Kaupan lihapullat!!!
Tiétääkö kukaan kaupan lihapullia, missä ei ole broilerinlihaa? Tuntuu, että joka LIHAruokaan tungetaan broileria lisäksi. Josjus haluaa päästä helpommalla ja ostaa eineksiä, mutta ei kiitos broilerinlihalle.
Kommentit (8)
Ne on täynnä lihaan verrattavia aineksia eli kaikkea kuvottavaa mitä kukaan ei ruokaansa laittaisi jos näkisi mimmosta on ja mistä on tehty :( Minä olen nähnyt, enkä sen jälkeen ole suuhuni laittanut.
Ite teen aina ison satsin kerralla ja pakastan. Sieltä on helppo sit ottaa omatekoisia eineksiä :) Ja pääsee joskus helpolla :)
T:toinen joka ei syö broileria
en ole löytänyt semmoista tuotetta, johon ei olisi tungettu broileria! Enkä pelkää mitään nuhia, vaan en jos haluan lihapullia, haluan lihapullia, enkä broileripullia. Joo, ja teen myös itse, mutta joskus olisi kiva päästä helpommalla...
ap
näin vaan kerran kuinka linnut teurastetaan. Riiti mulle. Vieläkun näkis possujen ja nautojen teurastukset niin oisin kasvissyöjä..
T: se toinen broileria välttävä
Joskus on aivan pakko päästä helpommalla, mutta lihapullat taidan tehdä itse tästä lähin!
ap
Siksi meillä ei syödä niitä lainkaan.
Mutta toisaalta halvemmaksi tulee itse tehtynä =) Ja kai sitten terveellisemmäksikin =)
T:3
Esim. 14% lihaa ja se muu lihaan verrattavia aineita, eli sitä kaikkea ihanaa p-----...
Eikä nuhaa ole syöätävässä lihassa...