Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?
Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.
Tämä oli tietysti valetta
Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon. Töissä työkaverin kans. Ja sen kotona. Oli ihanan kiihkeää.
mistä homma lähti ekan kerran ja panitteko töissä ensin ??
Ihan vahingossa. Molemmin puolista kiusoittelua monta viikkoa. Mun puolelta leikillä mut jossain välissä selvisi että mies olikin muhun oikeasti ihan himona. Samalla se kävi rohkeemmaks kosketteluissa ym. Si kerran oltiin taas siinä tilanteessa ja oltiin molemmat ihan kiimassa ja mentiin yhtäkkiä rajan yli ku ei voitukaan enää hillitä. Siinä suudelmiin ja oltiin toistemme kimpussa ja yhtäkkiä se alko laskee mun housuja enkä siinäkä pitäny vielä toteuta aattelin et kohta lopetetaan mutta ei se tapahtui. Että juuri siellä töissä asukashuoneessa pantiin takaapäin sänkyä vasten järjettömän kiiman ja myös pelon vallassa että tuleeko joku kun ovi ei ollu edes lukossa. Arvata saattaa että pano oli yhtä nopeasti ohi kun alkoikaan.
Vierailija kirjoitti:
N 32 kirjoitti:
Eka kesätyöpaikka 19 vuotiaana tuli sillä kun suostuin ottamaan pomolta suihin. Sain paremman palkan, kun suostuin seksiin aina kun hän halusi. Ylityöt oli varma viesti siitä että herra haluaa seksiä, hän vei ja minä vikisin. Vieläkin muistelen lämmöllä niitä hetkiä hänen kanssaan
parempaa palkkaa suihinotolla ja naiset sanoo että miehillä on niin helppoa... eipä ole mahdollista reittä pitkin menestyä
Vai ettei ole miehille mahdollista reittä pitkin menestyä... Ei pidä paikkaansa. Jos miehellä ainakin ulkoiset avut kunnossa niin löytyy mahdollisuuksia jos sellainen pomo sattuu kohdalle. Tiedossani on tapauksia joissa sekä nais- että miespomot yrittäneet hyödyntää salskeita usein nuoria miesalaisiaan "silleesti", joskus onnistuen, ei tietenkään pääsääntöisesti. Alainenkin voi tietty olla aloitteellinen.
Tunnelma tiivistyi entisessä työpaikassa jäätyäni illalla kahden vanhemman työtoverin kanssa viimeistelemään yhteistä työtehtävää. Tilanne eteni perinteisesti neuvotteluhuoneen pöydälle, jossa sain ihanan pitkään suuseksiä ja sen päälle vielä muuten niin hellältä mieheltä oikein kunnon rivakan panon. Mies vaan naurahti kun yritin vielä pöydän reunalle asettuneena selittää, että en ollut ehtinyt käydä pesulla. Seksi jäi yhteen kertaan, sillä mies oli varattu ja vaihdoin pian tapahtuneen jälkeen toiseen työpaikkaan.
En suoraan työpaikalla ole nainut mutta työmatkoilla kyllä. Työmatkoilla sitä vaan päätyy helpommin seksiin kun majoittuu sen mukavan tutun työkaverin kanssa kenen kanssa saattaa olla jo flirttiäkin ennestään. Työstressi ja muut paineet herättää mulla usein halua mikä on aika ristiriitaista. Usein on otettu viiniä päivän pääteeksi kera hyvän keskustelun ja myöhemmin on kollegan spermaa saanut valutella nukkumaan alkaessa
N42
Olinkin kertonut tähän ketjuun jo aiemmasta kokemuksestani, mutta nyt on mies vaihtunut ja uudet kokemukset.
Toisella toimipisteellä työskentelevä mies oli heinäkuussa käymässä meidän työpisteellä. Oli siis tullut kaupunkiin tarkoituksena jäädä siitä viettämään tänne viikonloppua paikallisten tuttaviensa kanssa ja tuli tekemään työpäivän meidän toimistolle. Oli lomakausi ja toimistolla tosi hiljaista. Kaikki muut poistuivat jo puolen päivän jälkeen ja me jäimme kaksin toimistolle.
Juttu luisti hyvin ja varsin pian kumpikaan ei saanut enää tehtyä töitä, vaan keskityttiin vain juttelemaan. Avattiin yksi henkilöstöpäivistä jäänyt skumppapullo ja jotenkin asia vaan johti toiseen ja vietettiin siellä toimistolla sellainen neljän tunnin panosessosio. Tehtiin vaikka mitä ja sain elämäni parhaat kyydit. Eipä ole koskaan ennen toisen kanssa kohdannut kemiat noin hyvin.
Vastavuoroisuuden nimissä kävin panettamassa itseäni myös hänen toimistollaan viikkoa myöhemmin.
Omalla työpöydälläni olen hoidellut kaksikin kertaa silloista businesskontrolleria takaa päin.
Ovi ei ollut lukossa joten kuka tahansa olisi voinut tulla huoneeseen. Ei kuitenkaan onneksi tullut.
Työpaikassa oli noin 200 työntekijää joten ihan pieni firma se ei ollut.
Sen verran voin paljastaa että asuin ja asun edelleen tuon naisen kanssa.
Silloin satuttiin olemaan samassa työpaikassa töissä.
Telakalla rakeinta olevan laivan hytissä. Nais pomoa. Oli sisuatus yhtiön valkokypäräinen. Takaapäin ikkunaa vasten. Otettiin urakan aikana muutama kerran uusinta. Ja joskus muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Telakalla rakeinta olevan laivan hytissä. Nais pomoa. Oli sisuatus yhtiön valkokypäräinen. Takaapäin ikkunaa vasten. Otettiin urakan aikana muutama kerran uusinta. Ja joskus muulloinkin.
Oliko Niina?
Useamman kerran olen maannut nuoren komean työkaverini alla toimiston invavessan lattialla. Hän dominoi mua suvereenisti. Kiihkeää pikaseksiä mun housut roikkuu nilkassa ja mies kiinni päälläni. Samantien hän kellistää mut nopeasti alleen. Emme pysty hillitsemään himojamme ollenkaan. Olen niin ihastunut ja ihmeissäni näin nelikymppisenä, ei niin tyttösenä enää, kuinka paljon tuo nuori mies haluaa mua. Kuinka hän näyttää sen! Olen kuin nuori uudestaan. Ahhh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Niina?
Ei todellakaan
Hoitoalalla yleistä. Joskus aikanaan yövuorossa nussin tulee vaimoa takaapäin kanslian pöytää vasten.
Nyt vuosikymmeniä myöhemmin vaimo on seksileikkiemme aikana kertonut nussineensa työkaverin kanssa. Viikonloput hiljaisia ja aamuvuoron aikana menevät tyhjään huoneeseen.
Vaikka kyseessä pikapano on nuolettanut pillun ennen panoa. Pikkuhousut jättää valmiiksi pois. Tätä on tehty aina kun mahdollista.
Myös ottanut työkaverilta suihin..
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran olen maannut nuoren komean työkaverini alla toimiston invavessan lattialla. Hän dominoi mua suvereenisti. Kiihkeää pikaseksiä mun housut roikkuu nilkassa ja mies kiinni päälläni. Samantien hän kellistää mut nopeasti alleen. Emme pysty hillitsemään himojamme ollenkaan. Olen niin ihastunut ja ihmeissäni näin nelikymppisenä, ei niin tyttösenä enää, kuinka paljon tuo nuori mies haluaa mua. Kuinka hän näyttää sen! Olen kuin nuori uudestaan. Ahhh....
mistä tuo homma sai alkunsa ensimmäisen kerran kun päädyitte ? viettelikö mies vai teitkö rohkeasti aloitteen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä tuo homma sai alkunsa ensimmäisen kerran kun päädyitte ? viettelikö mies vai teitkö rohkeasti aloitteen ?
Mies vietteli. Hän muistutti kovin paljon teiniaikojen poikaystävääni siinä, että ei peitellyt mitenkään halujaan mua kohtaan. Aluksi olin hämmentynyt, sitten kiihotuin aivan mahdottomasti kun hän esimerkiksi suuteli todella nälkäisesti näykkien ekasta suukosta alkaen ja kosketteli ihanan kiusoittelevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vietteli. Hän muistutti kovin paljon teiniaikojen poikaystävääni siinä, että ei peitellyt mitenkään halujaan mua kohtaan. Aluksi olin hämmentynyt, sitten kiihotuin aivan mahdottomasti kun hän esimerkiksi suuteli todella nälkäisesti näykkien ekasta suukosta alkaen ja kosketteli ihanan kiusoittelevasti.
Kaikki alkoi siitä, että teimme erästä projektia yhdessä. Hän oli alussa firman ulkopuolinen, mutta myöhemmin yhteinen aikamme kasvoi kun hänet otettiin meidän kirjoihin. Alusta asti hän flirttaili ja parissa päivässä olin korvia myöten rakastunut. Olen yhä. Voi elämä! Hän on vasta 23 v. Itse olen täyttänyt 43.
Firman yhtä sihteeriä aikoinaan hänen aloitteestaan. Otti jossain bileissä multa vessassa suihin
ja sitten toisista bileistä hänen luokseen jatkamaan...
Ylitöissä suuseksiä, päiväpano ruokatunnilla ja työmatkalla sama huone. Paras oli kuuskymppinen nainen joka jäänyt jo eläkkeelle. Uskomattoman hyvä suihinottaja ja sai panna joka reikään. Niin ja kotona etätöissä kun penskat on koulussa
En itse mutta akka on nussinut työkaverinsa kanssa työpaikkansa siivouskomerossa.
Onko muuten seksi työpaikalla varotus / irtisanomisperuste ? Ymmärtääkseni samalla tasolla olevat alaiset saa paneskella mutta esihenkilön ja alaisen välillä näin ei saa olla. En tosin tiedä vapaa-ajalla koska sehän on omaa aikaa. Monella alalla kyllä vapaapäivinä paneskelee esihenkilötkin
Olen kyllä, kahdenkin eri kollegan kanssa.
mistä homma lähti ekan kerran ja panitteko töissä ensin ??