Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tylytti vierasta lasta kahvilassa, ihmiset aplodeerasivat!

Vierailija
28.08.2017 |

Lapsi riekkui, juoksi ja huusi, heitteli tavaroita kahvilassa, äiti ei mitään. Vieras mamma huusi kovat saarnat, joka sai lapsen täysin hiljaiseksi ja istumaan äidin viereen.

Kahvilassa ihmiset aplodeerasivat. Ihan mahtavaa.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että tein näin monesta palstalaisesta väärin kun kielsin lapsia pelaamasta superpallolla liikenneruuhkassa otin pallon pois ja sanoin, että sisäpihalla pelataan ei kadun varressa ja liikenteen seassa, mutta nyt tajusin että tämähän oli väärin tehty. En ensikerralla yritä kasvattaa kakaroitanne tai tee palvelusta autossa istuville kun se mammapalstan hurjien mielestä on kiellettyä. Sori vaan. Kyllä tästä tosiaan oppii olemaan opettamatta mitään järkevää ja sehän näyttää palstasekopää-äideillä olevan tarkoituskin.

Vierailija
162/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vain toimi se koko kylä kasvattaa kun kukaan ei saa kasvattaa jos äiti niin päättää. Naurettavaa, onko lastentarha iso paha? Nyt alan ymmärtämään paremmin monia äitejä, he ovat hulluja. Eräs tuttuni sanoo että moni synnyttää lapsen yhteydessä aivonsa pois samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se huono käytös johtuu juuri siitä ettei kasvateta ja kielletään muitakin kasvattamasta. Koulussa viimeistään tulee ongelmia jotka sitten aikuisena iskevät vielä kovempaa.

Vierailija
164/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se huono käytös johtuu juuri siitä ettei kasvateta ja kielletään muitakin kasvattamasta. Koulussa viimeistään tulee ongelmia jotka sitten aikuisena iskevät vielä kovempaa.

Kierre on valmis ja tulevaisuuden mammapalstalla uhotaan ettei saa kasvattaa hänen lasta tai opettaminen ja käskeminen on väärin eikä edes kasvattamista.

Vierailija
165/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että mitä ihmeen haittaa siitä on jos lapet on vähän rasavilleinä? Antaa nyt lasten olla lapsia ja purkaa iloaan leikkiin ja huutoon. Minusta tuollainen komentelu ja jöötinpito ei ole oikeanlaista kasvatusta. Mä ainakin annan lasten olla vapaasti. Ihan hyvin me ollaan pärjätty näin.

Musta tärkeää on luoda lapsille iloisia kokemuksia ja kieltää mahdollisimman vähän. Itseään toteuttamalla lapsi tutkii ympäristöään ja oppii uutta. Aina kun aikuinen keskyttää tuollaisen luovan aktiviteetin, tuhoaa se palasen lapsen luovuudesta.

Ok tää oli provo mutta vastaan silti koska näitä lässyttäjä-vanhempia valitettavasti löytyy. Mun mielestä koiriakaan ei tarvitsee kasvattaa ja kouluttaa, antaa niidenkin leikkiä ja riekkua ilman turhaa komentelua, voi raukat saada traumoja. Kun sellainen puree lastasi, sekin on ihan ok, eikös, se vaan leikkii, ei saa pientä viatonta söpöläistä kieltää siitä.

Vierailija
166/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt äiti ei välttämättä jaksa puuttua lapsen tekemisiin, ja ulkopuolinen apu voi tulla lahjana taivaalta. Mutta äitien ripittämistä esim. Ruokakaupoissa lastensa komentamisesta on jotain niin ylimielistä ja hävettävää. Koittakaapa itse kasvattaa lapsia sanoilla, vanhempi väki on läiminyt lapset remmillä hiljaiseksi.

Vierailija
167/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin myös Ranskassa, eli jos muut kokevat ettet näytä osaavan kasvattaa omaa lastasi niin naapuripöydän setä tai täti voi jopa tulla läpsäisemään lasta päähän komentamisen lisäksi, ja tuo tilanne on silloin nolo ainoastaan sille lapsen vanhemmalle joka haluaa lähinnä vajota maan alle.

Näin mekin kansainvälistytään muun Euroopan tasolle :)

Ei lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa tänne kiitos. Lapsen sanallinen ojentaminen ja tarvittaessa kiinni pitäminen esim. riehumisen estämiseksi pitää riittää.

Ja todellakin, sietäisi jokaisen vanhemman, jonka lasta joku muu joutuu komentamaan, hävetä, kun eivät itse osaa pitää jälkikasvuaan kurissa!

Vierailija
168/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin tämäkin provo uppoaa yleisöönsä... aloittaen, etten usko sekunttiakaan ja toiseksi, on se niin kumma miten noita kauheita lapsia juoksee kaupat ja ravintolat solkenaan, mutta hyvin harva niitä oikeasti tapaa...

Kolmanneksi, ihme miten nää lapsivihaiset nakuttaa lähes uskonnollisella vimmalla näitä tekstejään VAUVA FOORUMISSA. Joo, aihe vapaa lukee alueena, mutta ei tajua ei... sama kuin ateistit hilluis kirkossa ja marisee, kun on uskonnonaihetta jokapaikassa...

Vittu te provon huutelijat ootte sitten tylsiä

Vierailija
169/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kehuu, kuinka he vajoavat samalle tasolle häiriökäyttäytyvän lapsen kanssa. Hävetkää!

Vierailija
170/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen pitkä ketju jonka ainoa anti löytyi jostakin kommentista: " Vauvapalstalla riehuvat aplodeeraavat lapsettomat on yhtä fiksuja kun kirkossa riehuvat ateistit." Amen. Ei mulla muuta.

Vierailija
171/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin myös Ranskassa, eli jos muut kokevat ettet näytä osaavan kasvattaa omaa lastasi niin naapuripöydän setä tai täti voi jopa tulla läpsäisemään lasta päähän komentamisen lisäksi, ja tuo tilanne on silloin nolo ainoastaan sille lapsen vanhemmalle joka haluaa lähinnä vajota maan alle.

Näin mekin kansainvälistytään muun Euroopan tasolle :)

Yhdeksän yläpeukkua lasten läpsimiselle.

Hyvä vauvapalsta+mammat!

Eiköhän täällä ole enimmäkseen lapsettomia koululaisia tähän aikaan päivästä.

Näin minäkin haluaisin uskoa. Tämä ketju on jotenkin niin vähä-älyinen.

Onneksi - vastoin tapojasi - poikkesit palstalle nostamaan älyllisen tason tappiin edes hetkeksi.

Kumarramme häikäistyneinä.

Tämä ketju, ei tämä palsta.

Vierailija
172/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olin kyllä tämmöinen riehujalapsi ehkä juuri syystä että äiti oli sitä mieltä, että lapsen kuuluu saada "toteuttaa itseään" ja isä ei viinanjuonniltaan kerennyt paimentamaan, kaikki oli ok niin kauan, kun emme kaataneet kaljojaan temmeltäessämme.

Muistan yhden kerran, kun olimme äidin kanssa pankissa. Minä ja veli ryhdyimme oitis hippasille ja äiti lueskeli naistenlehteä tyytyväisenä, että meillä oli tekemistä. Jonkin aikaa riehuttuamme joku mummeli tuli ihan ääntään korottamatta sanomaan, että hei, nyt ollaan pankissa, eikä täällä juosta ja, kun poistuimme rakennuksesta, äiti avautui heti, kuinka tökerösti tuo vanha harakka meille puhui, todella ilkeää ja, varmasti sillä akalla oli itsellään todella paha olo, kun piti ilman syytä tulla leikkiville lapsille tiuskimaan.

Minusta se nainen oli puhunut suht lauhkeasti, eikä me veljen kanssa järkytytty, asiaa puhui. Riehuttiin kyllä vastaisuudessakin julkisilla paikoilla, kyläillessä levitettiin isäntäperheestä löytyvät lelut pitkin taloa ja pihaa, kaupassa kaatui vaaterekit ja pari kertaa meni särkyviä atomeiksi. Kepposia ja tihutöitä tehtiin niin kotona, koulussa, kuin tarhassakin, saatiin kaveritkin mukaan. Eikä tietenkään pidä unohtaa ravintola- ja bussi-itkuja; nuorin veljeni rääkyi ravintolassa pöydän alla varmaan vartin meidän muiden aterioidessa tyyninä, ja minä ja isoveli huutoitkettiin koko 12km bussimatka, koska emme halunneet lähteä mummulasta.

Ihan kunnon ihmisiä meistä tuli, mutta olen kyllä sitä mieltä, että ihan niitä kanssaihmisiä ajatellen vanhempamme olisivat voineet pitää vähän tiukempaa jöötä. Ei ole lastakaan kohtaan reilua, että hän saa paskat niskaan, tai jopa luunapin joltain randomilta siksi, että vanhemmat eivät suostu pitämään kuria, lapset kun eivät tajua muuttaa käytöstään tilanteen mukaan omatoimisesti, heille pitää se neuvoa.

Vierailija
173/173 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa lapset ovat riehakkaampia ja äänekkäämpiä kuin muualla, ja voin sanoa tämän koska vertauskohteista on sillä olen asunut kuudessa eri maassa viime vuosina ja oleskellut viikkoja viidessätoista muussa maassa. Työn vuoksi.

Brittilapset olivat aiemmin hirviöitä, mutta suomilapset ovat nykyään pahempia. Ikävä kyllä. Koskee myös minun sukulaislapsia täällä Suomessa.

Minä olen lähihoitajana työskennellyt useissa päiväkodeissa ja kyllä ne ulkomaalaistaustaiset lapset ovat mielestäni paljon villimpiä, kuin suomalaiset, kaikkein huonokäytöksisimmät ja väkivaltaisimmat ja taantuneet mukulat ovat lähes aina tummia.

Kollega oli ennen töissä kansainvälisessä eskarissa, jossa opetuskieli oli englanti ja suurin osa lapsista ei osannut sanaakaan suomea, eli olivat juuri muuttaneet tänne. Meno siellä oli ollut, kuin apinatalossa

Että se niistä ulkomaiden pikku aikuisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi