Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka usein käytte ulkomailla ja mitä olette ammatiltaan?

Sivut

Kommentit (70)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

3-4 krt/vuosi vähintään kun asutaan suomessa. Yleensä pitkiä viikonloppuja ja 1 etelänmatka talvella. 1 kerran asuttu koko lukuvuosi eri maassa. Ulkomailla asutaan tälläkin hetkellä ensi kesään asti ainakin. Opettaja ja duunari :)

Vierailija

Käydään 4-5 kertaa. Aina silloin kun lapsilla on lomaa koulusta, eli joululomalla, kesälomalla yms.
Mieheni on sairaanhoitopiirinjohtaja ja itse olen lukion rehtori.

Vierailija

2-3 lomaa, 1-3 viikonloppumatkaa, 1 työmatka.

Amk-ope, vaikka mitä merkitystä ammatila on. Mies kustantaa viiden tähden hotellilomat. Minä otan osaa vain pidempiin lomiin.

Vierailija

Viimeksi käytiin miehen kanssa ruotsinlaivalla, eli siis Ruotsin puolella, olisko ollut 2004..? Miehellä ei ole edes passia, minä hommasin tänä vuonna kun piti uusia vihdoin ajokortti jossa oli ollut tyttönimi siitä huolimatta että naimisiin mentyämme vaihdoin sukunimeä jo 2004. Tytär on matkustellut ja asunut monessa maassa, nuorimmilla lapsilla (8v) ei ole myöskään passia. Olis kiva käydä joskus Tallinnassa, viimeksi kävin siellä varmaan 1999 kun asuin vielä Helsingissä. Täältä monen sadan kilometrin päästä ei viitsi laivan takia matkustaa Helsinkiin tai Turkuun. Minä olen ammatiltani työvalmentaja ja mies on valtion virkamies. Minä en ole koskaan ollut lentokoneessa, enkä tiedä uskaltaisinko mennä vaikka olisi varaa.

Vierailija

2-4 kertaa vuodessa. Olemme opiskelija ja työtön. Mutta ansiosidonnaisella ja aikuisopintorahalla. JOten ok tulo. Lto ja paperitehtaanesimies ammateiltamme.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat