis eikö tuo Jaana olekaan entinen Jaakko?
Luulin, että on sukupuolenkorjaustausta...
Kauanko tuota kielenhalkomista pitää näyttäääääää???
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tuo Jaana olekaan entinen Jaakko?
Luulin, että on sukupuolenkorjaustausta...
Ei, hän on vain kehonrakentaja. Kasvattanut lihasta ster... puhtaalla ruualla, salilla ja levolla :)
Sori jos kuulostan ilkeältä, mut se Sara on kyl paskaks lävistetty ja vituiks tatuoitu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana on yli 50v
Näyttää siltä, muttei ohjelman mukaan ole.
Jossakin kohdi sanottiin, että on harrastanut kehonmuokkausta 30 vuotta ja perään kertoi aloittaneensa 16-17 vuotiaalta, joten kyllähän tuo melkein 50 vuotta silloin on, minun matikkapääni mukaan.
Noin 45-47.
Mun mielestä Harri oli kultainen, enkä yhtään ihmettele, että on pidetty seurakunnassaan. Mutta silti tekisi hyvää, että joku opastaisi häntä kulmakarvojen meikkaamisessa. Näytti kuin hän olisi meikatessa vedellyt pikimustaa kulmiin jollain nestemäisellä rajausvärillä. Samaa mieltä olisin kulmakarvoista, vaikka olisi ollut nainen, ei siis itse Harria vastaan ole mulla mitään.
Olisin mielellläni kuullut lisää Saran taustoista. Miksi oli niin hyökkäävä? Mistä hän saa elantonsa? Millaisessa erakkoluolassa hän asuu? Hänen käytöksensä esim. tatuointiliikkeessä toi mieleen teinin näyttämisenhalun, kuin esittäisi jotain saadakseen huomiota. Vaikutti kaiken kaikkiaan niin epävakaalta suorastaan, etten varmaan haluaisi tutustua häneen.
Sen sijaan Jaana ei mun mielestä vaikuttanut ollenkaan niin mielenvikaiselta kuin Sara. Jaanalla on omat norminsa elämiseen, ei tuputa asiaansa muille eikä käyttäydy aggressiivisesti. Miksipä ei tekisi omaa juttuaan, jos se tekee hänet onnelliseksi? Missähän hän on töissä, puhui siitä että tekee työnsä hyvin? Vähän huolestuttavalta kuulosti kyllä maallikon korviin, että koskaan ei ole ollut tyytyväinen itseensä ja toivoi, ettei koskaan tulekaan tyytyväiseksi, ettei kehitys pysähdy. Hän kuitenkin eli ja toimi normaalisti, oli perhettä ja puhui sinänsä ihan lempeästi ja kohtuu järkeviä. Siihen en ota kantaa, liekö vetänyt muutakin kuin pulkkaa. Jos on, niin sit on.
Olisipa enemmän hänen kaltaisiaan pappeja. Enkä tarkoita nyt ulkomuotoa vaan hänen sisintään.
Hänestä suorastaan loistaa se Kristuksen kirkkaus joka pitäisi näkyä jokaisessa uskovassa.