Ylpeästi erilaiset
Kohta se alkaa, keskustellaan täällä! :) Odotan mielenkiinnolla millaisia tyyppejä nähdään.
Kommentit (426)
Tämä jakso ei nyt oikein sytytä. Mutta katsellaan silti loppuun.
Mulla oli joskus tyttöystävä lihaksikas, treenattu, yltympäri tatuoitu, niin seksikäs että vieläkin melkein ... No jääköön sanomatta. ;)
Nyk vaimoni on kyllä parempi!
Vierailija kirjoitti:
Tämä jakso ei nyt oikein sytytä. Mutta katsellaan silti loppuun.
Näköjään ei muitakaan kun keskustelu on näin hiljaista. Eipä itsellänikään näistä mitään sanottavaa tule mieleen. Lähinnä sellainen neutraali "ok"
Vierailija kirjoitti:
Kiva mainos näille enkelihoitajille. Mikä mahtaa olla etähoidon hinta?
Näyttää vaihtelevan 33-105 euroa.
Ja hinta näille on ? Löytyyköhän mistään?
Osittain uskon, että joillain harvoilla voi olla selittämättömiä kykyjä parantaa, mutta todennäköisyys huijaukseen on valtavan suuri.
Yritystä ja uskoa näillä täytyykin olla, mutta voisivat rehellisesti raportoida, kuinka moni on saanut merkittävää apua ja kuinka moni vain haaskannut rahansa.
Joo nyt kyllä loppui tämän sarjan katsominen mun osalta tähän. Eilisen jakson aihe tuli nimittäin yöllä kummittelemaan uniin. Mun naapurissa asui joku parantaja nimeltä Kuu-Mansikki Mustonen, joka omien sanojensa mukaan välitti käsiensä kautta parantavaa muumienergiaa. Voi jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Ja hinta näille on ? Löytyyköhän mistään?
Voi hitto mitä huuhaata ja joku vielä oikeesti uskoo...😳
Tuo yksisarvisnainen herätti minussa tosi voimakkaat fibat, että on epäaito. Taas tuo lapin nainen tuntui aidolta ja lämminhenkiseltä. Nämä uskomushoidothan perustuvat lumevaikutukseen, mikä on tutkitusti todella tehokasta. Ihminen pitää saada uskomaan siihen, että hän paranee, ja jos se onnistuu, niin hän yleensä paraneekin. Sellainen ihminen joka pystyy tämän tunteen toisissa herättämään, on "parantaja". Oman mielen voimaa ei kannata vähätellä.
Se mikä minua näissä uskomushoitojen maailmassa närästää, on valtava joukko epämääräisiä huijareita. Ei tarvitse kuin katsoa jotain näitä astrologiohjelmia, kun huomaa mitä vedätystä se touhu on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksisarvisnainen herätti minussa tosi voimakkaat fibat, että on epäaito. Taas tuo lapin nainen tuntui aidolta ja lämminhenkiseltä. Nämä uskomushoidothan perustuvat lumevaikutukseen, mikä on tutkitusti todella tehokasta. Ihminen pitää saada uskomaan siihen, että hän paranee, ja jos se onnistuu, niin hän yleensä paraneekin. Sellainen ihminen joka pystyy tämän tunteen toisissa herättämään, on "parantaja". Oman mielen voimaa ei kannata vähätellä.
Se mikä minua näissä uskomushoitojen maailmassa närästää, on valtava joukko epämääräisiä huijareita. Ei tarvitse kuin katsoa jotain näitä astrologiohjelmia, kun huomaa mitä vedätystä se touhu on.
Kerran astro-ohjelmassa "näkijä" puhui itsensä pussiin puhumalla soittajan isästä, joka oli todellisuudessa kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran uskomushoitopiirejä nähneenä olen huomannut, että shamaanit/shamanismiin suuntautuneet ovat sydämellisiä, auttamishaluisia ja ottavat hommansa vakavasti. Moni heistä painottaa juuri sitä, että ennen kuin voi auttaa muita, on oltava sopusoinnussa itsensä kanssa. Muuten voi saada pahaa jälkeä aikaan, varsinkin, kun vaihtoehtohoitoihin hakeutuu usein keskimääräistä herkempiä ihmisiä.
Nämä yksisarvis-/enkelihoito-/astrologiatyypit ovatkin sitten aivan oma lukunsa. Heidän keskuudestaan löytyy juuri niitä stereotyyppisiä epätasapainoisia hihhuleita, jotka leimaavat kaikki saman alan ihmiset sekoilullaan. Joukossa on toki fiksuja ja oman kutsumuksensa löytäneitä ihmisiä mutta he valitettavasti tahtovat jäädä näiden äänekkäämpien hörhöjen jalkoihin. Olen pariin tällaiseen joutunut katkaisemaan välit, kun se loputon manipulointi ja suoranainen harhaisuus ei jaksanut enää liiemmin naurattaa. Projisoivat selkeästi omia pimeitä puoliaan toisiin ja pitivät silti itseään parempina ja näkemyksellisempinä kuin muut.
Ainakin hyvää kokemusta sydämellisestä naisesta http://www.tmimerilyra.fi . Ennen tätä en uskonut tämänlaisiin asioihin.
Viime jakso ei oikein sytyttänyt, mutta tänään jo ihan mielenkiintoisen kuuloisia tapauksia luvassa. Eläinhahmoiksi pukeutuva nuori nainen, tytöksi pukeutuva mies ja naturistipariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Viime jakso ei oikein sytyttänyt, mutta tänään jo ihan mielenkiintoisen kuuloisia tapauksia luvassa. Eläinhahmoiksi pukeutuva nuori nainen, tytöksi pukeutuva mies ja naturistipariskunta.
Eipäs tulekaan jakso tänään, vaan vasta huomenna :D:D Elin päivän etuajassa.
Jennipupunen vuorossa tänään. 😁
Aika tylsää..