Oletko harrastanut seksiä työpaikalla?
Harrastin seksiä asiakkaan kanssa. Olin juuri laittamassa ovia kiinni Ja lähdössä kun sisään sujahti nainen. En voinut jättää häntä pulaan vaan päätin 'pelastaa' hänet ja antaa hänen tehdä ostoksensa. Meillä synkkasi heti, ja leikilläni hoputin häntä jne. Ulkona satoi ja kysyin olisko hän halunnut teetä tai jotain, sillä itse jään vielä hetkeksi odottelemaan sateen lakkaamista. Hän suostui. Tunti vierähti leikiten. Menin käymään vessassa ja kun palasin, hän odotti minua käytävällä. Tuijotimme hetken toisiamme. Suutelimme ja horjahtelimme pitkin käytävää ja päädyimme takahuoneeseen jossa harrastimme seksiä.
Tämä oli tietysti valetta
Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikalla?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla aika vilpoisat oltavat, jos tuollaista yrittäisi :D Eli en ole. t. kylmäkkö
No mutta jos seksiä harrastaisit työaikana niin kylmäkkö muuttuisi nopsaan KUUMAKOKSI!"
Joskus useampaan otteeseen työhuoneessa puhelinseksiä...siitä on tosin aikaa yli 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen useammassakin eri työpaikassa.
Viimeisin kerta oli, kun irtisanouduin silloiselta työpaikaltani. Olin jäänyt vielä ylitöihin, kun halusin saada tietyt työt vielä tehtyä. Myös miespuolinen kollegani oli jäänyt ylitöihin. Meillä oli synkannyt aina hyvin. Päädyimme harrastamaan seksiä erään kollegan, jota kumpikin inhosimme, työpöydälle. Tämän jälkeen korkkasimme yhden toimitusjohtajan joululahjakonjakeista ja panimme vielä kyseisen tj:nkin pöydällä.
Nykyisessä työpaikassani olen vasta masturboinut, lukuisia kertoja tosin. Tarkoituksenani on kuitenkin jossain kohtaa salakuljettaa miesystäväni työmaalle ja harrastaa hänen kanssaan seksiä siellä. Työpaikalla paneminen on kivaa.
Huippu! Tässä oikea tapa viettää viimeistä työpäivää ja muutenkin tällaisella asenteella olevat kollegat pistää suomen nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos seksiä räntäsateessa. Ulkotöissä työpaikalla puuhailu ei ihan toimi. :D
Kyllä sitä aina löytyy hiljaisempi nurkka tai vessä jossa kätevä pikaisesti takaapäin naida. Ei mene pitkään kun kunnolla haluttaa :)
Kyllä olen muutaman kerran saman viehkeän työkaverin kanssa. Suhde kuivui sittemmin kasaan. Seksiä ja suikkaria...
Tästä on jo aikaa, mutta eräässä maarakennusliikkeessä oli toinenkin homo minun lisäkseni ja tehtiin yks kesä kerrostalotyömaalla sadevesiputkien ja -kaivojen asennuksia. Siinä sitten syvän montun pohjalla muovikaivoja asennellessamme annoimme toinen toisillemme kunnon hoitoa useampana päivänä. Liukasteet saimme ihan talon tarjoamina, sillä käytimme putkivaseliinia.
maajukka kirjoitti:
Tästä on jo aikaa, mutta eräässä maarakennusliikkeessä oli toinenkin homo minun lisäkseni ja tehtiin yks kesä kerrostalotyömaalla sadevesiputkien ja -kaivojen asennuksia. Siinä sitten syvän montun pohjalla muovikaivoja asennellessamme annoimme toinen toisillemme kunnon hoitoa useampana päivänä. Liukasteet saimme ihan talon tarjoamina, sillä käytimme putkivaseliinia.
Rööriroopet
Oispa mukavaa olla sellaisessa toimistotyössä jossa vois työkaverin kanssa touhuta ylitöissä kahden kesken rauhassa. Opettajatkin panee paljon töissä kuulemma siitä joskus tutkimuskin oli jossa oli kärkipaikalla. Yliopistolla varmaan enemmän oppilaita
Vierailija kirjoitti:
Oispa mukavaa olla sellaisessa toimistotyössä jossa vois työkaverin kanssa touhuta ylitöissä kahden kesken rauhassa. Opettajatkin panee paljon töissä kuulemma siitä joskus tutkimuskin oli jossa oli kärkipaikalla. Yliopistolla varmaan enemmän oppilaita
Ois tuhat tarinaa kerrottavana parin vuoden työkaveruudesta. On mukavia muistoja.
maajukka kirjoitti:
Hyi saatana.
Voihan johonkin työpaikalle jäädä vaikka yöksi jne...
Aina työhuoneessamme sohvalla, koska teemme kotona töitä vaimon kanssa, ja muualla asunnossa on lapsia usein.
Toimin katsastusmiehenä ja aika monet hylkäykset olen vaihtanut persepanoon toimiston vessassa. Yleensä ihan pikkuvioistakin ihmiset ovat valmiita nostamaan hameen- tai paidanhelmaa.
Kerran erään töistä tutun, myös varatun naisen kanssa jäimme työajan jälkeen pikku asiakasneukkariin.. Hänen kanssaan on ollut tosi kauan flirttiä ym, mutta hän ei ole suostunut silti seksiin vaikka haluaisi Oli kesäaika ja hänellä hame....Aloimme suudella ja hyväillä, vein käden hameen alle ja pikkuhousuihin, hyväilin kiihkeästi häntä ja vein sormea sisään. Hän hyväili minua. Yritin suostutella hänet antamaan takaa neukkarin pöydän reunalla, josta hän kuulemma todella pitää, mutta ei millään...Hän laukesi kumminkin pienesti sormillani ja voihki hiljaa. En tajunut miksi en sitten voinut mennä sisäänkin kunnolla, kun halu oli kova kummallakin, mutta eipä sille mitään voinut. Nyt Se oli ihanaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan kellarissa oli jokin konehuone, jossa poikettii työkaverin kanssa pikaisilla. Siitä seurasi 3 vuoden salasuhde.
Nams laatuaikaa töissä :D mistä tuo juttu syntyi teillä ja kumpi teki aloitteen?? Siellä on oltu sitten tavara valuen töissä?
Enpä muista oliko minun kommentti, mutta sopisi hyvin kellarin konehuone (sähkökeskus) ja aikakin. Eli nyt salasuhde jatkunut jo 4,5 vuotta. Enää emme ole samassa työpaikassa, mutta yhtä kuumaa on nykyisinkin. Mutta tuo suhteen alkuaika oli aika hurjaa kiimaa. Juttu alkoi perinteisesti firman juhlista. Vasta taloon tullut mies teki aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, työajan loputtua jossain takahuoneessa. Pelkäsin koko ajan, että joku tulee huoneeseen, onneksi ei.
Eli sooloseksiksi meni kun kukaan ei tullu?
Kolleegan kanssa kansliassa työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toimin katsastusmiehenä ja aika monet hylkäykset olen vaihtanut persepanoon toimiston vessassa. Yleensä ihan pikkuvioistakin ihmiset ovat valmiita nostamaan hameen- tai paidanhelmaa.
Ai myös miesten autojen hylkäykset??
Varmaan ollut jännä se eka kerta