Miten pääsen eroon tunteista miespuolista kaveriani kohtaan, kun hän on jatkuvasti yhteydessä minuun?
Onko teillä muilla miespuolisia kavereita, jotka kirjoittelevat teille usein ja kyselevät kuulumisia, ja lähettävät hauskoja persoonallisia viestejä.
Minulla on. Ystävällinen, älykäs, komea ja hauska mies, jolla on nykyään tyttöystävä. Olen kertonut hänelle tunteistani. Olen koittanut päästä eroon hänestä, mutta aina hän vain kirjoittaa. Ja koska minulla on tunteet pelissä, niin aina ilahdun, ja sama homma alkaa alusta. En vain osaa olla tyly.
Olen ajatellut, että en enää itse ole yhteydessä, ja vetäydyn kokonaan. Ja vastaan vain lyhyesti, jos ollenkaan. En pääse tästä muuten koskaan yli. Emme onneksi näe juuri koskaan.
Kommentit (9)
No annat sille niin kyllä se juttu siitä ennen pitkää elähtää. Odotukset saavat asian tuntumaan isommalta kuin se oikeasti on.
Ei ole koskaan ehdottanut mitään, tai yrittänyt. Että enpä usko, että se häntä ajaa. Varmaan ajattelee, että ollaan vaan hyviä ystäviä...Mutta se on mulle tosi vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ehdottanut mitään, tai yrittänyt. Että enpä usko, että se häntä ajaa. Varmaan ajattelee, että ollaan vaan hyviä ystäviä...Mutta se on mulle tosi vaikeeta.
No annat vaikka väkisin.
Haluaa pitää kahta naista. Vaikutus sinuun imartelee ja ehkä ajattelee että on kiva pitää sinua varalla ja ennen kaikkea nauttii siitä että hänellä on ihailija jota voi pyöritellä miten tykkää.
Eli jos haluat olla miehen roikotettavana niin suostu toki edelleen tuohon. Viisainta taitaisi kuitenkin olla sanoa miehelle että yhteydenpito ilman muita etuuksia ei kiinnosta ja lopeta vastailu.
Ei minun elämäntilanteeni mahdollista sitä, että voisimme seurustella. Parasta olisi vain lopettaa ystävyys, tai no jos sitä nyt ystävyydeksi voi sanoa, kun emme koskaan näe. Hänellä on tuore tyttöystävä, ja mahdollisuus perheen perustamiseen. En ymmärrä, miksei hän keskity siihen asiaan täysillä. Kamalaa sitä tyttöystävääkin kohtaan. Olen jo vähentänyt kontaktia tosi paljon, mutta 1-2 viikon välein on yhteydessä kumminkin.
kirjoitti:
Haluaa pitää kahta naista. Vaikutus sinuun imartelee ja ehkä ajattelee että on kiva pitää sinua varalla ja ennen kaikkea nauttii siitä että hänellä on ihailija jota voi pyöritellä miten tykkää.
Eli jos haluat olla miehen roikotettavana niin suostu toki edelleen tuohon. Viisainta taitaisi kuitenkin olla sanoa miehelle että yhteydenpito ilman muita etuuksia ei kiinnosta ja lopeta vastailu.
Olet siis itse varattu? No siinä vastaus kysymykseesi. Ehkä lopetat haitalliset säädöt oman suhteesikin vuoksi.
Mulla ihan samanlainen tilanne. Molemmat varattuja. Ollaan tosi tiiviisti yhteydessä ja tullaan tosi hyvin juttuun. Hämmentävää... Mies on kyllä sanonut että pitää vain kaverina. Silti välillä ehdottelee yhteisiä saunailtoja tms.
Otan nuo aina vitsillä. Eniten hämmentää ja pelottaa miten tärkeä toisesta on tullut.
Eikö kellään olis neuvoja....olen asiasta aivan masentunut,.