Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?

Vierailija
24.08.2017 |

Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.

Tämä oli tietysti valetta

Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt kuin hepeneissä

Tulin suihkusta eli pyyhe on ympärilläni.

Vierailija
182/201 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit reitesi..

Stay- up ylle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana auttamassa silloista tyttöystävääni osa-aikaisissa siivoustöissä jossain konttorissa. Kun työt oli tehty, sain avustani "palkaksi" pillua konttorin sohvalla takaapäin. Naureskelimme että toivittavasti ei ole valvontakameroita. Oli niin ihana nainen että vein myöhemmin vihille ja yhä ollaan yhdessä :)

Vierailija
184/201 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana auttamassa silloista tyttöystävääni osa-aikaisissa siivoustöissä jossain konttorissa. Kun työt oli tehty, sain avustani "palkaksi" pillua konttorin sohvalla takaapäin. Naureskelimme että toivittavasti ei ole valvontakameroita. Oli niin ihana nainen että vein myöhemmin vihille ja yhä ollaan yhdessä :)

Tuollaisella palkalla voisi itsekin auttaa konttorin siivouksessa!

Vierailija
185/201 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä. Vaimoa tuli pantua useita kertoja kun oltiin molemmat etätöissä Teams-palavereiden välissä keskellä päivää. Toivottavasti ei jääneet mikrofonit tai kamerat kummallakaan auki :)

Vierailija
186/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla paikallisessa tehtaassa töissä. Siellä oli itseäni vanhempi nainen (naimisissa toki) kenen kanssa paneskeltiin iltavuorossa vaikka missä. Taukohuoneen pöydällä, WC:ssä, jne

Oli aika hauskaa kun siinä koko ajan oli se jännitysmomentti, että tuleeko joku muu paikalle

No suhde päättyi kun vaihdoin työpaikkaa. Olihan se toki aika "shokki" kuulla että en ollut ainoa ketä tämä rva paneskeli :D 

Loogistahan se tietty oli. Tuskin minussa mitään erikoisempaa oli, mimmi vaan tykkäsi paneskella

Vierailija
187/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen osannut pelata korttinsa oikein!

Vierailija
188/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen siivoja olisi mukava itsekin saada :)

Vierailija
189/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku reilu 10 vuotta sitten, tultiin illalla toimistolle yhden miehen ja mun naispuolisen kaverin kanssa. Kolmenkimppaa neuvotteluhuoneessa ison pöydän päällä. Olihan tuokin kokemus. :D

N38

Vierailija
190/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useampikin kerta. Etenkin kesäöinä on toimistolla ollut yllättävää taukotilan käyttöä vkl öinä. Yllättävän mielenkiintoista on muuten varattujen perheenäitien tai uranaisten mielestä keskellä yötä lähteä tutustumaan toimiston taukotilaan. Tutkimusperäiseesti todettua, että kesämekkoiset  ottavat mielusti suihin, jakkupukuiset jakavat peppua

Vierailija
191/201 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, useampikin kerta. Etenkin kesäöinä on toimistolla ollut yllättävää taukotilan käyttöä vkl öinä. Yllättävän mielenkiintoista on muuten varattujen perheenäitien tai uranaisten mielestä keskellä yötä lähteä tutustumaan toimiston taukotilaan. Tutkimusperäiseesti todettua, että kesämekkoiset  ottavat mielusti suihin, jakkupukuiset jakavat peppua

Ketä kiinnostaa kesäöisin maleksia työpaikalla

Vierailija
192/201 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
193/201 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko panna paljaalla? Varmaan firman sohva tahriintunut noissa hommissa :)

Vierailija
194/201 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kyllä. Vaimoa tuli pantua useita kertoja kun oltiin molemmat etätöissä Teams-palavereiden välissä keskellä päivää. Toivottavasti ei jääneet mikrofonit tai kamerat kummallakaan auki :)

Tulee tehtyä samaa. Etätyöt ovat parasta ikinä ja akti keskellä päivää on se kilpailukykyhyppy mikä lisää työtehoa!

Vierailija
195/201 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikan kuntosalin unisex-sauna katsotaan työpaikaksi niin sitten olen! Noin 15v sitten työskentelin Pääesikunnassa ja kävimme naispuolisen kollegan kanssa työpäivän päätteeksi pääesikunnan kuntosalilla. Pientä sutinaa oli välillämme, joka tämän episodin jälkeen kehittyi muutaman vuoden kestäneeksi suhteeksi.

Treenin jälkeen sauna, Sauna oli unisex ja istuessani lauteilla tuli tämä kollega myös saunaan. Molemmilla pyyhkeet ympärillä. "Jostain syystä" pyyhkeeni alkoi muodostamaan telttaa, jonka tämä naiskollegani tietysti huomasi. Hän siirtyi viereeni ja otti aloitteen, raotti pyyhettäni ja päästi kaluni vapauteen ja kysyi saako sitä maistaa...

Loppu on historiaa eli pian hän istui syliini ja ratsasti nautintoon. Toistimme tämän muutaman kerran ja molemmat tunnusti, että kiinnijäämisen riski kiihotti. Tosin kiinni emme jääneet koskaan.

Vierailija
196/201 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lukiolaisena olin siivoushommissa vanhainkodilla ja amispoikaystäväni kävi kesäduuninsa ruokapaussilla meikäläistä ja mun suloista tytön varttani katsomassa ja hoitelemassa paikan tilavassa pyörätuolivessassa. Pikaisia oli panot. Tosin silloin nautinnon täyttymys oli niin suurta ja nopeatempoista panoa kesti vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin, etteipä tuo niin haitannut päinvastoin niitä hetkiä odotti pimppi ihan kosteana jo ajatuksesta. Duunailepa siinä sitten kun mielessä oli vaan se yks niin tajuttoman himokas teinisälli, joka saapui niin kuin prinssi uljas mua katsomaan. Tämmösiä ajatuksia mä virittelin kaiken aikaa.

Jotekin tuntuu että meidän kohtaamiset oli muiden tiedossa, mutta kukaan ei silloin puuttunut kunhan vaan työt tuli tehtyä.

Vierailija
197/201 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereissa kiehtoo juurikin se että tiedät heistä osan ja tiedät kenen kans on mukavaa tehdä töitä ja kellä hy huumorintaju. Iso työpaikka on paras paikka etsiä kumppania ja vaikka vakipanoa jos siihen menee kunhan ei ole liian lähekkäin asemat. Monta naista olen löytänyt autonkuljettajana kun toimitin tavaraa eri paikkoihin ja autoin kuormien purussa jne. Naiset jos on eri firmassa ja puolella mutta tapaa töissä niin paras. Tykkään mielummin tutustua ihmisiin tuttujen kautta entä baarissa jne. En ole ikinä tykännyt baarissa tuntemattomiin tutustumisesta

M35

Vierailija
198/201 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko panna paljaalla? Varmaan firman sohva tahriintunut noissa hommissa :)

Kumia piti käyttää. Nykyisin antaa paljaalla :)

Vierailija
199/201 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, oliko välillä muitakin apulaisia auttamassa siivoushommissa? Tuolla "palkalla" olisi varmasti riittänyt halukkaita :)

Vierailija
200/201 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan erään tehtaan kylmäkaapissa. Kulli seisoi kuin jääpuikko ja tytöllä nännit nöpöttivät ihan jo kylmyydestäkin johtuen kivikovina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän