Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista elämää tai millaisia saavutuksia sinä ihailet?

Vierailija
24.08.2017 |

Eli tämä tuli mieleen tuosta kiusatut-hissukat - ketjusta. Joku kirjoitti, että: "Amikseen mentyä [...] Sain ammatin ja olenkin ainoa yläasteen luokalta, jolla on perhe, joka on kihloissakin :D Eikä muuten ole mikään ruma mies, vaan kyllä nuo kiusaajat kadehtii."

Tästä itselleni tuli mieleen, että ihmisillä on hyvin erilaisia ajatuksia siitä, mikä on ns. kadehdittavaa elämää. Olen itse käynyt yliopiston ja melko korkeassa virassa. Kukaan ystävistäni (liki 30-vuotiaita) ei ole vielä saanut lapsia. Melko uuvuttavan työn ohella matkustelemme, käymme hyvissä ravintoloissa ja elämme varmaan melko pinnallistakin elämää. Osa ystävistäni haluaa olla sinkkuja ja he ovatkin työskennelleet muutamassa eri maassa ilman sitoumuksia kotimaassa. Ihailen itse urallaan menestyneitä ihmisiä, jotka silti ovat maanläheisiä. Usea ihailemani ihminen on sinkku.

Tulen pieneltä paikkakunnalta, jonne osa yläasteen opiskelukavereistani jäi käymään amiksen ja perustamaan perheen. Mielestäni on upeaa, että voi saada toimeentulon nuorena ja perustaa perheen, koska se voi olla myöhemmällä iällä yrittäville ehkä hankalaa. En silti osaisi edes kuvitella tai toivoa moista elämää itselleni tässä vaiheessa. Sitten taas oma vuosien opiskeluni yliopistossa voi kuulostaa jollekin maailman tylsimmältä ja nykyinen elämäni itsekeskeiseltä.

Mitä mieltä olet, millaista elämää sinä ihailet ja haluaisit elää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä hetkellä tärkeimpinä unelmina pidän että saisin tulevaisuudessa matkustella ja nähdä maailmaa, tutustua uusiin ihmisiin eri maista, pitää hauskaa ja ottaa rennosti!:) Tottakai myös jostain materialistisista asioista haaveilen, kuten hieno auto ja kaunis koti.

Aviomies, lapsi ja asuntolaina ehkä joskus myöhemmin jos koskaan !:D En ole sitoutuvaa tyyppiä, mutta ehkä joskus haluaisin tavata unelmien miehen ja saada lapsen rakastamani ihmisen kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla