Suomalaiset ovat harmaata massaa, meiltä puuttuu persoonallisuus
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Korealainen nettituttuni sanoo usein, että suomalaiset tuntuvat "autistisilta" käytökseltään ja puheeltaan. Tottahan se on, että suomalaiset puhuvat erittäin monotonisesti vieraallakin kielellä.
Ruotsi kuulostaa hänen korvansa paljon normaalimmalta, ja ruotsalaiset ihmiset vaikuttavat enemmän sellaisilta, kuin normaalien ihmisten olettaisin olevan.
Tarkoitit kai että korealainen mielikuvitustuttusi.
Minäkin olen melkein 50 vuotta asunut Suomessa. Olen myös paljon matkustanut ja asunut ulkomailla. Keskivertosuomalainen on mielestäni rauhallinen, noudattaa sääntöjä, kapinoi lähinnä mielessään, on luotettava, tottelevainen mutta kuitenkin jämäkkä, ahkera, sitkeä, diplomaattinen ja tekee mitä sanoo tekevänsä. Minusta tämmöinen persoonallisuus on hieno. Tuo vakautta ja turvallisuutta yhteiskuntaankin ja tekee elämästä helppoa. Ihailin koronankin aikaan, kun menin lähikauppaan ja kaikilla oli maskit, kun oli sanottu. Kerran itse unohdin, kiireessä oli pakko mennä kauppaan. Häpesin todella. Erityisesti vaikeina aikoina kuten korona-aika, sota-aika ym tämänkaltaisista persoonista koostuva, hätätilanteissa yhtenäinen yhteiskunta selviytyy hyvin.
Ehdotan jotain terapiaa. Älä odota liikoja kuitenkaan, eihän niillä mitään taikatemppuja ole sentään
Osaavat ainakin suositella jotain lääkettä, jos ei muuta
Aha. Että ollaan kuin kiinalaiset, kaikki saman näköisiä ja samanlaisia.
Just.
Suomen väeshö on uhan sama ku kaikkien muittenki maitte väestö, 80% ei oo niin fiksuja ja se kyllä näkyy. Muistakaa että se 80% kuvittelee aina olevsn värikästä ja hauskaa ja älykästä porukkaa, mut se ei oo. Se 80% luo kaiken mitä muut näkee ympärillä, näättekö te paljon älykästä toimintaa? Aivan. Ne ei osaa tehä ddes tästä palstasta eikä itsestää parempia ja sit ne kumminki möykkkää tuol kilpaa et maailmasta pitäs tehä parempi 🤣🤣🤣🤣🤣 huhhu
Ei multa puutu. En aio omia mitään "me harmaat suomalaiset"-ajatusta sen vuoksi, että suuri massa on jotain. En minä mikään kovin erikoinen ole enkä haluakaan olla, mutta en myöskään harmaa ja persoonaton. Olen vain eläväinen ja omalaatuiseksi sanottu.
Sitäpaitsi ei ne muuallakaan ole ihmiset sen kummempia, vaan valtaosa jotain tavismassaa joka ei niin personaallista ole.
On mahdotonta että jollakulla ei olisi persoonallisuutta. Kyllä jokaisella on omansa, suomalaisillakin, mutta voi olla että täällä räiskyvä temperamentti on harvinaisempi. Suomalaisessa kulttuurissa ehkä arvostetaan rauhallisuutta ja tasaisuutta enemmän kuin jossain muualla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tarkoittaa varmaan muut kuin venäläiset. No kuppa tauti tuli Venäjältä 1700 ison vihan yhdynnästä.
Puhu vain omasta puolestasi massapallo.
Kuppa ceder tutki kuppaa. Liisankadulla .
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuus oli virhe, se on silkkaa paskaa. Surkea maa, vielä surkeampi kansa.
Tervemenoa sinne mistä tulit, emme jää kaipaamaan!
Suomi on niin monikulttuuri että tippuri kuppa tuberkuloosikin on ihan kaikilla .
Wikipedia Lebrasairaalat Suomessa .
Onko toi Liisankadun ortodoksivenäläinen kirkko varastettu katoliselta kirkolta vai mistä se on varastettu.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen nettituttuni sanoo usein, että suomalaiset tuntuvat "autistisilta" käytökseltään ja puheeltaan. Tottahan se on, että suomalaiset puhuvat erittäin monotonisesti vieraallakin kielellä.
Ruotsi kuulostaa hänen korvansa paljon normaalimmalta, ja ruotsalaiset ihmiset vaikuttavat enemmän sellaisilta, kuin normaalien ihmisten olettaisin olevan.
Minua suomalaisena ei voisi vähempää kiinnostaa korealaisten eikä minkään muunkaan maalaisten mielipiteet suomalaisista, ja veikkaan että olen tässä enemmistöä vaikka iltapaskalehtien itseruoskintajutuista ja tällaisista pas ka-aloituksista voisi toisin luulla. Suomalaiset ovat mitä ovat, ja jos se ei kelpaa niin maasta pääsee kyllä pois, toisin kuin vaikkapa sieltä eräästä Koreasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat perin homogeeninen kansa. Suurin osa on harmaata perusväkeä, jolla samat ajatukset, sama muoti ja sokea usko siihen, että he ovat yksilöitä.
Laumakansaa ja lampaita ovat suomalaiset.
Äitis oli lammas ja isäs oli pässi
Mehän olemme jokainen persoona, oman elämämme sankareita kaikki.