Superlyhyet hiukset on tulleet muotiin
Olen ajatellut leikata melkein koko elämäni pitkänä olleet kutrit sellaiseen äärimmäisen lyhyeen pixie-malliin. Nyt se on tehtävä, ennen kuin naama rupsahtaa ja on ihan sama minkälainen kampaus on. Lisäksi pitkä tukka on alkanut tuntua vanhanaikaiselta, ja samanlaiselta kuin turkisripset, maalatut siittiökulmakarvat ja fyllinkiä täynnä olevat ankkahuulet. "Missimäisen" nololta.
Muita?
Kommentit (7)
Olen ollut jo 20 vuotta lyhyttukkainen, välillä ihan sänkikin. En koskaan haluaisi pitkiä hiuksia. Tämä on mun juttu.
En seuraa muotia enkä juokse trendien perässä joten hiukseni pysyvät pitkinä.
Ihailen naisia, joilla on kaunis, lyhythiuksinen kampaus. Näissä naisissa on tyyliä, rohkeutta, itsevarmuutta. Ja tietävät sen. Toki vaatii usein käyntiä kampaajalla, mutta se onkin yksi osa itsestään huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajat kiittävät ja ovat innoissaan kun muodin perässä juoksevat kuukauden välein pitämään pixien kuosissa
Ajattelin kyllä parturoida tukan itse, miehen hiustenleikkuukoneella..
Leikkautin kerran hiukseni lyhyeksi, pixie-tyylisiksi. Minun oli aluksi vaikea tottua uuteen naamaani, se näytti jotenkin isommalta. Hiukset olivat ihanat: kaikki huonokuntoisuus oli leikattu pois. Kiiltävät ja tuuheat.
Mutta. Kukaan, yhtä ihmistä lukuunottamatta, ei sanonut, että onpa kiva uusi tukka. Eivät sisaruksetkaan. Joko olin niin "tyrmäävän kaunis" ;) tai sitten ihan jotain muuta, kun ihmiset jäivät sanattomaksi. Nyt olisin taas halukas leikkaamaan hiukset, mutta vähän epäilyttää tuo aikaisempi kokemus.
Kampaajat kiittävät ja ovat innoissaan kun muodin perässä juoksevat kuukauden välein pitämään pixien kuosissa