Jos meille tulee vaimon kanssa riitaa, mä käyn salaa vääntämässä kaikki ruokapurkkien kannet tosi tiukkaan kiinni
Ennen pitkään vaimon kurkkusalaatin tai majoneesin himo käy niin suureksi, että hän tulee ensin pyytämään anteeksi ja samalla pyytää avaamaan purkin kannen. Olen juonikas ja voimakas mies! 💪
Kommentit (77)
Aika kehno vedätys tämä. Kun ilmatiiviin purkin on kerran avannut, ei se mene enää tiukasti kiinni. Ja saahan sen kannen helposti auki vääntämällä veitsellä tai lusikanvarrella. En tiedä mihin näin halpa vedätys pyrkii.
Kas kun et ole keksinyt ruuvata vessanpytyn kantta kiinni!
No hei, sodassa ja rakkaudessa...😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut jalopenopurkkia auki viimeksi kun meillä oli kotona riitaa. Heitin koko purkin roskiin, en olisi ikinä mennyt pyytämään mieheltä apua.
Sä olet varmasti ihana elämänkumppani.
:D
Millä tapaa tämä teki minusta huonon elämänkumppanin?
Luotan kaikessa Marttojen neuvoon: Omin käsin onneen.
Olen nykyään tyytyväinen miehetön nainen. Tuolla ne miehet oven takana parkuu, mutta noup, en huoli.
Korkin alle kun työntää veitsen tai lusikan kärjellä.Sitte kuuluu suhahdus,ja purkki aukeaa helposti.Koskaan ei ole yksikään purkki jäänyt multa avaamatta.Kaunis ajatus kylläkin ap:llä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään tyytyväinen miehetön nainen. Tuolla ne miehet oven takana parkuu, mutta noup, en huoli.
Olet tyytyväinen, mutta oletko onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi, tääl on Bon Jovi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kehno vedätys tämä. Kun ilmatiiviin purkin on kerran avannut, ei se mene enää tiukasti kiinni. Ja saahan sen kannen helposti auki vääntämällä veitsellä tai lusikanvarrella. En tiedä mihin näin halpa vedätys pyrkii.
Pyrkinee ehkä vain ihmisten hauskuuttamiseen. Sä et taida tietää siitä mitään?
Hyvä konsti. Ilmankos meille ostetaan vain näillä nykyisillä kansilla varustettuja purkkeja jotka lapsikin saa auki. Minä otan sulakkeita pois 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrkinee ehkä vain ihmisten hauskuuttamiseen. Sä et taida tietää siitä mitään?
No, jos hauskuuttaminen on sama kuin aivokuolema.
Mäpä laitan laksatiivia miehen juomaan jos riidellään ja hän päättää ruveta ryyppäämään riidan takia :)
:D
Kiitos tästä, mäkin haluan miehen, joka vääntää purkit tiukalle.
Haha, aika hyvä!
Mä jätän aina vitamiinipurkkien kannet auki ja pöydälle levälleen ettei tarvii joka kerta etsiä ja aukoa erikseen ja mies oli kerran vittuillessaan kiertänyt kaikki kiinni ja pistänyt paikoilleen <3
Tiedän kulta 😘. Aina kun näin käy, lähden shoppailemaan ja otan ihanan kasvohoidon hyvällä omallatunnolla.
Yrittäkääs arvon miestoverit nyt vaan arvata kuinka juoneja ne teitin kultelinne ovat. Nainen on aikojen saatossa sosiaalisempana puoliskona kehittynyt psykologisessa sodankäynnissä aivan toiselle tasolle kuin meidän miesten yksinkertaiset ja suoraviivaiset aivot pystyy edes käsittämään.
Jos menisit esittämään omalle kultelillesi tämän AP:n tarinan niin voin vaikka vannnoa että saat takaisin salaperäistä hymyilyä.
Eräsmies
Sun vaimosi on tyhmä, kaikkein tiukimmatkin kannet lähtee veitsellä kevyesti irti. Veitsi purkin ja kannen väliin, sit nostaa veistä että ilma pääsee sisään ja sit vaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvana olen joutunut keksimään konsteja purkkien kansien avaamiseksi, kun ei ole sitä habamiestä auttamassa nälän tullen. Vaimosikin voisi löytää vastauksen googlella.
Monen kannen saa kovempaa kiinni kuin mitä ne on "luonnollisesti".
Meillä vähän toisinpäin. Minä lakkaamatta tekemästä ruokaa. Tiedän että klisee mutta mies on ihan onnen siinä ja minä en tarvitse lämmintä ruokaa päivittäin.
Sitten kun se on pari päivää räpeltänyt jotain onnetonta menen auttamaan ja mies on kiitollinen ja pyytää anteeksi.
Tottakai me sen jälkeen puhumme siitä riidasta ja syistä ja kaikki on pahoillaan.