Rahat loppu eikä ole ruokaa
Mitä teen? Rahaa vasta 2 viikon päästä seuraavan kerran
Kommentit (47)
Ole ap nälässä sitten, kun jokaiseen neuvoon löytyy tekosyy miksi ei voi nyt niin tehdä. Sulle tuli monta hyvää ehdotusta, alappa toimimaan tai ole nälässä. Se on oma valintasi teetkö sen ruuan eteen jotain vai ruikutatko kotona et on nälkä ja ruokaa ei ole. Ei se sun nenän eteen itsestään ilmesty
Vierailija kirjoitti:
Miten se on niin, että se on aina naisilla kun on rahat loppu?
Sanoiko olevansa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ja juoppo narkki miehillä ne vasta onkin..
Hae soskusta ruokaostos sitoumus. Ei kait sulla muu auta. Jos on siis oikeesti nälkä. Eikä muu rahantarve.
Vierailija kirjoitti:
Ole ap nälässä sitten, kun jokaiseen neuvoon löytyy tekosyy miksi ei voi nyt niin tehdä. Sulle tuli monta hyvää ehdotusta, alappa toimimaan tai ole nälässä. Se on oma valintasi teetkö sen ruuan eteen jotain vai ruikutatko kotona et on nälkä ja ruokaa ei ole. Ei se sun nenän eteen itsestään ilmesty
En voi sille mitään etteivät nuo neuvot auta mua. Ehkä jollekulle toiselle niistä on apua mutta ei minulle.
Päiväkahveille vaan ja sakset auki. Alkaa rahaakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hae soskusta ruokaostos sitoumus. Ei kait sulla muu auta. Jos on siis oikeesti nälkä. Eikä muu rahantarve.
On liian kaukana. Jos olisi maha täynnä niin jaksaisin kävellä mutta nyt en kun on maha tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
No nuo kyllä voivat olla aivan oikeita syitä. Omalla kohdallani olisivat ainakin.
Rahat on loppu, mutta rahat on loppu mutta
myydään volvo ♪♫
Tee sinäkin sen nuohousfirmanne hyväksi jotain. Vain miehesi tuntuu raatavan firman eteen ja sinä vain haukut häntä köyhäksi.
Okei, pyysit apua, minä autan, mutta saat ruokaa, et rahaa. Missä asut?
Ettekö oikeasti tajua ettei hän ole tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin sen nuohousfirmanne hyväksi jotain. Vain miehesi tuntuu raatavan firman eteen ja sinä vain haukut häntä köyhäksi.
Ei ammattivalittajalla ole ammattia eikä ammattitaitoa muuhun kuin miehensä haukkumiseen sadistisesti, vaikka ammattivalittaja toimii firman pomona. Mies on ainoa, joka tekee firman eteen jotain.
Miehellä on nakkeja jääkaapissa mutta en saa syödä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa. Mitä ruokaa tuot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa. Mitä ruokaa tuot?
Laita ostoslista niin voin tuoda mitä vaan. Oon Itä-Suomesta, vapaapäivä ja auto käytössä.
Niin on täälläkin ruoka ja rahat loppu. Ystävät tarjonneet apua. Olivat keränneet kuivakaapeista paketin. Kaikki ovat ovat tuoneet jotain. Onneksi olen heitä auttanut. En saanut apua sos.toimesta tai saan mutta en ennen ensi kuuta, kun ei ollut aikoja antaa.