Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?
Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.
Tämä oli tietysti valetta
Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?
Kommentit (176)
Raksa alalla. Töissä yhdellä ja samalla työmaalla kokoajan. Taukohuoneessa ja vessassa tulee välillä touhuttua tietyn työkaverin kanssa. Vaimo kotona ei tiedä.
Raksa-alalla? Prkl ilmanko urakat kusee ja viivästyssakot paukkuu kun homot heiluu työmaalla
Minä olen töisä viemärin avaajana. Naiset on aina ihan kuumana kun tulen käymään..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töisä viemärin avaajana. Naiset on aina ihan kuumana kun tulen käymään..
Herra Muscle, oletko se sinä?
Mä oon. Töissä työkaverin kans. Ja sen kotona. Oli ihanan kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
Raksa-alalla? Prkl ilmanko urakat kusee ja viivästyssakot paukkuu kun homot heiluu työmaalla
ihan nuori nainen kyseessä meidän uusimpia työntekijöitä :). Silmäpeliä ollut pitkän aikaa
Päivittäistavarakaupassa olen heviosastolla töissä. Aika usein tulee ruiskittua spermat hedelmien päälle. Samoin jos olen lihatiskillä niin valmisruokiin ja kalansuihin tulee runkattua.
Nuoruusvuosina kollegan kanssa pitkä sivusuhde, joka osin alkoi nuoruusvuosina. Molemmat naimisissa, lapsia, talot, velkaa, yhteistä avioelämää jne. Kävi vaikeaksi, vaikka viime vaiheessa viikottain tehtiin yhdessä töitä tunnin verran - ja sitten seksiä työhuoneeni sohvalla kesken työpäivää. Piti valita erotako vai ei; kumpikaan ei halunnut eroa. Niinpä vähitellen hidasteltiin ja lopetettiin. - Kauniita muistoja, huono omatunto ajoin vieläkin vuosikymmenien jälkeen. Mutta kun ikääntyessä uni ajoin huonoa, muistelu siitä mitä intiimiä tuli tehtyä tuo unen takaisin.
Olin siirtynyt työhommissa uuteen ryhmään. Viereisessä huoneessa istui ikäiseni nainen, joka opasti uusissa tehtävissäni. Olimme paljon keskenämme työhommien johdosta. Tuli muutakin puhuttua. Sanoin kerran, että menisimme ottaa parit kaljat läheiseen ravintolaan työpäivän jälkeen. Näin teimmekin. Vastakkain istuessamme alkoi tuntua, että meillähän synkkaa. Nainen sanoi yllättäen, että lähdetään panolle tyopaikalle. Meillä kummallakin oli sinne avaimet. Paikalla ei ollut enää ketään ja kaikki valot oli sammutettu, joitakin postumisvaloja lukuunottamatta. Hän tiesi, että siellä oli äänieristetty koppi mittauksia varten. Siinä oli vain pieni ikkuna oven lisäksi. Lattia oli pehmustettu, tuoli ja jotakin muutakin irtopehmikettä. Kummallakin oli halut parhaimmillaan. Vähän pussailua ja hyväilyä. Vaatteet pikavauhtia pois ja aloimme touhun. Kesken kaiken kopin pikkuikkunan kautta tuli valoa. Vartija liikkui taskulampun kanssa. Odotimme, että lähtisi pois. Ei lähtenyt, vaan tutki taskulampun avulla kopin ikkunasta koppia. Oli naisvartija. Olimme alasti pitkällämme, mulla jo kalu puoli lerpahtaneena. Vartija häipyi. Emme oikein tienneet, mitä nyt tapahtuu. Katsoimme kuitenkin parhaaksi häipyä. Itseäni vähän harmitti, että en ehtinyt lastia edes purkaa. Myöhemminkään ei kuulunut mitään tästä.
Jäi epäselväksi raportoiko vartija tästä johonkin vai katsoiko vain, että ei ollut tapahtunut mitään hälyttävää. Niin, työpaikallammehan me itse asiassa olimme eikä siinä ollut mitään rajoitteita, milloin siellä saattoi olla. Tämän työkaverini kanssa otettiin homma uusiksi muutaman päivän päästä turvallisemmassa paikassa.
Voi kun tietäisitte kuinka ihanaa naisten välistä juttua on hoitajien kesken<3
Kyllä kiksauttelut kielletyt kesken päivää antaa moneksi päiväksi valtavasti voimaa työhön
Eka kesätyöpaikka 19 vuotiaana tuli sillä kun suostuin ottamaan pomolta suihin. Sain paremman palkan, kun suostuin seksiin aina kun hän halusi. Ylityöt oli varma viesti siitä että herra haluaa seksiä, hän vei ja minä vikisin. Vieläkin muistelen lämmöllä niitä hetkiä hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen muutaman kerran saman viehkeän työkaverin kanssa. Suhde kuivui sittemmin kasaan. Seksiä ja suikkaria...
miten saitte homman alulle ?? miten saan työkaverin iskettyä ?
N 32 kirjoitti:
Eka kesätyöpaikka 19 vuotiaana tuli sillä kun suostuin ottamaan pomolta suihin. Sain paremman palkan, kun suostuin seksiin aina kun hän halusi. Ylityöt oli varma viesti siitä että herra haluaa seksiä, hän vei ja minä vikisin. Vieläkin muistelen lämmöllä niitä hetkiä hänen kanssaan
parempaa palkkaa suihinotolla ja naiset sanoo että miehillä on niin helppoa... eipä ole mahdollista reittä pitkin menestyä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kahdella työpaikalla. Työkaverin kanssa.
mistä noi jutut on saaneet alkunsa ? mulla on kuuma työkaveri uusi ja haluaisin että hän ottaisi minut varastossa
Mikähän mahtaa olla että eilinen tarinani jossa kerroin harrastaneeni seksiä avovaimoni kanssa silloin kun olimme samassa työpaikassa on nyt poistettu? Eikö ole sallittu kertoa tositarinaa siitä kun harrastaa seksiä oman kumppaninsa kanssa vaan pitää keksiä joku kuviteltu tarina missä muitta mutkitta mennään ensimmäisenä työpäivänä harrastamaan seksiä joko toimitusjohtajan kanssa tai vähintään hänen sihteerinsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos seksiä räntäsateessa. Ulkotöissä työpaikalla puuhailu ei ihan toimi. :D
Kyllä sitä aina löytyy hiljaisempi nurkka tai vessä jossa kätevä pikaisesti takaapäin naida. Ei mene pitkään kun kunnolla haluttaa :)
Vessa toimii hyvin spontaaniin yllättävään pikaseksiin. Pitäisi saada vaan tuo uusi kuuma työkaveri lämpiämään :)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä parikin kivaa muistoa. Tämä ehkä kiihkein:
Toimin muotialalla ja meillä aina välillä jotain iltamenoja töpaikalla. Erään työpäivän päätteeksi vaihtelin omassa työhuoneessa taas jotain mekkoa ylle ja pujottelin juuri sukkia jalkaan, kun miespuolinen kollega tärähti ovesta koputtelematta jotain työasiaa vielä toimittamaan.
Katseli sellainen kiilto silmissään sääriäni ja vyötäröllä olevaa mekkoani ettei jäänyt pelin henki epäselväksi. Itselläni taisi olla sopiva aika kierrosta ja järki sumeni täysin... Panimme siinä työpöytääni vasten ja sain oikein kunnolla miestä. Kiva oli siinä illalla hykerrellä vieraitten keskellä hiljalleen sperman valuessa pikkareihin. Mieskin sai kyytiä vielä kotona, kun kiihotti edelleen tapahtunut.
Ihanan spontaani pikapano :)) kertokaa lisää
Onko sesonkitöissä työntekijöiden kesken enemmän seksiä suuntaan ja toiseen kun sellaista kuullut?? Jengiä tulee ainakin kauempaankin töihin
Työkaveria pannut kyllä mutta en kyseisellä työpaikalla vaan toisessa paikassa. Ihanan kiihottavan kiellettyä pujahtaa komeroon tai autossa pikaiset työpaikan pihalla