Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos meille tulee vaimon kanssa riitaa, mä käyn salaa vääntämässä kaikki ruokapurkkien kannet tosi tiukkaan kiinni

Vierailija
24.08.2017 |

Ennen pitkään vaimon kurkkusalaatin tai majoneesin himo käy niin suureksi, että hän tulee ensin pyytämään anteeksi ja samalla pyytää avaamaan purkin kannen. Olen juonikas ja voimakas mies! 💪

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettei tuu lentäviä purkkeja niistä..😀

Vierailija
2/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ja vielä älykäskin kun olet hankkinut noin avuttoman vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaa, ihana! :D 

Vierailija
4/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha oletkohan mun mies ku purkkien kannet aina niin saatanan tiukassa :DD välillä myös suihkun hana

Vierailija
5/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut jalopenopurkkia auki viimeksi kun meillä oli kotona riitaa. Heitin koko purkin roskiin, en olisi ikinä mennyt pyytämään mieheltä apua.

Vierailija
6/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
7/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut jalopenopurkkia auki viimeksi kun meillä oli kotona riitaa. Heitin koko purkin roskiin, en olisi ikinä mennyt pyytämään mieheltä apua.

Minkä ihmeen takia ihmiset ovat naimisissa? Siksikö ettei lapset synny avioliiton ulkopuolella? 

Vierailija
8/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana olen joutunut keksimään konsteja purkkien kansien avaamiseksi, kun ei ole sitä habamiestä auttamassa nälän tullen. Vaimosikin voisi löytää vastauksen googlella.

Vierailija
9/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Varsinkin nuoremmissa naisissa on jotakin todella, todella pitkiä naisia, jotka vielä saliakin/fitnesstä harrastavat, eikä monella heistä miehet mitään ladonovia ole, joten eipä välttämättä sellaisissa suhteissa edes tuollainen miesten keinottelu onnistu. :)

Vierailija
10/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapas onkin Tupperwaren miehenkorvike! 😃

Vierailija
11/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapas onkin Tupperwaren miehenkorvike! 😃

Tuollaiset kepulikonstivimpaimet täytyy varmaan jemmata siinä purkinkansien kiristelyn lomassa. 😉

Vierailija
12/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Varsinkin nuoremmissa naisissa on jotakin todella, todella pitkiä naisia, jotka vielä saliakin/fitnesstä harrastavat, eikä monella heistä miehet mitään ladonovia ole, joten eipä välttämättä sellaisissa suhteissa edes tuollainen miesten keinottelu onnistu. :)

Ei ne jalkaprässit puristusvoimaan vaikuta. Moni salilla käyvä nainen ei panosta voimaharjoitteluun.

Vierailija
13/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet varmasti ihana elämänkumppani.

Vierailija
14/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia ihmiset ovat naimisissa? Siksikö ettei lapset synny avioliiton ulkopuolella? 

Sinä olet siis sen takia, että saat kurkkupurkit auki?

Vierailija
15/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄+++

Vierailija
16/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödäänkö teillä siis pelkkiä säilykkeitä? Ja sitä majoneesia saa tuubissakin. Eiköhän se vaimo löydä kaapista tai kaupasta jotain muuta syötävää tai uuden purkin.

Vierailija
17/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannet saa auki veitsellä, ei siihen miestä tarvita.

Vierailija
18/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteet kunniaan. Jos vaimo, avokki, tyttöystävä tai pelkkä pano alkaa riitelemään niin tosimies vetää kännin päälle. Kerran katsoin mielenkiinnolla koska tuolta naiselta räjähtää pää? Jostain mikä ei kiinnosta se jaksoi vaahdota useita tunteja. Melkein laatikollinen kaljaa meni siinä kuunnellessa/katsellessa.

Naisilla on suorastaan mystinen kyky saada riita mistä tahansa. En ole vuosiin edes yrittänyt ymmärtää naisia. Tyydytän ja jos ei se riitä niin valittakoon vaikka karpolle.

Vierailija
19/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä 😂

Vierailija
20/77 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut youtubesta sen biisonimafian tms. sketsin, ihan saman videon näin itse alkuviikosta.