Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja nämä miesten mökkikeikat

Vierailija
27.08.2017 |

Jonkun typerän kisailun (tyyliin tikanheitto) verukkeella täytyy päästä menemään juuri viikonloppuna jolloin lapset kipeitä. Nyt sunnuntaina ei tietenkään voi tulla kotiin ennen iltaa, koska pitäähän se tolkuton känni nukkua pois. Ja onhan se krapula ilman lapsia siedettävämpää.
Mulla on takana rankka työviikko, ja lepäämisestä ei ole tullut mitään. Pienempi heräili yöllä ja aamulla nousi 5.30. Lapset tappelee ja kyselee joka toinen minuutti milloin isi tulee. Joo, eipä ole mies vaivautunut paluuaikojaan ilmoittamaan. Eiköhän illalla kotiudu ja sitten alkaa syyttelemään, etten ole siivonnut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin juuri omien kavereiden kanssa mökillä ja hauskaa oli. Tuli vähän viiniäkin siemailtua, joten ihan aikaisin ei päästy tänään lähtemään ajelemaan kotiinpäin. Sekunnintarkkaa tuloaikaa en itsekään osannut sanoa, koska olin kaverin autossa kyytiläisenä. Kuski päättää ajojärjestyksen, pysähtymiset ja sen sellaiset.

Mies ja lapset olivat kotona hyväntuulisina ja heilläkin oli ollut hauska viikonloppu. Ruokaakin oli jäänyt minulle, siivota ehditään myöhemminkin.

Mieskin voi taas omalla vuorollaan mennä omille reissuilleen. Ja jos lastenhoito järjestyy, hauskinta on tietysti jos molemmat pääsemme kavereiden mökkijuhliin yhdessä.

Vierailija
22/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sovittu reissu olisi pitänyt perua pentujen flunssan vuoksi? Kai äiti nyt kaksi päivää pärjää yksinkin lasten kanssa.

Samaa mieltä. Jos yksi viikonloppu on saatu kaveriporukalla sovittua, sen siirto samalle kesälle ei kyllä enää onnistu. Siksi viime hetken perumiset on tosi kurjia ja niillä saisi olla hyvä syy. 

Pari kertaa lasten flunssan takia peruneita (jos siis puoliso kotona hoitamassa!) tuskin tulisi enää kutsuttua mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaipaisit itsekin viikonlopun irtiottoa. Pidä huoli siitä, että saat tilaisuuden, mutta älä syytä miestä, hyvää se hänellekin tekee.

Mekin tultiin juuri mökiltä. Oltiin viikonloppu kaveriporukan kesken, lapsi (16) jäi kotiin. Kivaa oli :)

Vierailija
24/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokos se ap:n mies on kotiutunut? Aloititko heti valitusvirren?