naiset jotka olette tehneet aloitteita miehille
Mistä syystä teitte aloitteen? Ihmettelin kun oli tuo toinen keskustelu jossa käsiteltiin miksi naiset eivät tee aloitteita, mutta itse tunnen naisia joille aloitteentekemisessä ei ole mitään ihmeellistä.
Kommentit (19)
Varmaankin siksi, että kyseinen tyyppi kiinnosti minua ja halusin tutustua lisää. Koska hän oli ujo, eikä kuitenkaan olisi uskaltanut tehdä aloitetta, niin minä tein.
Koska mies oli vastustamattoman komea ja seksikäs.
Seksiä olen ehdottonut oikein komeille ja hyväkroppaisille miehille.
Hyvin on onnistunut :)
Olen tehnyt aloitteen kaksi kertaa, kun olen ollut todella ihastunut. Eka kerrasta on aikaa 21 vuotta. Siitä seurasi avioliitto ja kolme lasta. Toisesta kerrasta on muutama kuukausi. Nyt olen rakastunut.
Jos kerran tunnet paljon naisia joille aloitteen tekeminen ei ole mitään ihmeellistä, miksi edes aloitat keskustelun tästä aiheesta?
Yksi mies vaahtosi täällä hiljattain, miten miehet suorastaan tappelevat kaikesta naiseksi tunnistettavasta. Kysyin, montako aloitetta hän itse on miehenä tehnyt. No, ei yhtään "mutta kun..."
On todella paljon passiivisia miehiä, mutta kaikki teeskentelevät päättäväisesti että ei ole. Sekä miehet että naiset. Naisia taas on palstan mielestä kahdenlaisia. "Naisia jotka olette tehneet aloitteita miehille" ja "naisia". Palstalla aloitteita tekevä nainen on friikki, aloitteita tekemätön mies pelkkä taruolento.
Olen tehnyt usein,kun on ollut tarpeeksi kiinnostava tyyppi. Kerran olen saanut pakit, mies tiesi,että olen naimisissa.
Tuota onko aloite kun minä ensin laitoin viestin tinderissä? Vaikka laitoin samalla muillekin miehille enkä kenenkään heitä halunnut parisuhdetta tai seksiä?
Näistä vastauksista näkee hyvin miksi naisten aloitteet useimmiten epäonnistuu.
Aloitteita tehdään vain jos mies on täydellinen ja suurella todennäköisyydellä naista parempitasoinen.
Kun olin nuori ja kaunis, en uskaltanut tehdä aloitteita. Nyt kun en ole, uskaltaisin, mutta en kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitteita tehdään vain jos mies on täydellinen ja suurella todennäköisyydellä naista parempitasoinen.
Ei minua haittaa jos aloitteeni epäonnistuu. Olen mieluummin yksin kuin huonomman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ystävällisesti mistä tietää miehen ja oman tason?
Naisilla on niin helppoa miehen saanti vs. naiset yrittää vain ihan liian kovatasoisia miehiä (ts. naiset eivät saakaan miehiä helposti).
Kuitenkin kummasti näiden kilttimiesten sisäisessä maailmassa molemmat väittämät voivat olla yhtä aikaa totta.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä olen ehdottonut oikein komeille ja hyväkroppaisille miehille.
Hyvin on onnistunut :)
Säikähtäisin, jos nainen ehdottaisi heti alkuun seksiä. Sen sijaan pyytäminen kahville tai ulos käy kyllä aloitteeksi. T: Mies.
Nää tasot on pelkkää sontaa. Ajalta tasokas mies etsii tasokasta naista, eli rikas mies kaunista horaa. Muutoin ei esim Suomen kokoisessa maassa edes ole tasoeroja. Komeus tai kauneus ei ole taso.
Mua kiinnostaisi lähinnä tietää että miten ootte niitä aloitteita tehny, onko muitakin kun kapakkatilanteita? Ja missä vaiheessa tuntemista? Jokuhan voi tehdä täysin tuntemattomillekkin, ketä siis pidätte tuntemattomana? Oon itse pitkästä liitosta lähtenyt ja vähän hukassa kaikessa miehiin liittyvässä. 😊😊
Työpaikalla olen iskenyt sekä työkavereita, että asiakkaita. Yhden asiakkaan kanssa seurauksena oli pitkä ihana suhde, kunnes petin matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tehnyt aloitteen monta kertaa ja kaikki ko miehet olivat erittäin komeita ja varmasti aika pahoja naistenmiehiä. Kaikki ne aloitteeni onnistuivat. Olen kyllä itsekin varmasti monen mielestä kaunis, mutta miehet eivät ole juurikasn tehneet minulle aloitteita. Oma tulintani on, että he pelkäävät lähestyä kajnista naista. Ehkä joku muu voi väittää, etten ole oikeasti kaunis, kun wivät lähesty minua. Mutta miksi sitten imuen aloitteideni onnistumis% on100 ja vieläpä todella seksyille miehille kuten miesmalli? Yhden kanssa näistä menin naimisiinkin lopulta. Olen myös ehdottanut seksiä suoraan eikä kukaan niistä miehistä ole pelästtnyt. Kaikki aloitteet tein siis yöelämässä pk-seudulla ja menin vain juttelemaan eka, että moi olen x kuka sinä olet ja siinä keskustelun käynnistyttyä sitten ehdottelin. Paitsi yhdelle, jolta menin nuorena ja ujona kysymään valomerkin jälkeen epäsuorasti kliseen, että "tiedätkö mitä kello on" ja hän ymmärsi kokeneena yskän heti...
Ai miksi teen aloitteen? Jotta saan tutustua juuri siihen mieheen jonka haluan. Jos vain odotan miesten aloitteita, niin voi olla että vaikkapa vain ääliöt tekee minulle aloitteita. Teen itse aloitteen sille miehelle, jonka haluan, ja yleensä se on onnistunutkin. Haluan itse valita miehen, en halua olla miesten valittavana, koska olen kranttu.