Minkä ikäiselle ensimmäinen veitsi itä-helsingissä
Poika on nyt 13 vuotias. Aloin ton ikäsenä näillä seuduilla itsekin veistä kantamaan ja olen sitä monesti joutunut käyttämään. Minkä ikäisille te muut olette antaneet veitsen kannetavaksi.
Kommentit (9)
Itse aloin kantamaan joskus 16 vuotiaana. Ei tää lahtikaan turvallinen paikka ole.
13-vee? Auttamattomasti liian vanha oppiakseen kunnon keklutustaidot. Suosittelen kummilusikan sijasta antamaan heimopuukon jo 2kk-ikäiselle.
Sekakäyttäjän perilliselle voi perhosveitsen hommata ensimmäisen syntymäpäivän kunniaksi. Muut eivät tarvitse.
Olen Itä-Helsingin kasvatteja itse ja lapsuudessani 70- ja 80-luvuilla oli kätevää, kun puukkoja sai vielä ikäkoossa. Itsekin sain nelivuotiaani kotimaisen ikäiselleni suunnitellun puukon.
Kannattaa varmaan kysellä nettikirppiksiltä näitä laadukkaita puukkoja. Teroittamalla saa varmaan käteensopivan ja laadukkaan puukon.
Onhan semmonen hyvä olla varmuuden vuoksi
*huutonaurua* vaikkei kyllä ole naurun asia ollenkaan. oon vissiin vähän väsynyt.
Tiedätkö mitä rastilassa on käynyt kun siitä ei saa puhua? Liittyykö siihen veitsiä?
Hirveetä paskaa 0/5