Myöhästyin töistä koska päiväkodin työntekijä oli myöhässä.
Siinä me lapsen kanssa odotimme ja muutama muu vanhempi. Päiväkodissa oli vain yksi työntekijä ja harjoittelija tuli myöhässä. Lapsia ei voinut jättää vain yhden vastuulle.
Ärsyttävä alku viikolle.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ehdit työajallasi palstailemaan?
Oon matkalla töihin. Bussilla.
Elämä on. Älä nyt koko viikon tuulia tällä pilaa.
Miten luulet perhepäivähoitajien toimivan, jos "lapsia ei saa jättää yhden vastuulle"?
Olisit maininnut tärkeämpänä syynä sen olennaisen asian, että tämä yksi oli harjoittelija, jonka vastuulle ei lapsia muutenkaan saa jättää.
No täh? Kyllä muuten voi, jos siellä kuitenkin joku oli. Olisit vain jättänyt ja lähtenyt. T. Lto, joka on välillä ollut melkoisen lapsilauman kanssa yksin.
Harjoittelijaa ei lasketa työvoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä kun et vielä bussistakin myöhästynyt. Outoa, että niin pieni päiväkoti on sellaisella seudulla, jossa bussit kulkevat niin usein.
Aika harvinaista taitaa olla tuo. Päiväkodin työntekijöille taitaa olla paljon tutumpi se tilanne, että itse myöhästyvät jostain, kun vanhemmat ovat myöhässä. Harmi kyllä, mutta onneksi tuota ei satu usein, eikös.
Vierailija kirjoitti:
Siinä me lapsen kanssa odotimme ja muutama muu vanhempi. Päiväkodissa oli vain yksi työntekijä ja harjoittelija tuli myöhässä. Lapsia ei voinut jättää vain yhden vastuulle.
Ärsyttävä alku viikolle.
Harjoittelija on ylimääräinen henkilö. Hän ei vaikuta millään tavalla päiväkodin henkilöstömäärään.
Jos hoitajien puute oli syynä, olisi teidän pitänyt jäädä odottamaan toisen työntekijän saapumista.
Ihan hyvä.Mä oon myöhastyny miljoona kertaa omista menoistani kun vanhemmat on hakenu lapsensa myöhässä päiväkodista.Että vuoroin vieraissa! T:Päiväkodintäti
Kuka oli myöhässä? Työntekijä vai harjoittelija? Jos harjoittelija niin ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Hyvä kuitenkin, ettet itse ole koskaan myöhästynyt, olet äärettömän hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä kun et vielä bussistakin myöhästynyt. Outoa, että niin pieni päiväkoti on sellaisella seudulla, jossa bussit kulkevat niin usein.
OT
Kaupungeissa on paljon pieniä päiväkoteja.