Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun koulut alkaa ja taudit kiertää muksujen mukana kotiin ! Täällä mutsi räkätaudissa, mutta töihin mentävä.

Vierailija
29.08.2017 |

Nenä valuu kuin vesiputous, samoin silmistä valuu vettä niin että meikkaamisesta turha unelmoidakaan. Silti pelkkä nuha ei ole syy jäädä kotiin. Mies tulee vasta ylihuomenna, äitini hoitaa kolmasluokkalaista jolla kuumetta ja hake pikkusiskon eskarista.
Ätsii! Trööt. Daadana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä sitten halveksun ihmisiä, joilla menee aina huonommin eikä toisella saisi olla oikeutta valittaa. Niin minäkin joudun yövuoron jälkeen hoitamaan kipeää kolmevuotiasta koska mies ei saa silloin jäädä kotiin, mutta ymmärrän silti ap:ta. On ihan arsesta mennä itse töihin flunssassa, ei se liity mitenkään siihen että mummo hoitaa lasta! Luulen että näillä mulla-menee-aina-huonommin-ihmisillä ei ole elämässä yhtään ystävää ja syyhän siihen on ilmiselvä. Siinähän olette ilman tukiverkkoja, peili on kiva kaveri.

Vierailija
22/24 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä sitten halveksun ihmisiä, joilla menee aina huonommin eikä toisella saisi olla oikeutta valittaa. Niin minäkin joudun yövuoron jälkeen hoitamaan kipeää kolmevuotiasta koska mies ei saa silloin jäädä kotiin, mutta ymmärrän silti ap:ta. On ihan arsesta mennä itse töihin flunssassa, ei se liity mitenkään siihen että mummo hoitaa lasta! Luulen että näillä mulla-menee-aina-huonommin-ihmisillä ei ole elämässä yhtään ystävää ja syyhän siihen on ilmiselvä. Siinähän olette ilman tukiverkkoja, peili on kiva kaveri.

No kyllä se aika paljon helpompaa on jos kotona mummo passaa ja hakee jopa eskarilaisen.

Ei ap:llakaan ystävä siellä hääri... ei ne ystävät pysty töistään pois jäämään toisen lapsia hoitamaan, haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitat vaikka olet saanut ilmaista apua?

No kyllä, kun on näin surkea olo mutta töihin on mentävä ja vedettävä hymy naamalle! 

ap

Ajattelitko saavasi kruunun ja palkinnon kun menet puoli kuntoisena töihin? Tuossa tilanteessa saikkua hakemaan ja valehtelemaan että on kuumetta koska muutenhan tässä typerässä systeemissä ei saikkua herua.

Vierailija
24/24 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitat vaikka olet saanut ilmaista apua?

No kyllä, kun on näin surkea olo mutta töihin on mentävä ja vedettävä hymy naamalle! 

ap

Ajattelitko saavasi kruunun ja palkinnon kun menet puoli kuntoisena töihin? Tuossa tilanteessa saikkua hakemaan ja valehtelemaan että on kuumetta koska muutenhan tässä typerässä systeemissä ei saikkua herua.

Eikä tarvitse edes valehdella että olisi kuumetta. Jos ihminen räkii, yskii, aivastelee ja silmät vuotavat, niin kyllä se on syy sairastaa kotona. Ei silloin työtehokaan voi olla kovin hyvä. Juuri tuon takia kaikki räkätaudit leviävät tehokkaasti kun mennään kouluun tai töihin tartuttamaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme