Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkokenkien käyttö arkena. Kinastelu

Vierailija
28.08.2017 |

Naiskavereiden kanssa kinattu onko korkeiden yli 7cm korkeiden korkkareiden käyttö arkena hienostelua vai typerää vai ihan sama. Kahden mielestä se on turhaa koska korkkarit on juhlaan. Ja nyt siis en tarkoita korokepohjia enkä kiilakorkoo tms. Mitä mieltä mammat?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeat korot on yksiselitteisesti vahingollisia jaloille. Oman terveytensä uhraaminen ulkonäön vuoksi on useimpien mielestä turhamaista. Tehkööt kukin aikuinen niinkuin haluaa, saahan sitä omat jalkansa tuhota vapaasti.

No joo... On myös vahingollista jalalle kovalla asfaltipinnalla kävely ohutpohjaisissa kengissä, siinä kohtuullisen mittainen joustava korko voi olla parempi vaihtoehto.

Kun aika harvalla meistä on mahdollisuus kävellä luonnollisesti paljain jaloin mukautuvalla hiekkapinnalla.

Aloituksessa puhuttiin yli 7 cm korosta. Sellainen ei ole missään olosuhteissa parempi vaihtoehto kuin paljasjalkatyyppinen kenkä. Tietenkään ei kannata lähteä kaupunkilomalle ohutpohjaisissa, jos ei ole niihin tottunut. Ottakaamme siis mallia amerikkalaisista, lenkkarit jalkaan jos tiedossa on asfaltilla kävelyä.

Ja kukaan ei enää ikinä syö epäterveellistä ruokaa tai altista kehoaan turhille kemikaaleille

Vierailija
22/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeat korot on yksiselitteisesti vahingollisia jaloille. Oman terveytensä uhraaminen ulkonäön vuoksi on useimpien mielestä turhamaista. Tehkööt kukin aikuinen niinkuin haluaa, saahan sitä omat jalkansa tuhota vapaasti.

No joo... On myös vahingollista jalalle kovalla asfaltipinnalla kävely ohutpohjaisissa kengissä, siinä kohtuullisen mittainen joustava korko voi olla parempi vaihtoehto.

Kun aika harvalla meistä on mahdollisuus kävellä luonnollisesti paljain jaloin mukautuvalla hiekkapinnalla.

Aloituksessa puhuttiin yli 7 cm korosta. Sellainen ei ole missään olosuhteissa parempi vaihtoehto kuin paljasjalkatyyppinen kenkä. Tietenkään ei kannata lähteä kaupunkilomalle ohutpohjaisissa, jos ei ole niihin tottunut. Ottakaamme siis mallia amerikkalaisista, lenkkarit jalkaan jos tiedossa on asfaltilla kävelyä.

Ja kukaan ei enää ikinä syö epäterveellistä ruokaa tai altista kehoaan turhille kemikaaleille <3

Kannattaisiko sun tehdä oma aloitus, jos haluat puhua ruoasta ja kemikaaleista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on plantaarifaskiitti, kannattaa kävellä välillä korkeilla koroilla, pelkillä tasapohjaisilla kengillä kävely taas korostaa vaivaa. Toki ei tarvitse olla todella korkeat korot. Ja idea ei ole se, että pitäisi vaihtaa korkeilla koroilla kävelyyn vaan se, että vaihtelee kenkiä ylipäätään, että jalkapohjat eivät ole koko ajan samassa asennossa.

Vierailija
24/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän toisessa yrityksessäni ja kaupungilla ja kylässä yms aina korkokenkiä. Suurin osa ajasta on kuitenkin ratsuttamista eli ratsastussaappailla.

Vierailija
25/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi farkkujen kanssa, näin.

Voi käyttää arkena, jos muutoin asu hillitty.

Vierailija
26/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt bisnesmaailmassa Italiassa ja Ranskassa ja siellä naiset käyttävät korkoja. He ovat myös kauttaaltaan tyylikkäämpiä ja mukavampia kuin suomalaiset naiset.

Olen mies.

Tuskin vaan. Yli kolmen sentin korot eivät kuulu bisnespukeutumisen etikettiin. Ei ainakaan isojen firmojen maailmassa.

Vierailija
27/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt bensa-asemalla Italiassa ja Ranskassa ja siellä naiset käyttävät korkoja. He ovat myös kauttaaltaan tyylikkäämpiä ja mukavampia kuin suomalaiset naiset.

Olen mies.

Jep, Ranska on tunnettu mukavista ihmisistään! :D Oikein halinalleja.

Vierailija
28/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hienostelua (vihaan tuota sanaa), käyttäköön jokainen niin paljon kuin mieli tekee ja jalat sietää.

Vierailija
29/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein lähde lentoon :D Halusitko tappelua?

En halua tappelua. Asiaa vaan pohdittu ja itse pätkänä korkokengät on jalassa päivittäin.

Vierailija
30/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt bisnesmaailmassa Italiassa ja Ranskassa ja siellä naiset käyttävät korkoja. He ovat myös kauttaaltaan tyylikkäämpiä ja mukavampia kuin suomalaiset naiset.

Olen mies.

Tuskin vaan. Yli kolmen sentin korot eivät kuulu bisnespukeutumisen etikettiin. Ei ainakaan isojen firmojen maailmassa.

Varmaan tämä "bisnesmaailmassa työskennellyt" viittaa naisilla lentoemäntiin ja tarjoilijattariin.

Vierailija
31/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset korkokengät sopii siementäjälle?

Kestääkö tavalliset korkkarit lehmän paskaa?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/11/23/article-2237291-162CE5DD00000…

Vierailija
32/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkokenkiä arkena mutta en noin korkeita. Noin 5 cm:n korko on hyvä arkikenkiin, selkäni ei oikein tykkää korottomista kengistä.

Vierailija
33/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt vanhempien, korkokenkiä paljon käyttäneiden sukulaisnaisteni jalat sen verran läheltä, että ei kiitos korkokenkiä mulle. Muut saavat käyttää, mitä haluavat - paitsi oletan kyllä, että työparillani on kengät ja vaatteet valittu niin, että hän pystyy tekemään työnsä. Meidän homma ei ole vain siistissä sisätilassa kipsuttelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi