Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu kondomin käyttöön, mitä teen? :(

Vierailija
27.08.2017 |

Mies on sanonut ettei seksi kondomin kanssa tunnu miltään. Ollaan toki kokeiltu mutta hänellä lopahtaa heti. Itse en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä pahan migreenin ja veritulppariskin vuoksi. En oikein tiedä mitä tehdä. En halua lapsia enkä murehtia mahdollisesta raskaudesta. Mies ehdotti keskeytettyä yhdyntää mutta en luota siihen että osaisi aina keskeyttää ajoissa.
Mitä teen :( ensimmäinen kumppanini pitkään aikaan ja juttumme toimii hyvin, mutta ehkäisytapa tai sen puute ahdistaa ja en pysty ollenkaan nauttimaan seksin aikana. Ehdotin miehelle toisenlaisia kortsuja ja suuseksiä ennen konfomim laittoa mutta ei auta. En tiedä onko ongelma oikea vai hänen päässään. Muutenkin ilman kondomia yhdyntä tuntuu oudolta, kun ei voi olla varma onko toinen "puhdas".

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenterimenetelmä toimii monella. Jos ei luota vain siihen niin lämpö mukaan, esim. ladycomp ehkäisymittari. tiedän tuon että kondomi ei toimi vaan kaikille.

On kaikkein ohuimpiakin tullut kokeiltua kalliita ja silti sama juttu - ei ole mitään iloa hommassa, se tuntuu siltä kuin tuo osa kropasta hieman liikahtelisi verhottuna jossain säkissä, ei mitenkään hyvältä ja silti se johtaa siemensyöksyyn mutta se ei tunnu kivalta se orgasmi silloin ja lasti ei pääse kunnolla vapautumaan kun kondomi sekä puristaa että estää siemennesteen virtausta ja tuloksena usein jälkeenpäin kirvelyä sisäisesti kun siemenneste ei päässyt kunnolla pois vaan jää sinne matkan varrelle hillumaan ja emäksisenä ja muutenkin ärsyttää sisäisesti. Tässä lyhyt selostus siitä miksi itse en kondomia halua käyttää, tulee vain joko hyväksikäytetty olo, että tuottaa vaan epämiellyttävyyttä itselleen ja huono olo sen jälkeenkin,ei siinä toisestakaan kovin kivalta tunnu sitten.  

Vierailija
22/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ristiriitainen olo, älkää jooko syyllistäkö. Tiedän että toimin aivan

väärin ja siksi kaipaankin apua. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on SULLA päässä jos ajattelet onko toinen puhdas jonkun kondomi verukkeen varjolla. Ei ihme ettei homma maistu.

Eihän kukaan täyspäinen halua sen kumin kanssa sohlaa ymmärrän miestäsi hyvin. Se on ihan sama kuin söisi eväsleivät voipaperi päällä. Niin ja onko se sun toosa puusta vai eikö siinä muka oo sulle mitään eroa onko kumia vai ei?

Kyllä mäkin alkaisin jo katteleen kunnon muijaa. Sulle tekis tosin kunnon perspano hyvää.

Vierailija
24/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta, vaikka en kondomista tykkää mutta kun olo on sellainen etten koe että oltaisiin kykeneviä ottamaan lapsi vastaan, niin sitten emme harrasta yhdyntää, niin yksinkertaista. hand job lähinnä pari kertaa kuussa

Vierailija
25/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla lapset jo tehty?

Vierailija
26/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että osa vieläkin luulee että tuo "keskeyttäminen" on kunnollinen ehkäisykeino. Sitä eritettä tulee läpi seksin mahdollisuus tulla raskaaksi on vaikka mies vetäisikin ulos lopussa.

Vierailija
27/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut ettei seksi kondomin kanssa tunnu miltään. Ollaan toki kokeiltu mutta hänellä lopahtaa heti. Itse en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä pahan migreenin ja veritulppariskin vuoksi. En oikein tiedä mitä tehdä. En halua lapsia enkä murehtia mahdollisesta raskaudesta. Mies ehdotti keskeytettyä yhdyntää mutta en luota siihen että osaisi aina keskeyttää ajoissa.

Mitä teen :( ensimmäinen kumppanini pitkään aikaan ja juttumme toimii hyvin, mutta ehkäisytapa tai sen puute ahdistaa ja en pysty ollenkaan nauttimaan seksin aikana. Ehdotin miehelle toisenlaisia kortsuja ja suuseksiä ennen konfomim laittoa mutta ei auta. En tiedä onko ongelma oikea vai hänen päässään. Muutenkin ilman kondomia yhdyntä tuntuu oudolta, kun ei voi olla varma onko toinen "puhdas".

Etsit miehen joka suostuu kondomiin, kun et kerran luota nykyiseesi.Luottamuspulahan  tuo on. Mieti  mikä  sinulle on tärkeää ja mistä olet valmis luopumaan seksin takia.

Vierailija
28/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan ei lapsia, olen 20v ja mies 27v.

Vierailija
29/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole käyneet edes testeissä ja hän haluaa jo ilman kortsua?

Jos hän ei suostu käyttämään kumia, niin se on voi voi. Joko elätte ilman seksiä tai eroatte. Eihän tuossa yksinkertaisesti ole muita vaihtoehtoja, koska keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisytapa. Sterilisaatio on vaihtoehto, jos ikä tai muut perusteet siihen riittävät, mutta ennen kuin suostut niin isoon operaatioon niin mieti vielä kerran. Maailmassa kun on sellaisiakin miehiä, joille kondomi ei ole ongelma.

Miksi Naisen pitäisi tehdä steri jos mies haluaa olla ilman kumia!? Tehköön mies itselleen vasektomian!

Ja sukupuolitesteihin se mies!

Tämä! Miehellä ei seiso ilman kumia, tuskinpa siltikään olet ainut ketä on pannut.

Vierailija
30/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka. Toki jos taudit huolestuttaa niin siihen ei ole muuta mielenrauhaa kuin se kumi.

Vierailija
31/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, tuollainen tyyppihän on kävelevä tautipesä. Taudit voivat olla myös oireettomia.

Vierailija
32/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä toimi meillä hyvin 6 vuotta. Tietty ei sovi hermoilijoille.

Vierailija
33/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan ei lapsia, olen 20v ja mies 27v.

Älä missään tapauksessa jatka tuon miehen kanssa, esim. HIV ei ole mikään leikin asia ja tarttuu suojaamattomassa yhdynnässä.

Vierailija
34/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kysellä nykypäivänä tuollaisia. Miehenä sanoisin, että jossain on vikaa, jos mies ei pysty harrastamaan seksiä kondomin kanssa. Kannattaisi ehkä tosiaan kokeilla laadukkaampia, sopivan kokoisia ja ohuita kondomeja. Kondomin käyttö on taito/tottumus, jota voi harjoitella.

Vierailija
35/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi kysellä nykypäivänä tuollaisia. Miehenä sanoisin, että jossain on vikaa, jos mies ei pysty harrastamaan seksiä kondomin kanssa. Kannattaisi ehkä tosiaan kokeilla laadukkaampia, sopivan kokoisia ja ohuita kondomeja. Kondomin käyttö on taito/tottumus, jota voi harjoitella.

Toisaalta, pitäisikö seksin olla suoritus jota tekee vain toisen nautittavaksi kerta toisensa jälkeen, jos siitä ei mies iloa kondomin kanssa saa?  

Vierailija
36/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi lupa laueta kasvoillesi niin johan yhdynnän keskeytys onnistuu joka kerta jatkossa.

Vierailija
37/67 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräskyrpiä ei kortsu haittaa. Laita tuo epäkunnioittava letkupilli kiertoon.

Vierailija
38/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiä löytyy edelleen. Mulla on ollut kaksi poikaystävä eri aikoina, ketkä molemmat ovat silloin olleet jo yli 30 v ja valitettavasti toistui sama kuvio. Mies toteaa, että joo, en olisi valmis saamaan lasta, mutta siitä huolimatta haluan harrastaa seksiä sun kanssa, mutta kondomia en käytä, koska se ei tunnu hyvältä. Niin niin...  Olen usein miettinyt, että mikä sellaisia miehiä vaivaa. He varmaan luule, että raskaaksi tuleminen "vahingossa" on vain naisen murhe, onglema. Mutta nainen ei pysty nauttimaan seksistä, kun aina on riski, että voi tulla raskaaksi, plus  mahdolliset taudit sen päälle. Nyt kun olen jo itse täyttämässä 32 v, olen vahvasti sitä mieltä, että jos mies ei kunnioittaa naista, käyttämällä kondomia, niin sellaisen miehen kanssa ei pitäisi harrastaa seksiä. 

Vierailija
39/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuen ohut + penisrengas.

Ongelma varmaan hänellä enemmän korvien välissä.

Olen nainen, ja minusta kondomi tuntuu inhottavalta. 

En minäkään halua seksiä kumin kanssa vakituisessa suhteessa. 

Aloittajalle että ehkä hän voi hankkia kierukan

Vierailija
40/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat panna paljaalla tietysti. Muuta kysyttävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi