Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin huono ihminen, kun mielestäni on vastenmielistä, että mieheni ottaa someen itsestään selfieitä, pumppikuvia (joissa näyttää pullistunutta hauistaan) ja kuntolaitteiden/nyrkkeilysäkkien ääressä olemista?

Vierailija
25.08.2017 |

Jotenkin tuntuu, että tuo on epävarmuutta ja huomion/hyväksynnän hakemista.

Mies kohtelee minua niin hyvin, ettei kukaan ole kohdellut, mutta nuo mainitsemani touhut on alkaneet inhottaa.

Olenko jotenkin huono/ylimielinen/ilkeä ihminen, kun olen alkanut haaveilla ihan toisenlaisesta miehestä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huomion hakemistahan se juuri onkin. Minusta olisi noloa jos mieheni laittaisi kuvia siitä, kun on salilla. Tosin minä kyllä kehtaisin sille sanoa, että nyt lopettaa moisen hömpötyksen.

Mutta sinun täytyy nyt itse miettiä onko tuo kuvien laitto niin kamalaa, että haluat päättää suhteen. Jos mies kerran muuten on kunnollinen.

Vierailija
2/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli mieleen, että kenelle se haluaa niitä siellä oikein esitellä? Jollekin johon on ihastunut? Exälleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki samaa. No sitten pettikin.

Vierailija
4/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se selkeää huomionhakuisuutta. et ole mielestäni ilkeä jos et pidä siitä. Kannattaa tutkiskella mikä siinä on sun mielestä iljettävää. Minä en pitäisi myöskään jos olisi "jatkuvaa".

Vierailija
5/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja säästä minut tuollaiselta mieheltä! Olisi niin valtava turn-off, että en jatkaisi edes tapailua tuollaista harrastavan miehen kanssa. Jos tällainen tulisi kuvioihin vakavamman suhteen aikana, se olisi vähintään pitkien keskusteluiden paikka enkä takuuvarmasti tykkäilisi hänen tuollaisista jaoistaan. En ole itsekään mikään selfietykittäjä, puhumattakaan että ottaisin jotain herukuvia tai perse pitkällä huulet mutrulla kuvia. Yöh...😝

Vierailija
6/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yhtä vastenmielistä kuin kyvyttömyys kirjoittaa lyhyt ja informatiivinen otsikko, ap!

Vierailija
7/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hömö vai miksi itseään kuvaa,heteromies ei itseään kuvaa.

Vierailija
8/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika ikävää käytöstä, en ymmärrä. Vaikea ymmärtää tätä selfie-aikakautta. Vaikka punttaamassa käyn, en kehtaisi siellä alkaa ottaa selfieitä. Jumppaan mielenterveyden vuoksi enemmänkin.

Mitä niistä selfieistä tai niiden julkaisusta oikeasti itselleen saa? Kertokaa te, jotka niitä otatte ja jaatte?

Vierailija
9/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan yhtä vastenmielistä kuin kyvyttömyys kirjoittaa lyhyt ja informatiivinen otsikko, ap!

Huomasin juuri itsekin että hitto miten pitkä tuosta otsikosta tuli, kun eihän se näy edes tässä viestiketjun alussa kokonaisuudessaan. Anteeksi siitä, ei todellakaan ollut tarkoitus. Olin niin tohkeissani :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi