Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyönteiskammoiset! Miten muut ihmiset suhtautuvat teihin?

Vierailija
24.08.2017 |

Minuun suhtaudutaan lähes poikkeuksetta ärtymyksellä ja kyllästyneellä "ei se mitään tee.." huokailulla. :(
Kammoksun kaikkia hyönteisiä, mutta olen opetellut hillitsemään pelkoreaktioitani, juurikin sen takia ettei kanssaihmisten tarvitse ärsyyntyä.

Minulla on vain yksi ainoa hyönteinen, jonka näkemisestä saan melkein paniikkikohtauksen:
Sudenkorento!

Onneksi noita ei niin hirveästi näy, mutta jos joudun tuollaisen kohtaamaan, meinaan oksentaa ja saada oikeasti paniikkikohtauksen. Joudun ihan tosissani juoksemaan karkuun ja alan melkein itkemään hysteerisenä. :( Minä, aikuinen ihminen. En tiedä mitä tekisin jos tuollainen pääsisi joskus kotiini sisälle, varmaan saisin sydänkohtauksen ja kuolisin.

Tiedostan, etteivät ne tee mitään tai ole vaarallisia, pelkään niitä silti aivan järjettömästi.

Tuntuu myös, että kaikilla ötököillä on joku tarve lennellä naamaani. Ihan kuin vaistoaisivat pelkoni. Nuo perhanan korennotkin tuntuvat ihan jahtaavan minua, kun koitan hysteerisenä pötkiä pakoon ja väistellä niitä. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen eräs juttu miehen kanssa, kun hän yritti joskus maannitella minua katsomaan "nättiä ja kaunista sudenkorentoa, kun se paistatteli jonkun kiven päällä"

Oikein tökki kepillä kiveä ja maannitteli, että "kato nyt, ei se minnekään tuosta lähde."

Sitten rohkaistuin ja hiivin kaikella tahdonvoimallani lähemmäs, perhanan öttiäinen sai jonkun hepulin ja sinkoutui suoraan minun olkapäähäni. :D

AP

Vierailija
2/2 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä. Ymmärtäisin tuollaisen käytöksen lapselta, mutta aikuinen ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi