Tapsin tinderin kautta naisen. Ja en nyt jaksa mitään hirveetä tarinaa selittää. Mutta siis kaikki meni ihan eri tavalla mitä kumpikin oli ajatellut. Meillä ei ollut kummallakaan mitään sen kummempia odotuksia. No en tiedä mitä tapahtu. Ihan kuin olisimme tunteneet jo kauan sillä juttua riitti tosi paljon. Asiat johti lopulta seksiin. Joka oli ihan tajunnan räjäyttävää. Hänkin sanoi ettei ole saaanut pitkään aikaan mitään näin hyvää. Nyt hän on poissa tai lähti stadiin kun asuu sielä. Mä oikeesti rakastuin tohon mimmiin ihan kaikella tavalla. Pelkään vaan ettei hän tunne samalla tavalla ja kaikki on ohikiitävää.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä kysy pyy pyyltä mitään rakkauteen liittyvää. Itse olin ihastunut 3v työkaveriin joka nyt lähti toiselle paikkakunnalle. Pyy pyyn mielestä ei kannata lähestyä, koska hänellä on ollut joku toinen tänä 3 v aikana. Wtf?  Olisi ollut elämäni pahin moka.

Vierailija

Minä rakastuin mieheeni kertavilkaisulla 25 vuotta sitten. Voi olla, että aloittaja on todellakin tavannut elämänsä naisen. Toivotan onnea.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat