Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?

Vierailija
24.08.2017 |

Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.

Tämä oli tietysti valetta

Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monen naisen kanssa. Toki eri kerroilla. 

Kaikki ovat olleet varattuja tahoillaan, minäkin. 

Nykyään kaduttaa, mitä on tullut touhuttua. No, olihan se toki kivaa ja jännää. Enää en kuitenkaan sellaista tee. 

-mies

Vierailija
162/176 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitöissä suuseksiä, päiväpano ruokatunnilla ja työmatkalla sama huone. Paras oli kuuskymppinen nainen joka jäänyt jo eläkkeelle. Uskomattoman hyvä suihinottaja ja sai panna joka reikään. Niin ja kotona etätöissä kun penskat on koulussa

miten ne ylityöt suuseksiin johti ? itseä kyllä kiihottaa tuollainen pikainen seksisessio työpäivän lomassa tauolla jossain komerossa tai vessassa nopeaa työkaverin kanssa. Mulla on kyllä nyt todella himottava uusi sihteeri töissä kenen kanssa silmäpeliä ja toivon että jonain päivänä päädytään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekan hytti lasketaan kai työpaikaksi? Kaikkien seurustelukumppaneiden kanssa on tullut heilutettua hyttiä. 

Vierailija
164/176 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiäsi nussin eräänä talvena

Vierailija
165/176 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toimistoni on rauhallinen, oven saa lukkoon, ja viikonloppuisin talossa ei ole ketään. Huoneessa on sohva, jolla olen pitänyt vuosien varrella hauskaa kolmen rouvan kanssa.

Vierailija
166/176 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussattu on ja pientä käsipeliä ollut työkaverin kanssa mutta ei seksiin asti. Kertokaa lisää syntikokemuksia 

Vierailija
167/176 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Toimistoni on rauhallinen, oven saa lukkoon, ja viikonloppuisin talossa ei ole ketään. Huoneessa on sohva, jolla olen pitänyt vuosien varrella hauskaa kolmen rouvan kanssa.

Onko naiset olleet asiakkaita vai kumppaneita?? Uskomaton kiihottava lataus on aina kun työkaverin kanssa yllättäen asiat johtaa seksiin. Kumppanin kanssa siinä ei niin ihneellistä ole

Vierailija
168/176 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikoinani firman illallistapahtumassa oli mukana lakinainen joka oli ihan ok  ja tanssittelin sitä illan ja sitten viemään pomoa ja sitä sen luokse ja illasta sit piti kiikuttaa se naikkonen sen hotelliin jossa sain suuhoitoa ja sen jälkeen karvasta pillua  aamulla se oli vähän hiljanen kun näin sen firman käytävällä mutta vähänt välitin kun kassit oli tyhjät

Vierailija
169/176 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Turun kaupunginsairaalassa?

Vierailija
170/176 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä mutta yksi rääväsuinen mukava kollega vanhempi nainen otti suihin kun oltiin kahvilaa valvomassa

Vierailija
171/176 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme opettajia samassa koulussa. Ensin harrastimme seksiä koulussa työpäivän jälkeen, sitten hänen luona..

Vierailija
172/176 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä Nyrkki Kyllikin kanssa töissä. Aaah ihanaa.  Ei kulu omat vessapaperit vaan firman piikkiin. 

Vierailija
173/176 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailua kyllä, naisten kenkiin. Ihana nuuskia hikistä toimistotossua ja sitten runkata niihin. Seuraavana päivänä kiihottava nähdä ne kengät omistajan jaloissa.

Vierailija
174/176 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vanhempi varattu ihastui muhun ja ensin vain salaa juteltiin, suudeltiin ja pikku hiljaa edettiin muuhun.

Ainoa mahdollisuus oli työpaikalla ja onneksi sieltä löytyi sopiva rauhallinen paikka meille.

Oli ihanaa, mutta loppui, kun määräaikainen työni päättyi.

Vieläkin muistelen haikeudella

Vierailija
175/176 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vanhempi varattu ihastui muhun ja ensin vain salaa juteltiin, suudeltiin ja pikku hiljaa edettiin muuhun.

Ainoa mahdollisuus oli työpaikalla ja onneksi sieltä löytyi sopiva rauhallinen paikka meille.

Oli ihanaa, mutta loppui, kun määräaikainen työni päättyi.

Vieläkin muistelen haikeudella

Voittehan te miehet jatkaa tapailuanne vaikka johonkin yhteiseen urheiluharrastukseen verhottuna

Vierailija
176/176 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aikoinaan harrastettua seksiä työpaikan pommisuojassa, joka oli arkistovarastona, yhden naiskollegan kanssa. Molemmat oltiin varattuja.

Homma lähti liikkeelle Skype viestittelystä, joka muuttui pikkuhiljaa rohkeammaksi ja rohkeammaksi. Parin kuukauden viestittelyn jälkeen päädyttiin yhtenä iltapäivänä pommisuojaan. Parilla ekalla kerralla homma jäi kiihkeään suuteluun, ja tissien hyväilyyn ja imemiseen. Molemmilla tuli aina siinä vaiheessa stoppi.

Muutaman kerran jälkeen käveltiin taas yhtenä iltapäivänä peräkkäin pommariin. Molemmilla oli posket punaiset kiihkosta ja nainen oli ottanut liivit pois paidan alta. Alettiin saman tien suudella kiihkeesti kun päästiin hyllyjen väliin. Mä nostin paidan ylös ja aloin imeä tissejä. Nainen huohotti ja näki että se käy ihan kuumana. Sitten se avasi farkut, veti housut ja pikkarit alas, kääntyi selin muhun, kumartui eteenpäin ja sanoi Nyt kyl panet mua!. No minähän panin. Varmaan yksi kiihkeimpiä panoja omassa elämässä. Nainen oli ihan märkä ja molemmat tultiin aika nopeasti.

Näitä pommarivierailuja jatkui sitten jonkun aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi