Naapurit pitää koiraansa irti rivaripihassa..
Koira on nyt yli 10 krt karannut mun perään tuolla pihalla, milloin on tulosaa autoon ja milloin kämpän sisään jne. Mitä tuolle asialle voi tehdä kun ei omistajat ymmärrä puhetta ja sitä, että koiria ei pidetä irti kaupungissa?
En jaksa aina ottaa koiraa kiinni ja kiikuttaa takaisin, mutta ei nuo omistajatkaan tee asialle mitään, vaikka näkevät että koira karkaa niin eivät lähde perään.
Kommentit (10)
Heillä on velvollisuus aidata tonttinsa.
Mitä ykkönen sanoi. Jos omistajat ovat tosiaan noin välinpitämättömiä eivätkä edes lähde perään on koiran parempi olla löytöeläinkodissa kunnes sille löytyy välittävä koti. Tuskin meinaan hakisivat sitä edes sieltä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ykkönen sanoi. Jos omistajat ovat tosiaan noin välinpitämättömiä eivätkä edes lähde perään on koiran parempi olla löytöeläinkodissa kunnes sille löytyy välittävä koti. Tuskin meinaan hakisivat sitä edes sieltä takaisin.
Mä olen ykkönen, ja tehtiin tuo yhdelle ääliölle. Vietiin Viikkiin ja johan tuli hätä. Tietenkään ei kerrottu, että oli viety, kateltiin vaan kun hädissään juoksi ympyrää ja etsi koiraansa. Kiva koira, oli onneksi siellä turvassa mutta kaskas, aita tuli pihaan 👍
Laita koira autoosi ja kävele heidän ovelle, kysy onko teillä tämänkaltainen koira kun ajoit sellaisen yli vahingossa parkkipaikalla.
Sitten kävelette sinne parkkikselle yhdessä ja päästät koiran autostasi ja kerrot että tällä kertaa kävikin tuuri ja tarina oli höpöhöpöä, mutta pian tulee toinen kerta kun olet tosissasi.
Yhteys isännöitsijään, joka huomauttaa koiranomistajaa. Jos ei tehoa, yhteys poliisiin. Tai sitten naapurin on aidattava piha-alueensa niin, ettei koira pääse sieltä toisten pihoille.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos isännöitsijä ei anna lupaa aidan rakentamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos isännöitsijä ei anna lupaa aidan rakentamiseen?
Sitten koiraa ei pidetä siellä vapaana jos se ei pysy siellä?
Ota kiinni ja vie löytöeläimiin, maksaa muutaman kympin että saa takaisin.
Anna olla, älä huomioi rakkia ollenkaan.
Ota koira autoon ja vie löytöeläinkotiin.