Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos meille tulee vaimon kanssa riitaa, mä käyn salaa vääntämässä kaikki ruokapurkkien kannet tosi tiukkaan kiinni

Vierailija
24.08.2017 |

Ennen pitkään vaimon kurkkusalaatin tai majoneesin himo käy niin suureksi, että hän tulee ensin pyytämään anteeksi ja samalla pyytää avaamaan purkin kannen. Olen juonikas ja voimakas mies! 💪

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron vaimollesi että nostaa veitsellä purkin kantta niin paineet pääsee pihalle ja kansi aukeaa kuin itsestään! Sitten vaimosi etsii uuden ukkelin!

Vierailija
62/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullapas onkin Tupperwaren miehenkorvike! 😃

Hahhahhaa! Pakko oli käydä googlettamassa, että minkälainen vempain se miehenkorvike oikein on. Jaa, se olikin vain tuollainen läpyskä. Tommosen kun omistaa, niin ei tartte miestä talouteen. 😂

https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Tupperware_miehenkorvike_uusi_25359…

👍🏼 Itsenäiset naiset ei miestä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkääs arvon miestoverit nyt vaan arvata kuinka juoneja ne teitin kultelinne ovat. Nainen on aikojen saatossa sosiaalisempana puoliskona kehittynyt psykologisessa sodankäynnissä aivan toiselle tasolle kuin meidän miesten yksinkertaiset ja suoraviivaiset aivot pystyy edes käsittämään.

Jos menisit esittämään omalle kultelillesi tämän AP:n tarinan niin voin vaikka vannnoa että saat takaisin salaperäistä hymyilyä.

Eräsmies

Juuri näin.

Tämän takia oikaisenkin mutkia ja kun tulee vaimon kanssa riitaa niin ohjaan suoraan makuuhuoneeseen ja se on siinä.

Typerää alkaa purkkien kanssa touhuamaan!

Vierailija
64/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vaimosi on tyhmä, kaikkein tiukimmatkin kannet lähtee veitsellä kevyesti irti. Veitsi purkin ja kannen väliin, sit nostaa veistä että ilma pääsee sisään ja sit vaan auki.

Ei lähde, tyttöhyvä, jos purkki kansi on kiristetty miehen voimia käyttäen. Silloin sen avaamiseenkin vaaditaan miehen voimia. MacGyverointi ja Niksi-Pirkan tipsit ei auta. Täytyy olla habaa.

Kumilenkit ja -hanskat auttaa aina, sekä kosteat rätit.

Vierailija
65/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, mulla on tällainen https://www.ikiliike.com/Purkinavaaja-JarKey. Jokaisella naisella pitäisi olla. 

Vierailija
66/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkääs arvon miestoverit nyt vaan arvata kuinka juoneja ne teitin kultelinne ovat. Nainen on aikojen saatossa sosiaalisempana puoliskona kehittynyt psykologisessa sodankäynnissä aivan toiselle tasolle kuin meidän miesten yksinkertaiset ja suoraviivaiset aivot pystyy edes käsittämään.

Jos menisit esittämään omalle kultelillesi tämän AP:n tarinan niin voin vaikka vannnoa että saat takaisin salaperäistä hymyilyä.

Eräsmies

Juuri näin.

Tämän takia oikaisenkin mutkia ja kun tulee vaimon kanssa riitaa niin ohjaan suoraan makuuhuoneeseen ja se on siinä.

Typerää alkaa purkkien kanssa touhuamaan!

Joo niin varmaan. Barbaran kanssa on helppo riidellä ja se on kevyt kantaakin.

Vierailija
67/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi purkki oli viedä voiton minusta, vaikka käytin jokaisen googlaamani avaamisniksin. Lopulta miljoonan yrityksen jälkeen päätin että ne kurkut tulee ulos sieltä purkista, jollei hyvällä niin sitten pahalla, ja lähdin autotalliin purkin kanssa. Tarkoitus oli että joko hajotan kannen tai sitten purkin, mutta näin siellä hihna-avaajan( jonka nimeä en todellakaan tiennyt tai mitä sillä tehdään) ja se näytti siltä että jotain asioita sillä on tarkoitus avata.

Ja "tadaa", purkki aukesi kuin itsestään!

Vierailija
68/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesinhimossaan nainen lopulta nöyrtyy miehen edessä. Mies avaa purkin... Some weird subculture. Finns?

Vierailija
69/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkusalaatin himo?

Näinpä. Meillä taitaa olla niin päin että mä inhoan kurkkusalaattia ja miehellä on siihen himo. Avatkoon itse kurkkupurkkinsa.

Vierailija
70/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkit on helppo avata. Korkin alla on kohta, johon voi laittaa veitsen ja vääntää hieman, niin purkin saa kierrettyä helposti auki. Jos ei muuten onnistu, niin kumihanskat käteen. 

Minä huijaan miestä uskottelemalla, että hän on hyvä sängyssä. :D

Vierailija
71/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Lidlestä ostettu öljynsuodattimen avaamistyökalu jolla avaan omat säilykepurkkini koska laitan ne aina liian tiukkaan kiinni.

Vierailija
72/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olen minä joka ne purkit saa auki :D Hyvä vinkki muuten ;)

N32

Vierailija
73/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan passiivisagressiivistä. 😄 Minäkin harrastan joskus tällaista lapsellisuutta riidan aikana. Yksinkertaisin ja inhottavin on kääntää kaukosäätimen paristot väärin päin. Siinä mies sitten kiroaa kun telkka ei aukea. 😂 Tein tein tätä jo lapsena tv:tä rakastavalle isälleni.

Vierailija
74/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelisankari-kostaja

Vierailija
75/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pistän reidet tiukasti kiinni jos mies ei ole kunnolla.

Vierailija
76/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pesen vessanpöntön mun miehen hammasharjalla.

Vierailija
77/77 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas pesen vessanpöntön mun miehen hammasharjalla.

Tuo on miehen terveydelle haitallista.