Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kaikki joita ahdistaa/masentaa/stressaa/turhauttaa/ryydyttää tms tulkaa tänne hakemaan energiaa!

Vierailija
27.08.2017 |

Mehän elämme täällä tosiaan vain kerran, joten nautitaanhan kunnolla eikö? Ei ole olemassakaan sellaisia ihmisiä, joiden elämä olisi jotain ruusuilla tanssimista eikä heillä koskaan olisi surkeita päiviä. Jokaisella ihmisellä on joskus ahdistusta, stressiä, turhautuneisuutta yms siis aivan JOKAISELLA.

Liikunta - tämä on ihan oikeasti apu aivan kaikkeen. Lähde ulos kävelylle tai hölkkälenkille ja ota mukaan hyvää musiikkia, mieli paranee 100% varmasti ja PALJON. Helpottaa todella paljon ahdistukseen ja stressiin! Raahaa itsesi sinne ulos tai puolestaan vaikka kuntosalille, ja olet taatusti jälkeenpäin tyytyväinen!

Hyvän sarjan katsominen - tämäkin saa monesti aivot narikkaan. Katso jotain hyvää sarjaa tai muuta täyttä hömppää.

Mukavien asioiden suunnittelu - suunnittele tulevaisuuteen mukavia asioita. Mieti mukavia asioita. Haaveile.

Hyvä ruokavalio - terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o, auttaa jaksamaan. On todellakin ok repästä välillä ja syödä mitä lystää, ei tämä elämä niin vakavaa ole. Yleisesti ottaen kuitenkin kannattaa pitää terveellinen ruokavalio, se auttaa jaksamaan.

Asioiden aikaansaaminen - asioiden aikaansaaminen saa aina hyvän olon. Raahaa itsesi töihin, kahville kaverin kanssa, koulun penkille jne. Tee ne koulun läksyt vaikka mikä olisi, olet jälkeenpäin todella tyytyväinen! Jos ei tee asioita, alkaa pikkuhiljaa turtumaan ja ahdistumaan pahasti. Päiviin kannattaa aina saada jotain tekemistä vaikka kuinka väsyttäisi!

Kun on huono mieli, keitä vaikka kahvit tai paista pannukakku! Kunhan mieli paranee. Kuuntele hyvää musiikkia ja uppoudu omiin unelmiisi. Jokainen täällä on tärkeä ja kaikilla on omat hyvät ja huonot päivänsä.

Onnea matkaan! Kivaa illanjatkoa ja alkavaa viikkoa huomenna. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
2/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdinpa vielä mainita tietysti hyvät yöunet. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiiiiiiittti!!!! Tämä oli ihana!!! <3 <3 <3 <3 <3<3<3 <3 <3 <3 <3

Vierailija
4/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kyllähän tämä vähän piristi.

Vierailija
5/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, hyvä asenne sinulla ap.

Kiitos jakamisesta 💛

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

Vierailija
6/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin palstalla jotain positiivista :) <3

Kiitos! 

Vierailija
7/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntymästä asti sairas ja 7-8 -vuotiaana vakavaan masennukseen sairastunut. Ei nyt oikein auttanut sun tsemppiviestis. Liikunta auttaa vaan lievään masennukseen. Tutkimusten mukaan se itse asiassa voi pahentaa "oikeaa" masennusta.

En ole löytänyt hyvää sarjaa, ne mitä seurasin pilattiin koska katsojaluvut niin isoja niin venytettiin turhaan. Mitään en aikaansaa. Jos jotain niin pyykkien pesu koska se ei juuri vie voimavaroja. Näkisit mun talon. Vituttaa herätä ja katsoa tätä kaaosta, mutta en saa aikaan siivota. Kahvit keitän useasti päivässä, ei se piristä. Musiikkia en uskalla enää kuunnella koska viime aikoina sillon kun laitan musiikin päälle jostain syystä alkaa hallusinaatiot. Rahaa ei ole hakea lääkkeitä, kiitos päättäjien. Kun pitäisi maksaa se 50€ omamaksu. Ei mulla ole 50€ heittää "kaivoon". Tänään olen itkenyt jo 5 kertaa ja hallusinaatiot alkoi. Kun lääkkeet loppui muutama päivä sitten. Kelasta en saa mitään koska olin sen verran onnekas, että sain miehen. Toivon toki meille kaikille kaikkiea hyvää ja tsemppiä, vaikka APn viesti ei sitä minulle tuonut.

Tää nyt oli tämmöinen avautuminen. Kiitos siitä APlle, että sain kanavan kirjoittaa joitakin tuntojani.

Vierailija
8/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloittaja. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille palstalaisille!

Vierailija
9/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

).(

Vierailija
10/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asenne ap, vilpitön kiitos vinkeistä. Onnellisuus voi löytyä ihan pikkuisista asioista. Itsellä vaikeuksia toisinaan löytää onnea, oonhan käyttänyt vuosia elämästäni sen systemaattiseen tuhoamiseen. Mielenterveysongelmat, lääkitykset, itsemurhayritykset, päihteet (iv-käyttö) sekä asunnottomuus jättäneet aika työmaan jälkeensä. Mutta nyt näkyy valoa, ja kiitollisena uudesta mahdollisuudesta ei oo mitään niin tärkeää kuin suunnata sitä kohti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi