Ylpeästi erilaiset
Kohta se alkaa, keskustellaan täällä! :) Odotan mielenkiinnolla millaisia tyyppejä nähdään.
Kommentit (426)
Oho, luulin että sara ois paljon nuorempi :O
Ihan vitun sairasta tuo "kehonmuokkaus" eli silpominen.
Klo 23 alkaa ohjelma hipstereistä. Esittelyssä siis lisää uniikkeja yksilöitä. :)
V*ttu, että on ihmiset sekasin nykyään :D Ei mulla muuta.
Olen ollut parissa Harrin kirkollisessa tilaisuudessa ( kastejuhla& hautajaiset) ja ovat olleet alansa parhaimmistoa. Harri puhui kauniisti ja sydämellisesti, kuin olisi ollut kastettavan perheen/vainajan hyväkin ystävä.
Alkuhäkellyksen jälkeen ihana ihminen joka tekee työtään suurella♡.
Jotenki ihana toi Harri, aerobikkaamassa.
Ylpeästi erillaiset... se että on erillainen siis epänormaali on ylpeyden aihe. En ymmärrä.
Ihme asenteita täällä. Jos joku on erilainen kuin keskiverto ihminen, hänet tulkitaan automaattisesti sairaaksi ja sekopääksi. Ainakin nuo Harri ja Jaana vaikuttavat oikein tasapainoisilta ja normaaleilta, vaikka ulkoisesti poikkeavat normista.
Voi voi näyttää että ihmiskunnan loppu alkaa olla käsillä! :/
Harri ja Jaana vaikuttaa mukavilta ihmisiltä.
Miten minusta tuntuu, että tuo Harri on eksynyt porukkaan. - Noiden naisten joukossa hän vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja fikslulta, etten nyt sanoisi, että normaalilta, ellei olisi niin konservattivisella alalla, joka saa, kuten hän itse fiksusti sanoi osan meistä ottamaan jumalan roolin arvioidessamme häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tälläiset ohjelmat tarpeellisia? :/
On nää av-mammoille tärkeitä. Kun kauhistelevat noita friikkejä niin niiden oma elämänhallinta tuntuu olevan edes jotenkin hallinnassa.
Haluaisin harrastaa seksiä tuon kehonrakentajanaisen kanssa. m27 :D
Vierailija kirjoitti:
Ylpeästi erillaiset... se että on erillainen siis epänormaali on ylpeyden aihe. En ymmärrä.
Ja sinäkö väität olevasi normaali...En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi näyttää että ihmiskunnan loppu alkaa olla käsillä! :/
Babyloniaa ollaan rakentamassa... Pakko kai se alkaa uskoo.
"Jokaisen ihmisen elämä on kaunis". Siinä teille oikeaa elämänviisautta.
Kyllä on. Erittäin tarpeellista nähdä vähän muutakin kuin perustavisten elämää. Ihan kaikkea ei toki tarvitsisi näyttää (esim. kielenhalkaisu olisi riittänyt vain sanallisesti kerrotuna)