Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro 3 tärkeintä syytä sille, mikset osallistu synnytystalkoisiin!

Vierailija
27.08.2017 |

Niin, miksei teillä vipellä tusina pieniä jalkapareja?

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa elättää pieniä jalkapareja, koska ei ole kunnon töitä,  enkä usko, että jaksaisin hoitaa ja kasvataa lapsia, koska olen kroonisesti sairas. Hyvä, jos itse jotenkuten selviää. 

Vierailija
82/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin rikas, että lapsestani tulisi lellivauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ei ole miestä, toiseksi menetän hermoni nopeasti ja kolmanneksi en usko olevani hyvä äiti. Tosin jos olisi mies niin luultavasti haluaisin yhden lapsen ainakin...

Vierailija
84/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En halua enempää lapsia

2. Vaikka haluaisin, niin taloudellisesti olisi liian tiukkaa hankkia lisää

3. Globaalisti ihmisiä on jo ihan liikaa

Vierailija
85/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaksi lasta

2. aika hilijasta ollut sillä rintamalla

3. kohdunpoistokin on jo tehty

Vierailija
86/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pääse Suomeen ja tapaamme harvoin. Ehkä pian tärppää.

Vierailija
87/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehettömyys, rahattomuus, täydellinen näköalattomuus.

Vierailija
88/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työtä eikä toimeentuloa toisaalta en tekisi lasta näin pahaan maailmaan ja Suomi on muutenkin jo vedetty vessasta alas (vuokratyö,politiikot,mamutus,EU) siinä suurimmat syntipukit, olkaa hyvä.

Vierailija
89/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuttajalle tiedoksi:Kun ei vaan huvita.En ole täällä uhratakseni omaa elämääni lapsille.

Voisitko sä  hankkia muutakin tekemistä kuin täällä niinkutuksen?

Vierailija
90/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-omalla ja miehen tilillä yhteensä ehkä 20€

-opinnot kesken eikä aikomuksenani ole muutenkaan saada vakiduunia tai elää muutenkaan perinteistä vakiintunutta elämää

Vierailija
91/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kolme lasta, aloitin unelmieni työn ja en vaan enää jaksa olla raskaana.

Vierailija
92/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias ja kuukautiset ovat olleet poissa kohtavuoden. En siis voi tulla raskaaksi! Tämä ja vain tämä on ainoa syy miksi en osallistu synnytystalkoisiin. 

Jos olisin nuorempi, synnyttäisin oitis liudan lapsia isänmaan hyväksi!

Vierailija
93/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En halua lapsia

2. Ei ole varaa lapsiin

3. Valinnanvapaus. Antti Rinne ei päätä teenkö lapsia vai en, minä saan päättää sen itse.

Vierailija
94/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, enkä voi niitä enää saadakaan. Enkä todellakaan kadu valintani.

Tälläkin palstalla jatkuvasti räävitään joku pienituloinen kolmen lapsen yh kappaleiksi: "Oliko pakko tehdä noin paljon lapsia?" Yrittäkää nyt talkoointoilijat päättää, mikä olisi teille mieleen.

Maailman pahin ongelma on liikakansoitus.

Vierailija
95/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.meillä on jo 2

2. Lapsissa on kamalan iso työ, en kerta kaikkiaan jaksa enään alusta sitä työtä. Eli voimat lopussa.

3.pääsin opiskelemaan ja haluan keskittyä opintoihin.

Vierailija
96/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme lasta jo aikuisiksi kasvattanut viisikymppinen.  Toivottavasti heillekin on jäänyt niin mukava muistikuva perheestä, että haluavat omia lapsia sitten kun opiskelut on kasassa. 

Vierailija
97/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En halua lapsia

2. Raha

3. Tulevaisuus

Vierailija
98/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole löytänyt sitoutumishaluista miestä joka haluaisi lapsia ja johon voisi luottaa että hän ei lähtisi käpälämäkeen kun lapsiperhearki alkaa maistumaan puulta. Pelkään enemmän yksinhuoltajaksi jäämistä kuin synnytystä.

2. Minulla on kauhea synnytyspelko. Jo pelkkä raskauskin kuulostaa inhottavalta, pelottavalta ja epämiellyttävältä ajatukselta. Sen lisäksi kroppa väistämättä menee pilalle ja nykyaikana se tarkoittaa että ei enää kelpaa suhteeseen. Ikisinkkuus yksinhuoltajana ei kuulosta houkuttelevalta. Jotenkin surullista että minun pitäisi uhrata kroppani jonkun miehen jälkeläisten takia ja hän ei enää kykenisi rakastamaan minua koska olen synnyttänyt hänen lapsena.

3. Minulla oli huono lapsuus eikä minun lapsillani tule olemaan isovanhempia omalta puoleltani. Tämänkin takia pelkään hirveästi että jäisin yksin lasten kanssa kun niitä tukiverkkoja ei yksinkertaisesti ole.

N22

Vierailija
99/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Parisuhde on vasta alkuvaiheessa

2. Ei ole säästöjä

3. Ei ole varaa eikä aikaa mennä terapiaan käsittelemään lapsuuden traumoja.

Vierailija
100/309 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin yksi:

Jos en nyt esikoisen jälkeen kerää työkokemusta ja kontakteja vaan jään kotiin tekemään lisää lapsia, minulla on hyvät mahdollisuudet päätyä pitkäaikaistyöttömäksi. Sen verran takkuisaa oli työllistyminen jo alle parin vuoden poissaolon jälkeen. En halua tehdä lapsia näköalattomaan ja köyhään elämään vain siksi että rinne ja sipilä saavat vetää kermamunkkeja vanhainkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän