Ylpeästi erilaiset
Kohta se alkaa, keskustellaan täällä! :) Odotan mielenkiinnolla millaisia tyyppejä nähdään.
Kommentit (426)
Aika yllättävää, että suomalaisella pikkupaikkakunnalla ollaankin avoimia erilaisuudelle. Itselläni oli täysin päinvastainen käsitys. Vai onko Vesilahti vain poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo Jaana on?
Taisi olla jonkin verran yli 40
Harrista. Hän on oikeasti syvällinen puhuja ja pidetty ihminen.
Hyi helvetti miltä toi tatuoitu nainen näyttää. Kaikkia hörhöjä taas tv:ssä näytetään.
Ääni voi olla möreä monestakin syystä. Itsekin tunnen parikymppisen henkilön (ei kuntosalihirmu), jolla ääni on miesmäisen matala sydänvian vuoksi. Älkää siis tehkö omia johtopäätöksiä, taustoja kun emme voi tietää.. :)
Aika erikoisiakin persoonia tiedossa. Rohkea tuo nudistipariskunta, uskaltaa tv:ssä olla ihan alasti häpeilemättä. 🙈
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/ylpeasti-erilaiset/2130684-uusi-sarja-am…
Unforgettable kirjoitti:
Harrista. Hän on oikeasti syvällinen puhuja ja pidetty ihminen.
Uskon helposti. Jo noista muutamista pätkistä välittyi todella sympaattinen kuva hänestä. Näistä naisista ei niinkään.
Susinainen ei oo symppis.
Puhuukin rumasti.
Meikä on siin ohjelmas! Huomatte kyl meikän! Vilkuttakaa meitsil, hei!
Eikös tuo nyt ole itsestäänselvää, ettei tuollaisia Jaanan lihaksia saa naturellisti. Ei sitä tarvitse 150x toistaa.
Minunkin melestäni voisivat kyllä keskittyä kahteen ihmiseen per jakso, ihan selkeydenkin vuoksi. Kivalta muuten vaikuttaa kyseinen sarja!
Onhan Hannele Laurillakin möreä ääni? Eikä varmaan oo mitää horppaa vetänyt? Mulla itsellänikin on kohtuu matala ääni ja en minäkään kyllä oo koskaan mitää ylimääräsiä vetänyt:D tupakkia ja viskiä nuoruudessa niin sehän riittää
Vierailija kirjoitti:
Onhan Hannele Laurillakin möreä ääni? Eikä varmaan oo mitää horppaa vetänyt? Mulla itsellänikin on kohtuu matala ääni ja en minäkään kyllä oo koskaan mitää ylimääräsiä vetänyt:D tupakkia ja viskiä nuoruudessa niin sehän riittää
Hanskilla ei ole Jaanan lihaksia. Sellaisia ei ihan viskillä ja tupakilla saa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni voi olla möreä monestakin syystä. Itsekin tunnen parikymppisen henkilön (ei kuntosalihirmu), jolla ääni on miesmäisen matala sydänvian vuoksi. Älkää siis tehkö omia johtopäätöksiä, taustoja kun emme voi tietää.. :)
Voi toki olla. Mutta nää kuntosali doorikset tuli tutuksi aikoinaan ja kyllä niillekin yleensä sydänvika tulee.
Friikkisirkusta taas luvassa.. Joo kanava vaihtui täyttä roskaa.
Sitä minä olen aina ihmetellyt, että pitääkö joku tuollaisia epäluonnollisia kulmakarvoja kauniina, kuin tuolla Harrilla.
Voi luoja taas mitä skeidaa tv:stä tulee. Joku transsu pappi... taidetaan elää lopunaikoja kun kirkkokin on mennyt tähän.