Mikä on paras terveysside?
(Kysyn nimenomaan terveyssiteistä, en tamponeista tai kuukupeista.) Always, Libresse? Entä onko halppissiteet minkälaisia ja mikä merkki halppiksista hyvä?
Kommentit (24)
Always on paras imukyky. Libresse paras iholle. Riippuu mitä arvostat.
Itse ostan Vuokkosia, sillä ensinnäkin haluan tukea suomalaista työtä ja lisäksi ne valmistetaan ympäristöystävällisesti.
Vuokkoset Cotton on ainos jota voin käyttää ilman iho-oireita.
En tiedä! En käytä terveyssiteitä.
Oon aina miettinyt miksi se on just TERVEYSside eikä vaan pelkkä side.
Vierailija kirjoitti:
Uppista
Tunge UPPAAJA lasinsiruja sinne römpsääs!!
Tykkään itekin noista vuokkosista mutta esim Pirkat on ihan hyviä kanssa, en huomaa eroja. Mulla ei oo mitenkään kovin runsasta vuotoa niin varmaan "ihan sama"mitä käytän. Siivellisiä kumminkin.
Vuokkoset ei ime kunnolla. Pinta jää märäksi ja side täyttyy tunnissa. Libresseä voi käyttää 5 tuntia / yön ilman vahinkoja, vuokkoset vuotaa ohi yöllä joka kerta.
Rainbow-siteet mulla käytössä. Siivellisinä, pelittävät, vaikka yksi päivä onkin reiluvuotoinen, silloin pitkä yöside.
Munkin mielestä vuokkoset. En osaa ihan selittää miksi, niissä on kiva sellainen kangas/paperimainen tuntuma. Inhoan muovisia libressejä ja alwaysejä.
Vuokkoset. Miellyttävän tuntuinen pinta, ei aiheuta iho-oireita eikä rapise niin kuin libresset ja monet muut. Pirkka oli ennen hyvä, siis sama kuin Vuokkoset, mutta laatu laski kuin lehmän häntä kun valmistus siirtyi jonnekin muualle.
Pirkka, ainoa jota voin käyttää ilman ihon ärsytystä
Lidlin Siempre-merkin siteet. Todella edulliset ja paketissa 20 yksittäispakattua sidettä.
Vuokkoset. Minäkin saan muista ihottumaa. Yhdeksi yöksi laitan kaksi sidettä niin että tulevat osittain päällekkäin. Tokana päivänä käytän tampponia (ob:n sinistä) lisäksi, jos olen töissä.
X-tra-siteet tehdään myöhemmin Suomessa. Ne S-ryhmän halvimmat. Ja ovat ihan hyviä. Mutta se suomalaisuus mainitaan vain ihan pienellä muun pikkutekstin seassa.
Itellä menkat on ollu aina aika runsaat. Oon yrittäny käyttää tamponia, mutta en vaan osaa elää ajatuksen kanssa että mulla ois ns. jonkinlainen tulppa mun sisällä :D Oon aina käyttäny suurimmaks osaks siteitä. Always ja Libresse todettu ehdottomasti parhaimmiksi. Ja vinkki teille jotka saatte iho-ongelmia niistä "muovisista" Alwayseistä. Käyttääkää vuorotellen kahta erilaista merkkiä! Itsellä ei minkäänlaista ongelmaa kun vuorottelen Alwaysien ja Libressen kanssa. Kaikki muut on ihan toimivia, kuten esim. Vuokkoset. Mutta kuule sitten, ku se virta tulvahtaa parin koneella istutun tunnin jälkeen ni ei mitkään muut siteet auta. Samoin öisin. Kaikki muut siteet päästää läpi tai vuotaa ohi. Kun katsoo yksittäispakatun siteen hintaa, niin Libressen side maksaa 0.16€, Alwaysin 0.17 ja Vuokkosten 0.14 - 0.15€. Eli maksa laadusta tai osta kallista pesuainetta ja kuuraa sitä verta. Olen puhunut, toivottavasti tästä oli jtn. apua :)
Uppista