Mies kuulemma pitää luonnollisesta lookista, mutta...
... tykkäilee Instagramissa jatkuvasti naisten kuvista, jotka eivät todellakaan ole luonnollisia! On paljon meikkiä, silareita, ripsipidennyksiä jne. Ei yhtään ns. luonnonkauniita. Minulle on sanonut, ettei ole kaunista ripsipidennykset ja meikki, joita kyllä käytän, jos jonnekin lähden. Nainen on kuulemma kaunein naturellina... Jep, niin varmaan.
Ja kyse ei ole siitä, etten muka osaisi meikata tms. Tiedän kyllä, että osaan ja olen mielestäni kauniimpi meikillä, kuin ilman.
Kommentit (24)
Luonnollinen ei tarkoita samaa kuin naturel / meikitön. Tulkitsisin sanan "luonnollinen" tuossa yhteydessä tarkoittamaan jotain sellaista, että kokonaisuus on tasapainoisen näköinen, hillitty.
Haluaa pitää sinut luonnollisena jotta muut miehet eivät kiinnostuisi sinusta.
Miehet luulee usein runsaastikin meikattuja naisia luomuiksi. Tai sitten se on joku ihme hokema että tykkää muka eniten luonnollisesta. Hyvä jos on edes nähnyt sellaisen. Luonnollinen punoittava näppyinen naama vitivalkoisilla ripsillä ja kulmilla ei ehkä ole kaunein kenenkään mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen ei tarkoita samaa kuin naturel / meikitön. Tulkitsisin sanan "luonnollinen" tuossa yhteydessä tarkoittamaan jotain sellaista, että kokonaisuus on tasapainoisen näköinen, hillitty.
No, hän varmasti tarkoitti täysin luonnollista tai sitten hillittyä meikkaamista, samapa tuo, mutta nuo mistä hän tykkäilee on aika kaukana luonnollisesta ja hillitystä :) itse saatan joskus meikata melko vahvastikin, mutta pyrin siihen, ettei näytä homssuiselta ikinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä se tosiaan voi olla! En kuitenkaan ala itseäni muuttamaan hänelle mieluisaksi. Olen tällainen, kuin olen. Särähti vaan korvaan tuo kuinka ylisti miten luonnollinen nainen on kauneinta, mutta sillä samalla sekunnilla tykkää todella laitetuista naisista. Itse hän minuunkin ihastui, kun olin täysin pynttäytynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Minä olen ollut aina luonnollinen (myös teininä), mutta pojat ja miehet ovat aina tykänneet. Siis myös ne itseäni miellyttävät yksilöt.
Miehesi himoitsee niin kuin kaikki muutkin miehet niitä erittäin laitettuja, muovisen oloisia pikkupissiksiä, joiden kuvia on netti pullollaan. Tarjonta vastaa kysyntää. Sinut mies haluaa pitää vakipilluna ja kiva vielä jos passaat. Tällaisen ei sovi näyttää seksikkäältä, koska joku muu mies voisi kiinnostua. Mies käy tilaisuuden tullen nusaisemassa seksitipuja, mutta sinä et saa käydä nusaisemassa helppo-hessua.
Ja miesten ajattelu näissä jutuissa on juuri näin yksioikoista, pinnallista ja kaksinaismoraslistista.
No jos katsoo miltä suosituimmat naiset näytävät niin jopas on luonnollista: Cheyenne, Sara Sieppi, Martina, Maisa Torppa yms. instamimmit.
Se on hassua että näillä saa olla myös lapsia eikä miehiä haittaa, jos vain on tarpeeksi kaunis. Tuosta jengistä lapsia on vain martinalla mutta veikkaisin ettei muidenkaan lapsett haittaisi vaikka se on muka niin kauhea turn off.
Miesten höpinöitä nyt ei kannata ottaa todesta saati uskoa niihin. Vehje edellä menevät kuitenkin asiassa kuin asiassa. Pelaavat kaikkiin mahdollisiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
No jos katsoo miltä suosituimmat naiset näytävät niin jopas on luonnollista: Cheyenne, Sara Sieppi, Martina, Maisa Torppa yms. instamimmit.
Se on hassua että näillä saa olla myös lapsia eikä miehiä haittaa, jos vain on tarpeeksi kaunis. Tuosta jengistä lapsia on vain martinalla mutta veikkaisin ettei muidenkaan lapsett haittaisi vaikka se on muka niin kauhea turn off.
Mitä Martti tekee listalla. Ei kai miehet siitä erityisemmin diggaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi himoitsee niin kuin kaikki muutkin miehet niitä erittäin laitettuja, muovisen oloisia pikkupissiksiä, joiden kuvia on netti pullollaan. Tarjonta vastaa kysyntää. Sinut mies haluaa pitää vakipilluna ja kiva vielä jos passaat. Tällaisen ei sovi näyttää seksikkäältä, koska joku muu mies voisi kiinnostua. Mies käy tilaisuuden tullen nusaisemassa seksitipuja, mutta sinä et saa käydä nusaisemassa helppo-hessua.
Ja miesten ajattelu näissä jutuissa on juuri näin yksioikoista, pinnallista ja kaksinaismoraslistista.
Siinäpä oli taas pantu aivan kaikki miehet paikalleen. :D Haluaisitko tehdä vastaavanlaisia yleistyksiä kaikista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Martti tekee listalla. Ei kai miehet siitä erityisemmin diggaa.
Mitä nyt yhden miljonäärin saanut pokattua, vaikka hakkasi sille viestitelleen naisen. Kyllä luulisin että Martinallakin olisi vientiä jos tuo jättäisi lopulta.
Mutta joo muuten kaikki instamuidut on nykyään ihan samannäköisiä! Kai miehet sitten pitävät heitä kuumina kun muutkin pitävät?
Mies joko valehtelee tai ei vaan ymmärrä. Sinun tapauksessasi mies valehtelee. Jotkut miehet taas luulevat pitävänsä luonnollisesta ja meikittömästä, mutta eivät vaan ymmärrä, että luonnolliseltakin näyttävä nainen on lähes aina laittanut meikkiä.
Monesko aloitus samalta jankkaajalta? Niin väsynyttä.
Ja sitten jos miehellä itsellä onkin tällainen megalaitettu niin se katselee vaihtelun vuoksi muita megalaitettuja kun se oman lisäkkeet on jo nähty. Joten, ihan sama miltä näyttää.
Minäkin pidän rumista, tuhdeista ja vanhoista miehistä.
En tiedä, miksi nuoret, hoikat miesmallit kiehtovaat minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oli taas pantu aivan kaikki miehet paikalleen. :D Haluaisitko tehdä vastaavanlaisia yleistyksiä kaikista naisista?
Tuo aiempi oli aika kärjistetysti sanottu, mutta noin se kyllä menee. Miehet pitää seksikkään näköisistä naisista, ja naisethan kehittävät aina uusia tapoja näyttää seksikkäämmiltä ja nuo tavat leviävät.
Mies on kuitenkin huolissaan oman naisensa menettämisestä, jos nainen on hyvin seksikäs, koska iskijöitä riittää. Yksi keino on yrittää rajoittaa oman naisen laittautumista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän rumista, tuhdeista ja vanhoista miehistä.
En tiedä, miksi nuoret, hoikat miesmallit kiehtovaat minua.
kiehtovat
No niinhän se munkin mieheni väitti. Petti sitten naisen kanssa, jossa muuta aitoa ei ollut kuin vittumainen luonne.