Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kolmikymppiseen itsenäiseen naiseen enää edes tutustua kunnolla?

Vierailija
27.08.2017 |

Olen tutustunut töissä naiseen, joka on periaatteessa täydellinen puoliso minulle. Silloin harvoin kuin tapaamme, niin meillä on todella hauskaa ja muutenkin mielenkiinnon kohteet osuvat yhteen. Ongelma on siinä, että naisella ei oikein ole aikaa mihinkään. On ollut vuosia sinkkuna ja järjestänyt elämänsä täyteen jotain toimintaa jotka ovat hänelle tärkeitä. Siihen sitten vielä ystävät lisäksi, niin meidän tapailu on todella harvinaista. Olenkin miettinyt, että kuinka kauan tässä on järkeä pyöriä tälläisessä välitilassa ja tuhlata mahdollisesti aikaa. Kummastakaan ei ilmeisesti ole viheltämään peliä poikki, vaikka ei tämä tästä taida mihinkään muuttua. Ymmärrän kyllä, että tässä iässä ei enää samantien muuteta saman katon alle hormonihöyryissä, mutta ei tämä toinenkaan ääripää kovin mukavaa ole. Miten tässä on tarkoitus oppia tuntemaan ihmistä, kun kaikki "kissanristiäiset" menevät minun yli. Ja kyllä, olemme molemmat sinkkuja.

Unohdanko ihan suosiolla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, tuossa iässähän nimenomaan luulisi muutettavan "hormonihöyryissä" heti yhteen. Onkohan naisellasi kaikki ok?

Vierailija
2/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole itse aloitteellinen, on tuon ikäisellä jo joku luuranko kaapissa. Esin ehkä on etävanhempi? Unohda ja etsi joku nuorempi ja raikkaampi tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesta syömis/mt-häiriötaustasta olet ottanut jo selvän?

Vierailija
4/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvailet ihastelemaasi naista sanoilla "täydellinen puoliso", teillä on todella hauskaa yhdessä, ja hän on sinkku niin et todellakaan unohda häntä!  nyt alat juoksemaan hänen perässään niin vimmatusti, ettei jää epäselväksi että tykkäät hänestä.

Vierailija
5/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele hieman naisen juttuja. Jos esim. kertoo että entinen mies valitti että on koko ajan menossa, voit päätellä tästä eron syitä.

Jos kysyy suoraan eron syytä, ihmiset tuppaavat kaunistelemaan asioita kertomaan vain oman näkökulmansa esim. "emme hakeneet samoja asioita".

Vierailija
6/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuon ikäiset etsii jonkun saman ikäisen ja haluaa heti naimisiin ja perustaa perheen. :)

Vierailija
7/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi ihan kunnolla vanhanaikaisesti jutella tavoitteistanne. Sinä puhut, että tämä  nainen olisi sulle täydellinen puoliso, mutta entä jos hän ei haekaan mitään puolisoa vaan kevyempää seuraa? Itse olen juuri tällainen nainen, joka en (enää) halua mitään avioliittoon tai yhdessäasumiseen pyrkiviä vakisuhteita ollenkaan, mutta minä kyllä teen sen myös jo tutustumisen aika alussa selväksi että mun kanssa ei sitten mistään hääkelloista ja lapsista kannata haaveilla.

Vierailija
8/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvailet ihastelemaasi naista sanoilla "täydellinen puoliso", teillä on todella hauskaa yhdessä, ja hän on sinkku niin et todellakaan unohda häntä!  nyt alat juoksemaan hänen perässään niin vimmatusti, ettei jää epäselväksi että tykkäät hänestä.

Minullakin on joku omanarvontunto. Ei jatkuvasti jaksa olla ehdottomassa jotain, kun vastauksena on "mutta olen sopinut jo tapahtuman samalle viikonlopulle." Tässä myös ärsyttää se, että minua ei kuitenkaan haluta ottaa mukaan näihin samoihin porukoihin.

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele hieman naisen juttuja. Jos esim. kertoo että entinen mies valitti että on koko ajan menossa, voit päätellä tästä eron syitä.

Jos kysyy suoraan eron syytä, ihmiset tuppaavat kaunistelemaan asioita kertomaan vain oman näkökulmansa esim. "emme hakeneet samoja asioita".

Joo on kyllä kertonut, että ongelmaa tuosta on ollut. 

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitäisi ihan kunnolla vanhanaikaisesti jutella tavoitteistanne. Sinä puhut, että tämä  nainen olisi sulle täydellinen puoliso, mutta entä jos hän ei haekaan mitään puolisoa vaan kevyempää seuraa? Itse olen juuri tällainen nainen, joka en (enää) halua mitään avioliittoon tai yhdessäasumiseen pyrkiviä vakisuhteita ollenkaan, mutta minä kyllä teen sen myös jo tutustumisen aika alussa selväksi että mun kanssa ei sitten mistään hääkelloista ja lapsista kannata haaveilla.

Tää oli hyvä vinkki. 

Vierailija
9/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän ei ole vakavasti kiinnostunut. Jos kolmekymppinen ihastuu tai rakastuu, hän taatusti järjestää aikaa tapailulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi