Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön joka päivä karkkia, muita?

Vierailija
27.08.2017 |

Mietin vaan, että kuin yleistä tää on...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti harvinaista. Syön paljon karkkia telkkaria katsoessa. Ja koneen ääressä istuessa. Eli lähes aina.

Vierailija
2/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia ehkä kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kyllä ostavat karkkia usein, jopa päivittäin, mutta eivät silti tajua syövänsä karkkia päivittäin. Eli uskon olevan yleistä.

Vierailija
4/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia joka päivä joka happohyökkäyksen jälkeen. Paha tapa että aina ruoan jälkeen on pakko saada sokeria :( Happohyökkäyksiä mulla tulee päivässä 2-4. Reikiä onkin sitten joka hammaslääkärikerralla. Viimeksi taisi olla 10 :/

Vierailija
5/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ihan joka päivä syö, mutta lähes. Minun tuttavapiirissäni on yleistä syödä karkkia useita kertoja viikossa, jopa päivittäin.

Vierailija
6/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennen syöny herkkuja ollenkaa, mutta olen havahtunut siihen että nykyään ostan karkkia aina kun käyn kaupassa. Useimmiten en edes syö niitä. Kunhan on siltä varalta jos alkaa tekemään mieli. Ei hajuakaan mistä johtuu, olisiko joku vitamiinin puute tms?

Vierailija
7/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aina ollut reikiä =( ap

Vierailija
8/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia päivittäin. Töissä yleensä suklaapatukan. Eilen ja tänään yhteensä 530 g irtokarkkeja. Ikää 40+. Illalla ei useinkaan tuu syötyä karkkia, päivällä töissä kyllä.

9/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin taidan melkein päivittäin syödä ees jotain makeaa. Mutta oon normaalipainoinen, terve eikä mulla oo ikinä ollut reikiä hampaissa joten en ole erityisen huolestunut ruokailutottumuksistani.

Vierailija
10/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että yleistä on. Itse en tykkää karkeista joten ei tule syötyä juuri ikinä. Ylipainoinen olen kumminkin, pizza ja sipsit maistuu senkin edestä :(

Vierailija
11/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön suklaata joka päivä. Muita karkkeja aika harvoin. Jos ei ole suklaata ostettuna niin kyllä tulee jonkin sortin paniikki illalla kun lapset on menny nukkumaan, mun pitää saada jotain hyvää kun katson telkkaria tai luen kirjaa ennen nukkumaanmenoa. Joillakin on se kaljapullo tai viinilasillinen, tai tupakka mikä on pakko saada, tai aamulla kahvi. Mulla on suklaa, ihan selvä addikti.

Vierailija
12/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lähes joka päivä vähän karkkia, esim. suklaapatukan tai lakua. Hampaissa ei ole ollut reikiä kymmeneen vuoteen enkä ole ylipainoinen.

Nainen 44 vuotta.

Vierailija
13/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Syön karkkia joka päivä joka happohyökkäyksen jälkeen. Paha tapa että aina ruoan jälkeen on pakko saada sokeria :( Happohyökkäyksiä mulla tulee päivässä 2-4. Reikiä onkin sitten joka hammaslääkärikerralla. Viimeksi taisi olla 10 :/

Tyo happohyökkäysyen määrä ei selitä tuollaista reikien määrää. Pesethän hampaat aamulla ennen aamiaista ja joka ilta? Entä mehujen ja limsojen juonti? Ne lisäävät reikiä.