Mies lähti vuokramökiltä
Vuokrattiin mökki viikoksi kahden tunnin ajomatkan päästä kotoa. Kolmantena iltana mies suuttui koska sauna ei ollut lämmin hänen juoksulenkkinsä jälkeen. Puut olivat märkiä, joten en saanut saunaa syttymään ajallaan ja mies totesi inhoavansa mökkielämää. Sanoin että mieshän voi lähteä kotiin jos ei miellytä. No mies pakkasi saman tien kamansa, häipyi ja jätti koiran ja minut mökille. Ei kai siinä mittää, oven saa lukkoon, puhelin toimii ja lähin ell on 25 km:n taksimatkan päässä jos jotain käy. Itse olen lähinnä hämmentynyt uuden tilanteen edessä. Uusi tilanne on kaiketi se, ettö ukko tosissaan häipyy ja feilaa yhteiset lomasuunnitelmat (kun palvelu ei pelannut?). 8 vuotta yhteistä elämää takana. Ei tapahtunut Porvoossa ja se sika pitää jättää, tiedän. Silti kaipaan AV-raadin kommentteja. Mitä mieltä olette?
Kommentit (39)
No...
Jos miehesi on prinsessa niin hyvä että häipyi. Älä missään nimessä tänään soita perään vaan anna toisen ottaa yhteyttä.
Kun mökin vuokra-aika päättyy ja jos mies ei ole palannut kuvioihin niin laita avioero vireille.
No, ei kovin mukava mies. Suosittelen myös, että älä soittele perään tai viestittele. Yritä nauttia mökillä koiran kanssa ja kotona alat vasta selvittämään miehen ajatuksia.
Tuskin oli saunasta kiinni. Mutta jätät tietenkin oman oleellisen osuutesi kertomatta.
Pettäjillä on pinna tunnetusti kireällä. Lähti toisen luo.
Tulee varmaan kohta takaisin kun on jäähdytellyt....
Mies vihaa mökkeilyä ja pakotit sen sinne?
Oho, tähän mennessä samaa mieltä kaikkien kolmentoijien kanssa.. Tosin toinen nainen tuntuisimelko epätodennäköiseltä, mutta eipä noista ikinä tiedä.
Oma osuuteni, jonka jätin kertomatta? No, aamusella sanoin että aina voi lähtee himaan jos mökkielämä ei miellytä. Yhdessä päätettiin kuitenkin mökki vuokrata, ja joka vuosi ollaan mökillä viikko vietetty. Itse viettäisin vaikka koko kesän mutta koen tehneeni tässä kompromissin ja viikko riittää. Yleisesti ottaen olen suorapuheinen ja vaadin esim. kotityöt jakoon 50-50 eli kaiketi olen vittumainen ämmä ja vaikea nainen.
Ap
Miten teillä muuten menee? Siitähän se jatko kai enemmän on kiinni.
Fiksu mies olis sytyttänyt saunanpesän ennen lenkille lähtöä. Nauti nyt loppulomasta koiran kanssa ja mieti sitten mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tähän mennessä samaa mieltä kaikkien kolmentoijien kanssa.. Tosin toinen nainen tuntuisimelko epätodennäköiseltä, mutta eipä noista ikinä tiedä.
Oma osuuteni, jonka jätin kertomatta? No, aamusella sanoin että aina voi lähtee himaan jos mökkielämä ei miellytä. Yhdessä päätettiin kuitenkin mökki vuokrata, ja joka vuosi ollaan mökillä viikko vietetty. Itse viettäisin vaikka koko kesän mutta koen tehneeni tässä kompromissin ja viikko riittää. Yleisesti ottaen olen suorapuheinen ja vaadin esim. kotityöt jakoon 50-50 eli kaiketi olen vittumainen ämmä ja vaikea nainen.
Ap
Ja kuinka aktiivisesti ja innoissaan mies tähän yhteiseen päätöksentekoon osallistui? Ettei vain ollut niin, että tiesi entuudestaan, että sinun on vähintään viikoksi sinne mökille päästävä eikä uskaltanut asettua poikkiteloin.
Bingo. Tässä kysyjä iski kultasuoneen. Ei voi sanoa että hyvin menisi. Lapsettomuudesta ollaan kärsitty 3 vuotta. Molemmat nyt siinä vaiheessa ettö antaa olla eikä haluta lapsettomuushoitoja. Eri reittejä päästy samaan lopputulokseen. Käydään pariterapiassa. Miehen mielestä olen ripustautuva ja vaativa, itse ajattelen että elämässä pitäisi jakaa muutakin kuin asunto ja laskut. Kaipa tässä vaan halutaan eri asioita. En todellakaan aio viestitellä/soitella perään. Elän kuten koirakin eli kattelen takkatulta ja pieraisen oven suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Bingo. Tässä kysyjä iski kultasuoneen. Ei voi sanoa että hyvin menisi. Lapsettomuudesta ollaan kärsitty 3 vuotta. Molemmat nyt siinä vaiheessa ettö antaa olla eikä haluta lapsettomuushoitoja. Eri reittejä päästy samaan lopputulokseen. Käydään pariterapiassa. Miehen mielestä olen ripustautuva ja vaativa, itse ajattelen että elämässä pitäisi jakaa muutakin kuin asunto ja laskut. Kaipa tässä vaan halutaan eri asioita. En todellakaan aio viestitellä/soitella perään. Elän kuten koirakin eli kattelen takkatulta ja pieraisen oven suuntaan.
Tässä siis ap, ja viittaus siihen joka kysyi miten muuten menee.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on nyt siinä jokunen päivä aikaa miettiä kaikessa rauhassa, mitä seuraavaksi. Mies tietysti miettii tahollaan samaa.
Kirjoitat hyvin samalla tavalla kuin "Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...." -jutun AP
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat hyvin samalla tavalla kuin "Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...." -jutun AP
Katos vaan. Pitää paikkaansa. Se nyt tästä vielä puuttuisikin!! Noei, mieheni ei laita omia kuviaan nettiin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Katos vaan. Se nyt tästä vielä puuttuisikin!! Noei, mieheni ei laita omia kuviaan nettiin koskaan.
Ap
Ehkä mies tosiaan inhoaa mökkielämää.