Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytte ulkomailla?

Vierailija
26.08.2017 |

Kuinka usein käytte ulkomailla ja mitä olette ammatiltaan?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2001 viimeksi.

Rekkakuski.

Vierailija
22/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla. Käyn Suomessa ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ulkomailla (siis ei asuinmaa) käyn 10-20 kertaa vuodessa. Olen kotirouva.

Onko teillä lapsia?suhtautuuko koulu hyvin? Meidän maassamme eivät lapset saa olla pois koulusta jos ei ole lomaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilla ja vapaa-aikana ehkä noin pari kertaa vuodessa.

Työasioissa lisäksi noin pari kertaa vuodessa.

(Ruotsinlaivaristeilyjä ei lasketa. Turussa asuvana joka hemmetin työkokous ja pikkujoulu ja tuttavan synttäri on ruotsinlaivalla....)

Vierailija
24/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomilla ja vapaa-aikana ehkä noin pari kertaa vuodessa.

Työasioissa lisäksi noin pari kertaa vuodessa.

(Ruotsinlaivaristeilyjä ei lasketa. Turussa asuvana joka hemmetin työkokous ja pikkujoulu ja tuttavan synttäri on ruotsinlaivalla....)

Ai niin. Olen lääkäri.

Vierailija
25/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 kertaa, hoitoalalla olen.

Vierailija
26/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-10 kertaa, hoitoalalla olen.

Vau. . Onko sulla paljonkin lomia?

Vierailija
27/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko käynyt 10 vuotta sitten, parin tunnin huitaisu Ruotsissa, rekan kyydissä. Enkä edes astunut Ruotsin kamaralle. Joitain kertoja tein näitä reissuja, ja ehkä kerran kävin tienposkessa pissalla, että kyllä olen koskenutkin joskus ulkomaahan.

Vierailija
28/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ulkomailla. Täältä matkustamme ulkomaille ehkä 4-6 kertaa vuodessa. Olen toimistotyöntekijä, mieheni on insinööri öljyalalla.

Vierailija
29/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla käyn ulkomailla 1-3 kertaa/vuosi (appivanhemmat asuvat ulkomailla). Työn vuoksi käyn 1-4 kertaa/vuosi. Ruotsissa ja tallinnassa käyn kerran vuodessa kummassakin. Eli noin 4-10 kertaa poistun maasta vuosittain. Insinööri + tarjoilija.

Vierailija
30/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytiin kerran vuodessa jossain ulkomailla 7-14 päivän reissulla. Tavallisesti jokin vuokra-autolla-maan-ympäri-tyyppinen reissu tai kaupunkiloma. Emme oikein viihdy kuumalla rannalla löhöämässä. Nyt lapsen syntymän jälkeen olimme ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen ulkomailla.

En ole jaksanut matkustaa pikkulapsen kanssa, eikä rahaakaan ole oikein ollut, kun ensin olin itse hoitovapaalla ja kulutin sillä säästöni ja sitten mies jäi työttömäksi. Olemme sen edestä kiertäneet kotimaan lastenpaikkoja viime vuodet. Tarkoituksena olisi kyllä palata tuohon, että joka kesä lähdetään jonnekin, nyt kun lapsi on jo sen ikäinen, että jaksaa olla hereillä koko päivän ja kierrellä, ja taloudellinen tilanteemmekin on taas parempi, kun olen palannut töihin ja mieskin on taas työllistynyt.

Opettajia olemme molemmat, yhteinen bruttomme on siinä 7 000 euron kieppeillä. Siitä kun vähentää verot ja muut ja asuntolainan ja muun elämisen ja päiväkotimaksun, pitäisi saada matkatilille säästöön kolmisen tonnia vuodessa, jonka voi sitten huoleti pistää kesälomalla aina menemään.

Vierailija
31/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa vuodessa. Opettaja olen.

Vierailija
32/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olenkäynyt ulkomailla ja siitäkin on jo kolme vuotta 😁

Vierailija
33/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa, toistaiseksi 3 kk kerrallaan. Opiskelija ja eläkeläinen.

Vierailija
34/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljä vuotta sitten.

Netin kautta kaikki on heti ruudun takana, joten miksi lähteä minnekään.

Vierailija
35/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kertaa vuodessa tulee lähdettyä ulkomaille. Näissä on yleensä yksi Tallinnan reissu ja yksi Tukholma. Sitten kesällä tehdään joku pidempi lomareissu. Tänä vuonna oltiin pari viikkoa Italiassa. Lisäksi joululoman olemme viettäneet Lapissa. Kaikki kolme lastamme ovat tähän asti aina reissanneet kanssamme, mutta nyt tilanne alkaa muuttumaan. Ehkä jatkossa pystymme lähtemään pitkiksi viikonlopuiksi Keski-Eurooppaan, kun ei koko porukkaa tarvitse liikutella.

Vierailija
36/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, olen vastaava ohjaaja ja puolisoni on projektipäällikkö./35

Vierailija
37/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla. Käyn Suomessa ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ulkomailla (siis ei asuinmaa) käyn 10-20 kertaa vuodessa. Olen kotirouva.

Onko teillä lapsia?suhtautuuko koulu hyvin? Meidän maassamme eivät lapset saa olla pois koulusta jos ei ole lomaa :(

Lapset ovat jo aikuisia.

Vierailija
38/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varsinaisesti pidä ulkomaanmatkailuna jotain Tukholman-risteilyä tai kaljasatsin hakemista Tallinnasta.

Vierailija
39/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa vuodessa, olen aineenopettaja yläkoulussa.

Vierailija
40/77 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en varsinaisesti pidä ulkomaanmatkailuna jotain Tukholman-risteilyä tai kaljasatsin hakemista Tallinnasta.

En käy siellä alkoholin takia. Muuhun ulkomaan matkaan ei ole varaa.