Jos meille tulee vaimon kanssa riitaa, mä käyn salaa vääntämässä kaikki ruokapurkkien kannet tosi tiukkaan kiinni
Ennen pitkään vaimon kurkkusalaatin tai majoneesin himo käy niin suureksi, että hän tulee ensin pyytämään anteeksi ja samalla pyytää avaamaan purkin kannen. Olen juonikas ja voimakas mies! 💪
Kommentit (77)
Oho, ja vielä älykäskin kun olet hankkinut noin avuttoman vaimon.
Hahaha oletkohan mun mies ku purkkien kannet aina niin saatanan tiukassa :DD välillä myös suihkun hana
Mä en saanut jalopenopurkkia auki viimeksi kun meillä oli kotona riitaa. Heitin koko purkin roskiin, en olisi ikinä mennyt pyytämään mieheltä apua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut jalopenopurkkia auki viimeksi kun meillä oli kotona riitaa. Heitin koko purkin roskiin, en olisi ikinä mennyt pyytämään mieheltä apua.
Minkä ihmeen takia ihmiset ovat naimisissa? Siksikö ettei lapset synny avioliiton ulkopuolella?
Yksin asuvana olen joutunut keksimään konsteja purkkien kansien avaamiseksi, kun ei ole sitä habamiestä auttamassa nälän tullen. Vaimosikin voisi löytää vastauksen googlella.
Ai. Varsinkin nuoremmissa naisissa on jotakin todella, todella pitkiä naisia, jotka vielä saliakin/fitnesstä harrastavat, eikä monella heistä miehet mitään ladonovia ole, joten eipä välttämättä sellaisissa suhteissa edes tuollainen miesten keinottelu onnistu. :)
Mullapas onkin Tupperwaren miehenkorvike! 😃
Vierailija kirjoitti:
Mullapas onkin Tupperwaren miehenkorvike! 😃
Tuollaiset kepulikonstivimpaimet täytyy varmaan jemmata siinä purkinkansien kiristelyn lomassa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ai. Varsinkin nuoremmissa naisissa on jotakin todella, todella pitkiä naisia, jotka vielä saliakin/fitnesstä harrastavat, eikä monella heistä miehet mitään ladonovia ole, joten eipä välttämättä sellaisissa suhteissa edes tuollainen miesten keinottelu onnistu. :)
Ei ne jalkaprässit puristusvoimaan vaikuta. Moni salilla käyvä nainen ei panosta voimaharjoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmasti ihana elämänkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia ihmiset ovat naimisissa? Siksikö ettei lapset synny avioliiton ulkopuolella?
Sinä olet siis sen takia, että saat kurkkupurkit auki?
Syödäänkö teillä siis pelkkiä säilykkeitä? Ja sitä majoneesia saa tuubissakin. Eiköhän se vaimo löydä kaapista tai kaupasta jotain muuta syötävää tai uuden purkin.
Kannet saa auki veitsellä, ei siihen miestä tarvita.
Perinteet kunniaan. Jos vaimo, avokki, tyttöystävä tai pelkkä pano alkaa riitelemään niin tosimies vetää kännin päälle. Kerran katsoin mielenkiinnolla koska tuolta naiselta räjähtää pää? Jostain mikä ei kiinnosta se jaksoi vaahdota useita tunteja. Melkein laatikollinen kaljaa meni siinä kuunnellessa/katsellessa.
Naisilla on suorastaan mystinen kyky saada riita mistä tahansa. En ole vuosiin edes yrittänyt ymmärtää naisia. Tyydytän ja jos ei se riitä niin valittakoon vaikka karpolle.
Ap on katsonut youtubesta sen biisonimafian tms. sketsin, ihan saman videon näin itse alkuviikosta.
Varo vaan ettei tuu lentäviä purkkeja niistä..😀