Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle ensimmäinen veitsi itä-helsingissä

Vierailija
25.08.2017 |

Poika on nyt 13 vuotias. Aloin ton ikäsenä näillä seuduilla itsekin veistä kantamaan ja olen sitä monesti joutunut käyttämään. Minkä ikäisille te muut olette antaneet veitsen kannetavaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä paskaa 0/5

Vierailija
2/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin kantamaan joskus 16 vuotiaana. Ei tää lahtikaan turvallinen paikka ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vee? Auttamattomasti liian vanha oppiakseen kunnon keklutustaidot. Suosittelen kummilusikan sijasta antamaan heimopuukon jo 2kk-ikäiselle.

Vierailija
4/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakäyttäjän perilliselle voi perhosveitsen hommata ensimmäisen syntymäpäivän kunniaksi. Muut eivät tarvitse.

Vierailija
5/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Itä-Helsingin kasvatteja itse ja lapsuudessani 70- ja 80-luvuilla oli kätevää, kun puukkoja sai vielä ikäkoossa. Itsekin sain nelivuotiaani kotimaisen ikäiselleni suunnitellun puukon.

Kannattaa varmaan kysellä nettikirppiksiltä näitä laadukkaita puukkoja. Teroittamalla saa varmaan käteensopivan ja laadukkaan puukon.

Vierailija
6/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan semmonen hyvä olla varmuuden vuoksi

Vierailija
7/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurisumute ois parempi

Vierailija
8/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huutonaurua*  vaikkei kyllä ole naurun asia ollenkaan. oon vissiin vähän väsynyt.

Vierailija
9/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä rastilassa on käynyt kun siitä ei saa puhua? Liittyykö siihen veitsiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän