Mies kuulemma pitää luonnollisesta lookista, mutta...
... tykkäilee Instagramissa jatkuvasti naisten kuvista, jotka eivät todellakaan ole luonnollisia! On paljon meikkiä, silareita, ripsipidennyksiä jne. Ei yhtään ns. luonnonkauniita. Minulle on sanonut, ettei ole kaunista ripsipidennykset ja meikki, joita kyllä käytän, jos jonnekin lähden. Nainen on kuulemma kaunein naturellina... Jep, niin varmaan.
Ja kyse ei ole siitä, etten muka osaisi meikata tms. Tiedän kyllä, että osaan ja olen mielestäni kauniimpi meikillä, kuin ilman.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään häiritse että varattu mies ylipäänsä tykkäilee toisten naisten kuvista, itse ainakin tällaisena povipommin vastakohtana musertuisin jos mies aivan avoimesti ilmaisisi ihailunsa ja kiinnostuksen instan huomiohu*riin.
Kai se on verrannollista entisaikojen miestenlehtien selailuun, tosin niitä kai katseltiin omissa oloissa eikä tehty puolisolle selväksi, että katselen tässä silikonihoron kuvia. Nuo IGhuorathan tosin jakavat siellä ilmaiseksi suurin osa. Ei ole kunnioittavaa käytöstä puolisoa kohtaan avoin kyttäys ja kommentointi, saati vertailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään häiritse että varattu mies ylipäänsä tykkäilee toisten naisten kuvista, itse ainakin tällaisena povipommin vastakohtana musertuisin jos mies aivan avoimesti ilmaisisi ihailunsa ja kiinnostuksen instan huomiohu*riin.
Kai se on verrannollista entisaikojen miestenlehtien selailuun, tosin niitä kai katseltiin omissa oloissa eikä tehty puolisolle selväksi, että katselen tässä silikonihoron kuvia. Nuo IGhuorathan tosin jakavat siellä ilmaiseksi suurin osa. Ei ole kunnioittavaa käytöstä puolisoa kohtaan avoin kyttäys ja kommentointi, saati vertailu.
.....
Tiivistelmä ketjusta voisi olla: kaunis nainen saa paljon anteeksi, tavikset ja rumat joutuvat yrittämään niin paljon enemmän ihan kaikessa, ja saavat silti märän rätin päin kasvoja. Kurjaa, että arvostus vastakkaiselta sukupuolelta tulee sellaisen asian perusteella, johon ei itse juuri voi vaikuttaa.