Ruuat joista teillä tulee yökkäysrefleksi?
Itselläni tulee kaupan valmiskalapullista- ja pihveistä. Aina sanon etten syö näitä enää ikinä ja tässä sitä taas ollaan. :D Jääkaapissa ei ollut muutakaan ruokaa (asun vanhemmilla).
Kommentit (83)
Silli kaikissa muodoissaan. Ja toinen on savukala, joka silputtu muun ruoan tai salaatin sekaan. Erityisesti savusiika salaatissa on kammottava ajatus ja kalaa sisältävät voileipäkakut jätän myös rauhaan.
Tykkään kyllä kalaruoista tosi paljon, mutta nämä sötkötykset saavat nieleksimään oksua.
Keitetty lanttu, kesäkeitto, sienet, äyriäiset, maksa ja muut sisäelimet, riistasta tehty ruoka; pyörykät, -käristys tmv., perunamuussi, jossa on "sattumia", piimä, veriletut ja veripalttu.
Ketsuppi. Lapsena ällötti, kun sitä turautettiin lautaselle kysymättä, sillä kaikki olettavat lasten rakastavan ketsuppia.
Kuten otsikossa luki niin söin jauhelihaa chilitomaattikastikkeessa .
Mausteiset kanankoivet uunissa... joku mausteseos tms aiheutti kirjaimellisen yökkäysreaktion kun haistoin käryä mikä uunista tuli. Kaupasta lihatiskistä kun ostin niin ei mitään ongelmaa?
Munakkaat. Tykkään kananmunista kaikissa muissa muodoissa, mutta munakkaassa on jotain kummallista.
Kaikki, missä on fenkolia, anista, rakuunaa, homejuustoa. Lisäksi kaalikeitto ja kesäkeitto.
Useimmat sisäelimet kuten maksa tai munuainen. Kateenkorvat meni leivitettynä vielä jotenkin. Lisäksi simpukat, merisiili, etanat ei oikeen nappaa ja en ole vieläkään päässyt homejuustojen tai muiden voimakkaasti haisevien makuun.
Ketsuppi, hyi olkoon inhoan sitä....
Vierailija kirjoitti:
Mausteiset kanankoivet uunissa... joku mausteseos tms aiheutti kirjaimellisen yökkäysreaktion kun haistoin käryä mikä uunista tuli. Kaupasta lihatiskistä kun ostin niin ei mitään ongelmaa?
:D Ne kaupan lihatiskistä myytävät kanankoivet ovat sellaisia joilla on päiväys mennyt. Eli otetaan niistä valmiista pakkauksista koivet huuhdotaan ne ja laitetaan tiskiin. Nakeissa sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustot. En ikinä ole voinut sietää juustoja ja kyllä olen maistanut niitä. Kaikken pahinta on sulanut juusto liisterimäistä tahnaa ja jos se on vielä homejuustoa joka haisee märälle villasukalle niin ei vain tule oksennusrefleksiä.
Jatkan vielä...
Sitten sitä juustoa tarjotaan aina jossain muodossa illanistujaisissa on lämpiä juustoleipiä, pizzaa...rullakebabbeihin jossain paikoissa ängetään juustoa. Tai talkoissa huhkit ja kutsutaan syömään ruokana makaronilaatikkoa tai lohikeittoa, mitäs niille on tehty? Laitettu mukaan juustoa! Kun tuot ilmi ettet pidä juustosta alkaa ihmettely siitä miten erikoinen olet! Kaikkiahan juustosta pitää! EI EI EI.
( Niin ei minulla mikään trauma juustoa kohtaan ole. )
Olen ihan samanlainen, en kerta kaikkiaan voi sietää juustoja! Ja just tuo, kun kaikkeen ruokaan työnnetään sitä juustoa jossain muodossa. Salaattiinkin
pitää tunkea sitä kammottavaa fetaa. Ja jälkiruuaksi juustokakkua tai juustotarjotin.Mukavaa kun on kohtalokaveri tässä maailmassa. Ja olet varmaan törmännyt siihen valtavaan ihmettelyyn kun et pidä juustosta?
Todellakin! Mitä, et syö juustoa??!!!??!! Mikset, maista nyt, tosi hyvää tämäkin kamembeeeer... Olen maistanut mutten kerta kaikkiaan tajua miksi pitäisi syödä mitään sen makuista, puistatus...
" NO NO maista nyt... kyllä juuston tottuu ja sitä alkaa rakastamaan kun syö sitä! " Kaikkeen tottuu paitsi ei jääpuikkoon rektaalissa kun se sulaa sinne ennen tottumista... Minä en vaan pidä juustosta.
Kyllä se jännä miten ihmetellään miten joku ei pidä juustosta! Alkaa se se ihmettely kysellen " ETKÖ sinä SYÖ PIZZAA!!! ETKÖ sinä syö LÄMPIMIÄ VOILEIPIÄ!!! MITÄ sinä sitten laitat LEIVÄNPÄÄLLE!!! ??? " .
Tajusin just, että ei mikään.
Vaikka olen itseäni nirsona pitänyt, muttei mikään kyllä yökötäkään noin vahvasti. Mä vaan välttelen esim sianlihaa, kanaa, äyriäisiä, ötököitä...
Sienet ja soija kaikissa sen muodoissa. Joku väittää, ettei soijarouhekastiketta erota jauhelihakastikkeesta makunsa puolesta. Kyllä erottaa!
Pajalan puuro, talkkuna sekä kuminalla tai sahramilla maustetut tuotteet jää myös syömättä.
Pinaattikeitto,isot ruvet (=veriletut)
Vauvanruoat. Hyi helewetti jotkut syö niitä bonia purkeista.