Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella tyhmä kysymys tamponeista

Vierailija
25.08.2017 |

Olen kyllä ihan aikuinen ihminen, mutta alkanut käyttämään tamponeja vasta hiljattain. Yleensä otan tamponin aina pois käydessäni vessassa, mutta joskus hätä yllättää vaikka tamponi olisikin aika kuiva. Tänään virittelin tamponin narua taaksepäin käydessäni pissalla ja onnistuin mielestäni pitämään sen kuivana, ainakin melkein. Kuitenkin noin puolen tunnin kuluttua tunsin kuinka tamponi alkoi "valumaan", ja kun menin vaihtamaan sen, niin huomasin, ettei se ollut puoliksikaan täynnä, mutta oli muuten kyllä märkä. Kysymys kuuluu, onko tämä normaalia, saattoiko virtsaa mennää tamponin narun kautta itse tamponiin? Vai onko minulla virtsaputkessa reikä kohtuun?? Tiedän, ihan älytön kysymys.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole reikää virtsaputkesta emättimeen, eikä varsinkaan kohtuun. Tamponia ei todellakaan työnnetä kohtuun. 0/5

Vierailija
2/2 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olis virtsaputkesta reikä emättimeen, sä haistaisit ja tuntisit sen ihan joka päivåiseesä elämässäsi. Ei taatusti tulisi yllätyksenä. On se siis sinänsä mahdollista, etenkin pihtidynnytyksissä voi tulla sellaisia vaurioita. Mutta tietäisit sen aivan taatusti.

Se tamponi on kostunut narua pitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi