Ruuat joista teillä tulee yökkäysrefleksi?
Itselläni tulee kaupan valmiskalapullista- ja pihveistä. Aina sanon etten syö näitä enää ikinä ja tässä sitä taas ollaan. :D Jääkaapissa ei ollut muutakaan ruokaa (asun vanhemmilla).
Kommentit (83)
Kasvissosekeitto. Siis hyi että, se hajukin on iha kaamee!
Sienet, se outo rusahtava rakenne puistattaa pelkkänä ajatuksenakin 😩
Kaikki kuminen tai limainen. Eli liha, soija"lihat", yllättävät raa'at biitit jossakin, banaanit, kaurapuuro. Hammastahnasta tuleva vaahto yökkäyttää myös, ei oo ihan kerran eikä kaks ku oon heittänyt yrjöt pyttyyn kesken hampaitten harjauksen. Pillerit. Räkäklimppien ja sylkyklimppien näkiminenkin aiheuttaa.
Veri, maksa, munuaisruuat, hevosenliha, silava, etanat, nahkiaiset, kieli , häränhäntä.
Veri, maksa, munuaisruuat, hevosenliha, silava, etanat, nahkiaiset, kieli , häränhäntä.
Letut, ruispuuro, silakkapihvit. Siinä ainaki muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustot. En ikinä ole voinut sietää juustoja ja kyllä olen maistanut niitä. Kaikken pahinta on sulanut juusto liisterimäistä tahnaa ja jos se on vielä homejuustoa joka haisee märälle villasukalle niin ei vain tule oksennusrefleksiä.
Jatkan vielä...
Sitten sitä juustoa tarjotaan aina jossain muodossa illanistujaisissa on lämpiä juustoleipiä, pizzaa...rullakebabbeihin jossain paikoissa ängetään juustoa. Tai talkoissa huhkit ja kutsutaan syömään ruokana makaronilaatikkoa tai lohikeittoa, mitäs niille on tehty? Laitettu mukaan juustoa! Kun tuot ilmi ettet pidä juustosta alkaa ihmettely siitä miten erikoinen olet! Kaikkiahan juustosta pitää! EI EI EI.
( Niin ei minulla mikään trauma juustoa kohtaan ole. )
Olen ihan samanlainen, en kerta kaikkiaan voi sietää juustoja! Ja just tuo, kun kaikkeen ruokaan työnnetään sitä juustoa jossain muodossa. Salaattiinkin
pitää tunkea sitä kammottavaa fetaa. Ja jälkiruuaksi juustokakkua tai juustotarjotin.
Mukavaa kun on kohtalokaveri tässä maailmassa. Ja olet varmaan törmännyt siihen valtavaan ihmettelyyn kun et pidä juustosta?
Pikapuurot, en kestä syödä ollenkaan sellaisia tai tulee kirjaimellisesti ylös.
Nyt kun olen ollut yli kymmenen vuotta kasvis+kalansyöjä, niin suurinpiirtein kaikki varsinaiset ns. liharuuat.
Quorn, se hajukin on puistattava. Olen kasvisruokailija, joskus syön kalaa. Kalakin on alkanut tulla vastenmieliseksi.
Syön paljon raakaruokaa. Sen myötä on tullut uusia ruokia, jotka eivät enää maistu. Hiutalepuurot ovat limaisen tuntuisia. Velleistä en ole pitänyt oikein milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustot. En ikinä ole voinut sietää juustoja ja kyllä olen maistanut niitä. Kaikken pahinta on sulanut juusto liisterimäistä tahnaa ja jos se on vielä homejuustoa joka haisee märälle villasukalle niin ei vain tule oksennusrefleksiä.
Jatkan vielä...
Sitten sitä juustoa tarjotaan aina jossain muodossa illanistujaisissa on lämpiä juustoleipiä, pizzaa...rullakebabbeihin jossain paikoissa ängetään juustoa. Tai talkoissa huhkit ja kutsutaan syömään ruokana makaronilaatikkoa tai lohikeittoa, mitäs niille on tehty? Laitettu mukaan juustoa! Kun tuot ilmi ettet pidä juustosta alkaa ihmettely siitä miten erikoinen olet! Kaikkiahan juustosta pitää! EI EI EI.
( Niin ei minulla mikään trauma juustoa kohtaan ole. )
Olen ihan samanlainen, en kerta kaikkiaan voi sietää juustoja! Ja just tuo, kun kaikkeen ruokaan työnnetään sitä juustoa jossain muodossa. Salaattiinkin
pitää tunkea sitä kammottavaa fetaa. Ja jälkiruuaksi juustokakkua tai juustotarjotin.Mukavaa kun on kohtalokaveri tässä maailmassa. Ja olet varmaan törmännyt siihen valtavaan ihmettelyyn kun et pidä juustosta?
Todellakin! Mitä, et syö juustoa??!!!??!! Mikset, maista nyt, tosi hyvää tämäkin kamembeeeer... Olen maistanut mutten kerta kaikkiaan tajua miksi pitäisi syödä mitään sen makuista, puistatus...
Janssoninkiusaus. Siis se anjovis siinä.
Vanhemat teki tätä monta kertaa kuussa, lopulta kun olin teini niin luovuttaviat ja tekivät kirjolohikiusausta, kun en vaan oppinut anjoviksesta tykkäämään. Pois muutettuani jatkoivat taans anjoviksen nauttimista x)
Rasvasilli. Se on heti yökkiksen paikka jo pelkästä hajusta, mutta purkkisilli on taas ihan ok ja siihen tulee jopa himo.
Elävänä pilkottu pieni, kokonainen mustekala meinasi jäädä syömättä, kun se vielä vähän liikkui lautasella, ja siellä oli silmät sun muut roippeet kaikki seassa. Sain kuitenkin sen alas, kun kiskoin riittävästi olutta jokaisen suupalan päälle.
Muuta en kyllä keksi. Kaikki menee alas. En voi sietää näitä "hyi en tykkää" -ihmisiä!
Keitetty peruna ja punajuuri etikkasäilykkeenä
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt/höyrytetyt/paistetut kasvikset
Kai tiedät että monet kasvikset on kypsennettävä jotta niistä imeytyisi hyödylliset aineet.
Suolakurkku, pelkkä haju riittää niin alkaa yököttämään. Kurkusta en saa alas edes väkisin vaikka pidättäisin hengitystä ja nielisin kokonaisena. Pyrkii samantien takaisin ylös
Liharuoat ja sisäelimet (maksa, munuaiset, kateenkorva, kieli)...